Stránka 2 z 2

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: čtv kvě 13, 2010 20:44
od scali
Ja neviem ale zlozil som to skontroloval, natocil vsetci sväty pri mne stali auto ide nastastie sa nezrazili asi kvôli tomu ze to skocilo "len" o 4 a druha o 5 zubov.....

PROSTE ZLATÁ LEGANZA !!!

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: čtv kvě 13, 2010 20:50
od -peha-
Fuj tajbl to sa odlahlo -i -i -i Je to dobrá správa :D

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: pát kvě 14, 2010 06:21
od conpet
No hurá :D , ale chtělo by vědět proč se to stalo aby se to neopakovalo -i

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: pát kvě 14, 2010 12:04
od scali
Tak to keby som vedel, musím ich vymeniť aj tak, aby sa to nezopakovalo. Inak dnes objednal som zadné tlmiče a cena 135 € proste paráda (MONROE)

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: ned led 02, 2011 15:32
od petas
Reaguji sice pozdě,ale můj poznatek je,že takto navulkanizovaná řemenice slouží k tlumení rázu a napětí,při startu a vypnutí motoru.K této závadě,takzvanému odpaření řemenice,dochází z důvodu stáří v kombinaci nečistot a teploty od motoru.Je to u Leginy ojedinělá závada,ale je to jenom stroj,tak že si s tím dále hlavu nelam.

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: ned led 02, 2011 16:09
od Akri
:D no covece, slovo utechy by byvalo bylo malo, ale dobre to dopadlo ;)

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: pon led 03, 2011 15:33
od MAREKzPD
Zdravim Vas chcel by som sa opytat meral som dobijanie autobaterie pri vypnutom motore mala 12.7V a pri nastartovani a zapnutych svetlach aj pri vyssich otackach drala stale 13.6V pri vypnutých svetlach a otackach tak okolo 3000 bolo napatie na baterke 13.78V je alternator vporiadku dakujem za odpovede ;)

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: čtv led 13, 2011 20:46
od conpet
řekl bych že je to ok -i

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: pon říj 10, 2011 20:24
od Geroz
scali píše:........no a rozvody sú v p***

nahodil som to všetko naštartoval všetko okay, nechal som ho bežať cca 7 minút nech sa trošku zohreje a trochen baterku nabije zvyhnem otáčky o cca 200 a a zrazu tŕŕŕŕŕ a bolo už som nenaštartoval. Rozobral som to naspäť nastavil spodok a hľa na sacej o 5 zubov a na výfukovej o 4 zuby skočený remeň
Chci se zeptat, mela ta vymena remenice nejaky vliv na to
a zrazu tŕŕŕŕŕ a bolo už som nenaštartoval
nebo ne? Vymena remenice me ceka, tak by me to zajimalo. Nechci to podcenit, Diky.

Re: TAK TOTO SA VÁM URČITE EŠTE NESTALO

Napsal: úte říj 28, 2014 14:01
od Patrick
Zdravím, mám otázku ohledně řemenice. Je možné, že mi přes ni nějak uniká olej? stále mi někde prosakuje olej a tak mě napadlo, jestli by to nemohlo přes tu řemenici? díky