Pružiny
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Sorry Bobe, nedá se nic dělat, byl jsem rychlejší . Nicméně stále si můžeš pořídit třeba Platimexy za nějakých 2700 ( www.2mmotorsport.cz )
No jinak já mám nasazeno. Výměna trvala mi a kamarádovi asi 3 a půl hodiny. Většího problému jsme nezaznamenali. A jak to dopadlo? No boží! Zatím samá pozitiva, uvidíme co poví tlumiče po pár km. Zatím stíhají, jen na rychle za sebou jdoucích nerovnostech se to maličko rozskáče, ale nic hrozného. Ale ty půjezdy zatáček, to je jiné auto! Naklánění je mírné, držabilita značná. Taky brždění a akcelerace se odbývají se znatelně menším nakláněním. Schválně jsem vymetal cestou všemožné ďoury a komfort odpružení je snížen tak jen trochu, žádné velké rány. Takže spokojenost...
fotečky:
Před montáží:
Přední tlumič venku:
Přední jednotka:
...bez pružiny. Povolení horního dorazu pružiny na pístnici byla asi nejtěžší operace dne:
Stará / nová (předek):
Žluté pérko nahozeno:
Vyndat pružinu vzadu bylo velmi snadné:
Nandat novou ještě snadnější:
V takovýchto podmínkách jsme pracovali:
a sníženo!
VS. otcův Matiz II:
Klesli jsem asi o 25mm vpředu (původní pružiny už byly unavené alespoň o těch 5mm):
Srovnání:
No jinak já mám nasazeno. Výměna trvala mi a kamarádovi asi 3 a půl hodiny. Většího problému jsme nezaznamenali. A jak to dopadlo? No boží! Zatím samá pozitiva, uvidíme co poví tlumiče po pár km. Zatím stíhají, jen na rychle za sebou jdoucích nerovnostech se to maličko rozskáče, ale nic hrozného. Ale ty půjezdy zatáček, to je jiné auto! Naklánění je mírné, držabilita značná. Taky brždění a akcelerace se odbývají se znatelně menším nakláněním. Schválně jsem vymetal cestou všemožné ďoury a komfort odpružení je snížen tak jen trochu, žádné velké rány. Takže spokojenost...
fotečky:
Před montáží:
Přední tlumič venku:
Přední jednotka:
...bez pružiny. Povolení horního dorazu pružiny na pístnici byla asi nejtěžší operace dne:
Stará / nová (předek):
Žluté pérko nahozeno:
Vyndat pružinu vzadu bylo velmi snadné:
Nandat novou ještě snadnější:
V takovýchto podmínkách jsme pracovali:
a sníženo!
VS. otcův Matiz II:
Klesli jsem asi o 25mm vpředu (původní pružiny už byly unavené alespoň o těch 5mm):
Srovnání:
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já se stydím , ale dneska bylo holt deštivo a slíbil jsem fotky v sobotu. Tak to je.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
odpusteno na mym cernym je videt uuuplne vsechno, ted obcas premyslim, jestli se to vubec vyplati mejtOndras píše:Já se stydím , ale dneska bylo holt deštivo a slíbil jsem fotky v sobotu. Tak to je.
jinak z tech fotek - mno dej pak vedet, jak se s tim da/neda jezdit (zlepseni/zhorseni jizdnich vlastnosti ...), ja jsem pruziny zvazoval uz na starocha, ale zadni kola jsou pri vetsi zatezi 3cm od lemu, tak nevim, kam by mi to pruzilo
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pro Robertův jemnocit jsem pořídil a zveřejnil pár "čistých" fotek
Ochutnávka:
Více:
http://matiz.uragan.cz/pruziny.php
Ochutnávka:
Více:
http://matiz.uragan.cz/pruziny.php
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To jo, hlavně zadek, alespoň o cenťák. Podložky však použít nepůjdou. Masa hliníkového kola je trochu tlustší než u plechu a šrouby v bubnech jsou krátké a kvůli tomu je měnit nebudu. Na druhou stranu je OK, že se kolo schová do podběhu při propružení.zabijec píše:Moooc pekne, jen ty kola by to chtelo krapet vytahnout ven
Stejně jako loni na podzim mě chytá 14" horečka a vážně přemýšlím o Alessio Monza. Jsou 6" široké, takže ráfek bude na každou stranu trčet o nějakých 12mm, možná víc ven, protože má myslím menší ET než moje ráfky. No uvidíme . Na burze jsem viděl jeté 14" za 3500 4ks, ale byly odrbané a design taky nic moc, ale cloumalo to se mnou
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny