Stránka 2 z 16
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 11, 2010 06:45
od Fus
za tu spojku 42000 Kč ale to sem dostal dost velkou slevu. Jinak vsechno ostatni je na reklamaci. A filtr porad blbne a je jedno jesli jedu po dalnici dal nebo po okreskach kratsi vzdalenosti bezi to cca co 80 km a to sem za ten tejden a pul co to auto mam najezdil cca 1700 km. A jedna sedacka porad vrze. Po vykendu zajedu znova do servisu a budu chtit predelat jeste tu jednu sedacku a zkusim na ne jeste zatlacit jednou s tim filtrem a pak ho kdyztak necham vyndat
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 11, 2010 09:08
od PETO
Fus píše:za tu spojku 42000 Kč ale to sem dostal dost velkou slevu. Jinak vsechno ostatni je na reklamaci. A filtr porad blbne a je jedno jesli jedu po dalnici dal nebo po okreskach kratsi vzdalenosti bezi to cca co 80 km a to sem za ten tejden a pul co to auto mam najezdil cca 1700 km. A jedna sedacka porad vrze. Po vykendu zajedu znova do servisu a budu chtit predelat jeste tu jednu sedacku a zkusim na ne jeste zatlacit jednou s tim filtrem a pak ho kdyztak necham vyndat
Teba musia mať v tom servise naozaj fééééést radi .
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: úte zář 14, 2010 21:11
od Kjub
Fus píše:za tu spojku 42000 Kč ale to sem dostal dost velkou slevu. Jinak vsechno ostatni je na reklamaci. A filtr porad blbne a je jedno jesli jedu po dalnici dal nebo po okreskach kratsi vzdalenosti bezi to cca co 80 km a to sem za ten tejden a pul co to auto mam najezdil cca 1700 km. A jedna sedacka porad vrze. Po vykendu zajedu znova do servisu a budu chtit predelat jeste tu jednu sedacku a zkusim na ne jeste zatlacit jednou s tim filtrem a pak ho kdyztak necham vyndat
Taketo veci by mali robit automaticky kurvy. Ked tam dojdes a musis zaplatit vymenu spojky na novom aute, automaticky by mali vsetko skontrolovat a dat vsetko do poriadku. Este aby ich clovek prosil! Este by mali auto vycistit, vytepovat, vylestit!
Sere ma, ze u nas je kvalita sluzieb (u vas napodobne) stale 100 rokov za opicami, a ludia nemozu urobit nieco trosku navyse. Sak to by bola len ich dobra vizitka, reklama!
Sorry, musel som sa vyjadrit
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: čtv zář 16, 2010 10:22
od Dimco Nubira 97
Ako kde. Napr. ja chodím do remesloservisu v Nitre a som veľmi spokojný. chodím tam s mojou Nubirou I 98 rokčníkčiže prakticky so starým vrakom a ked bolo na servise (ťukanec spredu) tak ho celé vyumývali a premezali dvere atď. Samozrejme nedá sa to porovnávať so zahraničným štandartom ale zase na ten nás hodnotím veľmi vysoko. Klampiarčinu zvládajú velice dobre, horšie je to s elektro. Ale ccelkovo by som im dal fakt pochvalu.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:06
od Kjub
Mam take skusenosti, ze v neatorizovanych servisoch je lepsi pristup aj ceny. Myslel som autorizovane servisy, kam musis chodit ked mas nove auto, aby si nestratil zaruku. Tie zatial len vyuzivaju tuto skutocnost a vobec sa nenazia ziskat "dozivotneho" zakaznika.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 08:34
od honza72
Kjube a kde máš napsáno, že musíš na "garančky" do autorizovaného servisu, aby jsi neztratil záruku??? na nové auto??? Můžete mi někdo konečně ukázat nějaký přípis, příkaz, smlouvu, doklad, atd. o tom, že to tak musí být??? Já to nikde nevidím, nemám, neměl jsem....
