...to dany zalistuj octan - petrm servisman z daewoo, ten to objevil v podstatě jenom spojíš dva kontakty na výstupu z ŘJ taková bílá zásuvka pokud je výstupek nahoře spojuješ levý konektor s prostředním, bez jakéhokoliv spojení je to nastaveno pro ŘJ na 91 octan benzín ( auta se dodávala do různých destinací např. i do ruska proto úprava na octan čísle benzínu ), ŘJ jednotku najdeš pod pravým tapecírungem na podběhu, bráno z pohledu zevnitř vozu z pozice řidiče
Mějte se fajn
Chip tuning??
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Re: Chip tuning??
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Reklama
Re: Chip tuning??
Ohľadom toho chiptuningu, dával som čipovať motor už dávnejšie a zmeny boli citeľné. Lepší záber v nízkych ot. prechod cez 4000 ot. je agresívnejší . Spotreba sa nezmenila možno aj z toho dôvodu, že som odstránil katalizátor a stredný tlmič čo spotrebu zvyšuje zase nahor . Či sa to oplatí? To je ťažká otázka, pretože pre niekoho môže byť táto investícia priveľká, vtedy som za chip dal 200 € motor vtedy dostal teoretický výkon 102 HP a 150 nm točivého momentu v reále však auto po kopcoch aj tak nešlape ako by som chcel, ale čo sa výkonu týka tak som nemal problém udržať krok na križovatke s Tigrou 1.6 78kW... avšak akonáhle prišiel kopec, tak Tigra bola nedostihnuteľná pričom dosahovala 148 nm točivého momentu. Preto je čip na zvážení každého. Zázraky však od toho nečakajte. Ak chcete fakt výkon, tak buď investujete do tuningových dielov motorizácie, čo je pomerne drahé alebo čo je lepšie si myslím a bolo to tu už spomínané, kúpiť auto s vyšším výkonom, ktoré je na to stavané a kde má motor potenciál
Nessy GLX 16v cca 75 kW sedan :)