Nevýhoda byla, že 1.8 se v ČR neprodávala.
EGR ventil byl dán nový cca před 1/2 rokem - starý se zasekával

Svíčky i kabely byly vyměněny, přeměřeny - beze změn

Zapalování přeměřeno i odzkoušeno nové i z jiného auta - beze změn

MAP senzor přeměřen, odzkoušen nový i z jiného auta - beze změn

Vyčištěna klapa sání - beze změn

Palivový filtr vyměněn - beze změn

Aditivum do benzínu - beze změn

100% benzín z OMF + etanol - beze změn

Vyčištěny a odzkoušeny vstřiky - beze změn

Bylo podezření na prasklé těsnění pod hlavou a rošení na svíčku na 1. válec (voda se ale netratila) - nepotvrdilo se

Některé věci byly zkoušeny i dvakrát a to po vyčištění vstřiků.
Motor měl utlumený chod (nebručel), emise skoro stále stejné, odfukoval z výfuku ikdyž motor byl již vypnutý a při odšroubování hrdla pro nalévání oleje šel z tohoto hrdla vzduch (výfukové plyny), které nemohly odejít přes výfuk a tlačily se tam tudy ven.
Nakonec : zanesený (ale né úplně) katalyzátor




Oprava po slevách atd. 11000.-
Tímto moooooc děkuji nejmenovanému servisu za opravu - odborníci na pravém místě