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 10:08
od Dimco Nubira 97
honza72 píše:Kjube a kde máš napsáno, že musíš na "garančky" do autorizovaného servisu, aby jsi neztratil záruku??? na nové auto??? Můžete mi někdo konečně ukázat nějaký přípis, příkaz, smlouvu, doklad, atd. o tom, že to tak musí být??? Já to nikde nevidím, nemám, neměl jsem....
Na garančky jednoducho musí inak ti to koncern GM neuzná a máš po záruke. Na to je servisná knižka ktorá sa dáva razítkovať. A kpríspevku vyššie, Remesloservis Nitra je autorizovaný servis Daewoo/chevrolet/Opel. Takže no problémo.
http://www.remesloservis.sk/
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 11:20
od honza72
A pane, kde je napsáno, že na garančku musíš jen do servisu Chevy (taky by šlo chodit do Opla, tam kde je samostatně a ono to vlastně nejde) a nikde není psáno, že ti jako někdo po garančce neorazí servisní knížku....
Je někde opravdu napsáno, že jedině servis Chevy??? Já to totiž pořád nějak nemůžu najít.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 11:45
od dizl
máte dobrou debatu
za prvé nevysolil nic je to v záruční době
za druhé palivo má vliv , jen u vapalování nemají dořešené u GM řídící jednotky, Každej vůz jim vypaluje jinak. Budete jezdit stejnýma vozidlama stejným způsobem jízdy a na stejné palivo a vypalovat Filtr to bude u každého jinak. Spotřeba se nezvedne o 1/2 litru ale je to daleko víc. Až si spočítáte průměr podle ujetých Km a natankovaného paliva potom pište spotřebu, počítač je jen spočítaná spotřeba jednotkou , ale skutečnou spotřebu si spočítáte od plné do plné nádrže a počtem Km. Způsob jízdy má vliv bohužel ostřejší jízda má vliv na lepší spalování ale zvýší spotřžebu. Pomalá jízda v nízkých otáčkách zanáší Filtr částic. Jízda při vysokých otáčkách může způsobit že vám počítač najednou cca po 1500 - 2500 motohodinách ( jak u kterého výrobce) přepne režim výkonu motoru do mižšího výkonu kvůli namáhání motoru a jste zase v háji protože potom servis a reset na chipu a Upload softwaru v ŘJ . Je to řešení, ale je tam zase ale pokud narazíte na servis kde to nezvládají.
Další zádrhel který si kontrolujte u dieselů je výměna vložky čističe filtru paliva při pravidelné prohlídce. Buďte u vozu a hleďte mechanikovi na ruce jestli nejdříve očistí dokonale zvenku těleso filtru od nečistot , jako by to byl talíř na jídlo, tak to musí být čisté i pod víčkem , žádné nečistoty,!!!!
Při nekvalifikované výměně vám
odborník v servisu
zanese nečistotu do filtru a je na problém zaděláno. Stačí aby se zaneslo smítko do palivového filtru a máte po radosti , je to zralé na výměnu vstřikovače nejméně jednoho, ale to se bude servis cukat . Jeden vstřikovač 15 000 + nové 4 palivové trubky a těsnění 48 000 = 63 000 a to se servisu líbit nebude , navíc to hoši ani pořádně nezvládají, protože jsou v servisech skoro pořád noví zaměstnanci a nestačí se školit. Tento problém poznáte tak, že se vám zvedne po servisní prohlídvce spotřeba a všichni v autorizovaném servise budou hledět jako puci , a nikdo nebude tušit čím to je.
Kvalifikovaný servis při výměně vložky filtru paliva dokonce vybere zbytek paliva z tělesa filtru a prohlédne palivo pod mikroskopem zda nejsou v palivu nečistoty. Servisní technici chodí na pravidelná školení, vyžadujte po nich takovou práci kterou jsou povinni odvést.
