Re: Změna barvy
Napsal: úte čer 22, 2010 15:01
To mikikoti....Auto není přestříkáno ,ale natřeno stětkou a následně přejeto válečkem kvůli zestejnění.....Mám tam dva nátěry....Samozdřejmě jde to poznat ,ale pouze tak ze vzdálenosti půl metra jinak z dálky to není vidět vůbec.....Natíral jsem to z důvodu toho ,že ač mám kompresor i pistol na stříkání ,tak nemám prostor s bezprašným prostředím a odsáváním tudiž by to asi nebylo úplně ono...a navíc kompresor má poškozený regulační ventil tlaku takže by to byla strašná práce nemluvě o tom že bych měl celou garáž zapřášenou.Tak jsem zvolil tuhle cestu....mě osobně se to líbí což je v podstatě nejdůležitější.Dokonce mi to pochválila policejní hlídka co mě stavěla a ještě i na STK se jim to líbílo......Je to rozhodně lepší než předešlý stav a takhle cesta je i docela levná záležitost ....Řekněme 2 plechovky bílé barvy vyjdou tak na 300,-kč + plechovka plniče 250,-Kč + plechovka černé barvy 150,-Kč a přepis barvy v TP 50,-Kč ....pokud bych chtěl celo lak v lakovně tak musím počítat minimálně tak z 15tis......A jelikož jsem právě ukončil Střední školu tak je to pro mě docela veklá finanční zátěž....Auto nemám na výstavy,ale pouze pro vlastní potřebu takže to ten účel kterého jsem chtěl dosáhnout dobře splňuje
Jinak co se týče koroze tak i ta samozdřejmě moje auto postihla....Takže jsem postupoval následovně.....
1.Obrousit zasažená místa pokud možno na kov
2.Poté jsem všechna přebroušená místa očistil odrezovačem + přetřel základovkou
3.Niní následovalo překytování nerovností ,což byl většinou případ míst kde byla před tím koroze
4.Přebroušení kytu a srovnání do ztracena....a zase nástřik základní barvy
5.Přetření celého auta plničem
6.Natření první krycí vrstvy bílou barvou
7.Po zaschnutí nátěru (24h) natření podruhé a finální
8.Opět po zaschnutí následovalo oblepení kapoty a přetření černou barvou ta má velice bobré krycí vlastnosti taže už nebylo potřeba přetírat podruhé ,ale i přesto pro pocit dobře vykonané prace následoval ještě druhý nátěr
9.Teď už jen následovaly finální úpravy,jako dolaďování a natření i částí ,které jsou vidět pouze při otevření dveří,kufru atp....
Jiank samozdřejmě bylo přebroušeno celé auto,abych ho zbavil starého laku.......
A stejně nejsem naivní a je mi jasné ,že po zimně bude zase vylézat rez.....pak už ,ale stačí jen přebrousit a přetřít......
Mějste se fajn
Jinak co se týče koroze tak i ta samozdřejmě moje auto postihla....Takže jsem postupoval následovně.....
1.Obrousit zasažená místa pokud možno na kov
2.Poté jsem všechna přebroušená místa očistil odrezovačem + přetřel základovkou
3.Niní následovalo překytování nerovností ,což byl většinou případ míst kde byla před tím koroze
4.Přebroušení kytu a srovnání do ztracena....a zase nástřik základní barvy
5.Přetření celého auta plničem
6.Natření první krycí vrstvy bílou barvou
7.Po zaschnutí nátěru (24h) natření podruhé a finální
8.Opět po zaschnutí následovalo oblepení kapoty a přetření černou barvou ta má velice bobré krycí vlastnosti taže už nebylo potřeba přetírat podruhé ,ale i přesto pro pocit dobře vykonané prace následoval ještě druhý nátěr
9.Teď už jen následovaly finální úpravy,jako dolaďování a natření i částí ,které jsou vidět pouze při otevření dveří,kufru atp....
Jiank samozdřejmě bylo přebroušeno celé auto,abych ho zbavil starého laku.......
A stejně nejsem naivní a je mi jasné ,že po zimně bude zase vylézat rez.....pak už ,ale stačí jen přebrousit a přetřít......
Mějste se fajn