Stránka 2 z 2
Napsal: čtv dub 21, 2005 10:55
od Tomáš
Ježíš, řezat bubny NÉ !!!!! Jak se tu píše , gumové záslepky zezadu a povolit tem štylovací mechanizmus .
Napsal: čtv dub 21, 2005 10:58
od Návštěvník
Tomáš píše:Ježíš, řezat bubny NÉ !!!!! Jak se tu píše , gumové záslepky zezadu a povolit tem štylovací mechanizmus .
Ale cim to povolit, sroubovakem. Dneska to chci delat
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:07
od Tomáš
musíš se dostat na tu plastovou štylovací matičku a povolit , plochým šrubovákem, musíš jí odtočit, mě to šlo celkem dobře sundat bez této procedůry , takže fakt nevím jak to jde , ale mnohdy stačí poklepávat gumovou paličkou na buben směrem z podběhu ven a pootáčet...
Napsal: čtv dub 21, 2005 17:33
od Brainman
Tomáš píše:musíš se dostat na tu plastovou štylovací matičku a povolit , plochým šrubovákem, musíš jí odtočit, mě to šlo celkem dobře sundat bez této procedůry , takže fakt nevím jak to jde , ale mnohdy stačí poklepávat gumovou paličkou na buben směrem z podběhu ven a pootáčet...
dík ja abych vedel az se do toho pustim
, nooo mne tukat teda nestacilo. Jo jeste teda u kotoucu se museji sundat brzdice , to tu nikdo zatim nerek, protoze buben je az pod nima. Jeeeee ale ted nevim teda jestli jo nebo ne. No ja jsem je sundal, aspon se k tomu lip muze
Napsal: čtv dub 21, 2005 18:52
od Peca
jj brzdice musis kazdopadne sundat...bez toho to nejde
Napsal: pát dub 22, 2005 08:04
od Tomáš
Jééé, pozor , já píšu o bubnech , 1.6 má jenom bubny, jak je to u kotoučovek vzadu nevím , sorry .
Napsal: pát dub 22, 2005 08:49
od Brainman
Tomáš píše:Jééé, pozor , já píšu o bubnech , 1.6 má jenom bubny, jak je to u kotoučovek vzadu nevím , sorry .
Jasne
ja to tusil
Napsal: pát dub 22, 2005 18:44
od petrm
Jo občas je to děsný a někdy mám taky chuť vzít flexu a rozřezat je ale jinak se musí vzít velký kladivo a chvíli mlátit a pak už jen vyměnit všechno uvitř dát nový bubny nebo kotouče
někdy to prostě bez násilí nejde (většinou to nejde )
Napsal: pát dub 22, 2005 21:18
od Mordy
Nešlo mi to sundat ani pomocí povolení matičky ze zadu kotouče, protože byl zaseklý váleček. Druhý kolo šlo prý úplně v pohodě. Je v tom velký problém, když jsem si nechal zatím vyměnit jen ty válečky na obou kolech. Pakny prý ještě něco vydrží a bubny vyměním až si něco našetřím
Napsal: pon dub 25, 2005 07:46
od Tomáš
Válečky myslíš Prasátka??? Když jsou pakny OK , tak je tam nech , bubny taky nebývají nejhorší , ale je potřeba strhnout tu hranu , která je na nich již vyjetá , už pro lepší demontáž pro příště. To chce ale kámoše zámečníka se soustruhem.......