Co se týká dnešní technologie je to asi podobné jako když se přešlo od Jehličkových tiskáren na tiskárny BubleJet kde jsou pizeoelektrické hlavy na nastřikování barvy, určitě víte jaké s tím byly problémy a to je velice podobný systém vstřikování.
Takže vážení Ti co nejsou od fochu tak jich v dnešní době lituji, neboť se vším musíte do autorizovaného servisu , hlavně u nových vozů . Snad aby se člověk pojistil u DAS na právní ochranu proti tomuto nešvaru a řešil to přez právníky. Ti co tomu rozumí tak vědí o čem píši a nějak se zařídí.
Je to problém v systému. Jak si to GM zařídil , tak to má. A tu spojku pokud byla hin tak bych ji neplatil , je to nový vůz tak záruka.
servisům
K záručním podmínkám !! ty říkají pravidelné prohlídky v autorizovaném servise - Autorizované servisy pro opravy vozidla jsou vyjmenovány v zadní části servisní lnížky, a v knižce se záručními podmínkami na zadní straně .
Takže nelze zajet do opravny Wartburků
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 13:02
od Dimco Nubira 97
honza72 píše:A pane, kde je napsáno, že na garančku musíš jen do servisu Chevy (taky by šlo chodit do Opla, tam kde je samostatně a ono to vlastně nejde) a nikde není psáno, že ti jako někdo po garančce neorazí servisní knížku....
Je někde opravdu napsáno, že jedině servis Chevy??? Já to totiž pořád nějak nemůžu najít.
No ono ti nepadne záruka ako taká. Ale oni majú právo potom posúdiť či bol zásah technologicky správny alebo nie a neuznať záruku na daný diel/časť. Keď sa ti pokazí spojka, dáš si ju vymeniť u neznačkového servisu a potom ti odíde prevodovka a pôjdeš do aurizovaného tak je jedno či to má alebo nemá súvislosť, aj tak ti povedia že to bolo spôsobené neodborným servisom a záruku ti neuznajú. Ak ideš na garančku a vymenia ti tam olej, a nepoužijú taký aký presne používa chevrolet tak pri akokoľvek poruche motora to zvalia na ten olej, tým si buď istý. Jednoducho pokiaľ je na tom záruka neoplatí sa špekulvoať pretože sa to vypomstí.
Ale máš pravdu máš právo na navštívenie neautorizovaného servisu.
http://www.cars-service.sk/index.php/ra ... om-servise
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 13:09
od dizl
V záručních podmínkách je přesně stanoveno že se musí na pravidelné prohlídky do autorizovaného servisu. Při poruše se volá Linka chevrolet kde určí kam pujde vozidlo do opravy. Připadně se musí dojet do Autorizovaného servisu na opravu.
Autorizované servisy jsou přesně určeny výrobcem GM v každém státě zvláště. Pro českou republiku jsou vypsány autorizované servisy ( pro každý stát je to stejně) v zadní části záručních podmínek. Pokud se vám přihodí porucha v zahraničí a máte vůz v záruce potom volat asistenci a ta určí aurotizovaný servis který pro vás přijede.
Nemůžete jet hoci kam. pokud dojedete k servisu který je autorizovaný potom není problém.
Pokud použijete jiný než autorizovaný servis máte po záruce.
Pokud se jedná o vozidlo , které již není v záruce potom si s ním dělejte co chcete.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 13:12
od Dimco Nubira 97
dizl píše:V záručních podmínkách je přesně stanoveno že se musí na pravidelné prohlídky do autorizovaného servisu. Při poruše se volá Linka chevrolet kde určí kam pujde vozidlo do opravy. Připadně se musí dojet do Autorizovaného servisu na opravu.
Autorizované servisy jsou přesně určeny výrobcem GM v každém státě zvláště. Pro českou republiku jsou vypsány autorizované servisy ( pro každý stát je to stejně) v zadní části záručních podmínek. Pokud se vám přihodí porucha v zahraničí a máte vůz v záruce potom volat asistenci a ta určí aurotizovaný servis který pro vás přijede.
