Stránka 2 z 2

Napsal: úte říj 05, 2004 06:36
od zabijec
Asi tak, jestli se neztrácí olej, voda a motor šlape normálně, tak není co řešit. Volnoběh je u Matesa rozklepanej :?:

Napsal: úte říj 05, 2004 11:42
od Robert
Pánové, mockrát se Vám omlouvám a přiznávám, že jsem "DEBIL". Vše je v pořádku, po zahřátí motoru volnoběh jede krásně a žádné "SRAČKY" z výfuku neprskají. Tak mi prosím odpusťte ten zoufalý výkřik do tmy. Děkuji :cry: 8)

Napsal: úte říj 05, 2004 19:26
od petrm
To je normální když u málo zahřátého motoru prošlápneš trochu víc plyn tak z výfuku vyletí takové množství vody že si myslíš že ti tam někdo vylil kýbl vody . Svíčky dáváme NGK -BPR 6 ES nebo Brisk LR 17 YC-1 a nebo LOR 15 LGS ty sou "TUNINGOVÝ" nebo jakýkoukoliv náhradu za tyhle jen bych tam nedával Boshky jestli jezdíš krátké vzdálenosti
Kouknem na to neboj prohlédnu ho ;)

Napsal: úte říj 05, 2004 19:33
od Robert
Petrm: Zatim to s tim vyletem do Prahy vypada slibne....akorat se to mozna trosku natahne, ale snad to bude O.K. jinak ti moc dekuju za vsechny rady a ochotu 8)

Napsal: úte říj 05, 2004 19:36
od petrm
Není zač 8)

Vysoky volnobeh

Napsal: pon říj 11, 2004 08:57
od milos
Tak vidite jak jste to krasne vyresili :D Ale ja mam zase na Matizovi problem s vysokym volnobehem .Je to okolo 1300/min nekdy to klesne na 1000/min.Kdysi mi jel na 900/min.Ten sroubek co je na serizovani u lanka v motoru mam uplne povoleny a porad je to dost vysoko ,si myslim.Nemuze to byt spatnou elektronikou?
Mel jsem spinavy motor tak jsem ho pekne odmastil a wapkou vystrikal.Pak jsem odjel v pohode ,ale asi po 6km mi to zacalo skubat .Pak to asi opet po 6 km prestalo a ted to jezdi v pohode az na ten volnoíbeh.Mam sice cisty motor ,ale vysoky volnobeh :lol: .Nevite cim to??, Diky :D

Volnoběh

Napsal: pon říj 11, 2004 19:44
od Vojta
Když jsem v červnu Matízka koupil (1.0), asi po třiceti km zůstávaly viset otáčky volnoběhu asi tak na 1300 - 1500. Pak asi po půlminutě klesly, ale motor pracoval nepravidelně, trhaně. V servisu mi pak v záruce vyměnili celou řídící jednotku (před tím zkoušeli měnit kabely, svíčky). Teď už Maťulka běhá jak hodinky.

Napsal: pon srp 08, 2005 11:19
od Adrian
Robert píše:Pánové, mockrát se Vám omlouvám a přiznávám, že jsem "DEBIL". Vše je v pořádku, po zahřátí motoru volnoběh jede krásně a žádné "SRAČKY" z výfuku neprskají. Tak mi prosím odpusťte ten zoufalý výkřik do tmy. Děkuji :cry: 8)
Pri nastartovani studeneho motora (rano) aj moj matiz ma cudny volnobeh. Dost to natriasa a mam pocit, ze musim prislapovat na plyn, aby to neskapalo. Aj ked to neskape, ale otacky sa dost znizuju. Po zahriati uz to je fajn. Pred 5 mesiacmi som bol na povinnej prehladke a po vymne oleja mi tam naliali trosku viac (cca 0,5 cm nad MAX), oni tvrdili, ze jeto v pohode. Cudny volnobeh studeneho motora si vsimam zhruba od tej doby. Moze to suvisiet s tym nadmernym olejom???

Napsal: pon srp 08, 2005 21:04
od V.Brousek
s výškou hladiny to určitě nesouvisí,0,5 cm nad rysku je v pohodě.

Napsal: úte srp 09, 2005 06:21
od zabijec
Taky bych řekl že to nemá vliv

Napsal: úte srp 09, 2005 07:18
od Adrian
Napadlo ma to len kvoli tomu, ze v prirucke sa pise:
"Hladina oleja nesmie presiahnut znacku MAX. Mohlo by napriklad dojst k zvyseniu spotreby oleja, zlyhavaniu a znecisteniu zapalovacich sviecok karbonovymi zvyskami."
Podotykam, ze ten volnobeh nie je az taky hrozny, ale som zvyknuty, ze ked nastartujem octavku pri studenom motore, tak je to uplne ine.
Ake mate vy skusenosti s Matizom pri starte so studenym motorom. Tiez dost poznat ten rozdiel? Inac motor naskoci na prvy pokus, len to potrva tak 3-4 min, kym sa to ustali do normalu.

Napsal: úte srp 09, 2005 07:32
od zabijec
Řekl bych to takhle, nastartuj si studenou Š120 a pak studenýho Matesa, pak ti Mates bude připadat jak ta Octávka.

Jinak mě po startu jde celkem dobře, na chcípnutí nevypadá, akorát se trošku víc třese ;)

Napsal: úte srp 09, 2005 07:43
od Adrian
zabijec píše:... akorát se trošku víc třese ;)
Ano, ano...
S tym skapinanim som to asi trosku prehnal. Myslim si, ze je to len moj subjektivny pocit, takze radsej prislapujem na plyn. Ale natriasa to. Hlavne si to vsimam ak mam otvorene dvere a drzim sa ich.
Neviem ci to takto bolo vzdy, ale mne sa zda, ze od tej prehliadky si to vsimam viac. Inac vtedy som presiel na V-power, tak neviem ci aj toto nemoze mat vplyv...

Napsal: úte srp 09, 2005 08:05
od zabijec
Při použití V-Poweru jde motor na maličko menší otáčky, ale mě se zdá že jde jemněji. S těmi dveřmi to máš pravdu, ty se musej zavřít nebo se uklepou :-) Jestli se ti to nezdá zkontroluj si svíčky a kabely.