Nemůžete jet hoci kam. pokud dojedete k servisu který je autorizovaný potom není problém.
Pokud použijete jiný než autorizovaný servis máte po záruce.
Pokud se jedná o vozidlo , které již není v záruce potom si s ním dělejte co chcete.
Podla EU zákonov nie je pravda čo píšeš. Prečítaj si link čo som priložil o príspevok nad tebou.
"Podľa nariadenia 1400/2002 Európskej komisie má však zákazník právo chodiť v rámci garančných prehliadok aj do nezávislého servisu bez straty záruky."
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 13:18
od honza72
Hele Dízle, nedurdi se jo, napiš jasně, kde je to v nějakých (možná i Tvých) záručních podmínkách napsané, já to nikde nevidím. A za druhé, to, že jsou vyjmenovány servisy Chevy, neznamená, že je to jako podmínka!!! Je jasně dáno co a jak se má dělat, ale garanční prohlídky může dělat neautorizovaný servis!!! Pouze záruky apod. se musí řešit přes autorizáky!!!
Stále však čekám na to, kdy mi někdo vysvětlí, kde to je u Chevyho napsané, to o povinnosti navštěvovat autorizáky, kterou legislativa EU zrušila. Pokud to tam je a já to nevidím, dostane pusu.
--------------------
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 13:20
od Dimco Nubira 97
honza72 píše:Hele Dízle, nedurdi se jo, napiš jasně, kde je to v nějakých (možná i Tvých) záručních podmínkách napsané, já to nikde nevidím. A za druhé, to, že jsou vyjmenovány servisy Chevy, neznamená, že je to jako podmínka!!! Je jasně dáno co a jak se má dělat, ale garanční prohlídky může dělat neautorizovaný servis!!! Pouze záruky apod. se musí řešit přes autorizáky!!!
Stále však čekám na to, kdy mi někdo vysvětlí, kde to je u Chevyho napsané, to o povinnosti navštěvovat autorizáky, kterou legislativa EU zrušila. Pokud to tam je a já to nevidím, dostane pusu.
Prakticky nie je. To ti len predajca auto nenápadne vsugerováva do hlavy a spolieha sa na to, že nepoznáš zákony a že tam budeš naivne chodiť cálovať velké prachy za olej, ktorý ti možno ani nevymenia
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 17, 2010 13:23
od dizl
jo četl jsem, je to hezké co se tam píše, a dobře že upozornil zájemce o takovouto návštěvu servisu , že si hradí opravy a prohlídky sám zákazník, kdežto když pojedeš do autorizovaného a zjistí se vadné čidlo nebo podložka pod zrcadlo, nebo cokoliv z drobných dílů, které se mění v autorizovaném servise zadarmo v rámci záručníé doby , potom v neautorizovaném servise se díly zaplatí.
Při případném problému potom se postupuje přesně jak to dotyčný podle zákona EU popisuje, za opravy ruí ten servis který je provedl.
Tak a je na zákazníkovy jak by asi uhádal že do vozidla nezasáhl neautorizovaný servis neoprávněně, jelikož není proškolen střediskem GM . A pokud je proškolen na opravy vozů GM potom určitě dostane autorizaci.
Tak a Teď babo raď. jak se říká.
Autorizovaná servis má potom v případě závady na vozidle odkázat zákazníka aby si reklamoval vůz u neautorizovaného servisu , kde chodil na opravy s vozidlem. Protože zákazník nebude schopný prokázat u soudu že neautorizovaný servis do vozidla dal správné předepsané náplně, případně díly , a zamontoval je podle určeného postupu výrobcem pokud nemá průkazně opravce autorizaci že prošel školením GM.
A zákazník projede u soudu vše jako malinu. Takže
Nikomu bych neradil že nemusí do autorizovaného servisu s vozem který je v záruce.
Ano může ale potom už jede vše na své náklady.