Stránka 2 z 6

Napsal: čtv zář 30, 2004 14:46
od Ondras
milosh píše:MYslim ze je to docela peknej VT ;)
ee, věř tomu, že je to reál :)

Napsal: čtv zář 30, 2004 16:02
od Robert
Ondras píše:
milosh píše:MYslim ze je to docela peknej VT ;)
ee, věř tomu, že je to reál :)
Taky bych rekl, ze je to real, akorat mi tam moc nesedi ty HAGUSY na strese :o

Mozna, ze je to kombinace sportovniho a rodinneho vozu :lol:

Re: Aj aj

Napsal: čtv zář 30, 2004 17:44
od jakub
Ido píše:Tak pod pojmem sériová fóbie si představuju jakoukoliv fóbii, které se nedotkla ruka tunera. A je naprosto jedno, jest-li ji pohání atmosferický diesel z malotraktoru nebo dvoulitr se 115 HP pod kapotou. Výslovně jsem navíc ale napsal, že mám na mysli sériové zrcátko fóbie s výkonějším motorem, tedy alespoň onu tebou zmiňovanou 1,4 16 V.
jakkoli se ve finale asi shodnem na tom, kde na matezovi konci adekvatni tuning (verze bez turba), tak preci neodolam, srovnani fabia vs. mates je samo o sobe nefer, minimalne rozmery jsou nekde jinde a fakt, ze skodovka se sere s fabii mezi nejmensi auta mi prijde trosku podpasovka.

Nicmene budiz, kdyz mluvis o verzi 1,4 16V, asi mas na mysli verzi s 74kW, nikoliv slabsiho 55tkovyho bratra. Prvni verze ma startovaci cenu na 400tkc, druha pak rychlejsi nez matez neni (prepocet vykonu na kila)

I kdyz prijmu verzi 74 kw~ 100 koni, pak prostym srovnanim

cca 1200 kg na 100 koni versus 840 kg na 64 koni neni az tak propastny rozdil - imho pujde o maximalku na dalnici, jenze tam s matizem zavodi jen magor, protoze mu na maximalku ujede do kopce temer vse. Kdyz se budem bavit o pruznosti a silnicich, kde denne jezdim, tak i todle auto velmi slusne potrapim.

Nyni k umirnenosti tuningu - ja v podstate souhlasim. Kridlo vzadu je u motorove neupravovaneho mateze neopodstatnene, lizatko podtrhne a neurazi. Uprimne ani v pripade turba si nejsem jist zadnim kridlem, protoze vzhledem ke koncepci karoserie (tvaru) ma imho minimalni vliv (odtkok je vys a neni tak silny).

Zaverem - na motorove neupravenyho mateze (tim myslim minimalne turbo), bych si tydle plasty a spol nedal. Na matize s turbem bych asi zvolil variantu taky umirnenejsi, nicmene naraznik ala 911tka by to stopro jistil, navic pak pomerem vaha/vykon 850kg na 100 koni bych se mohl zminovane "silne" fabce vysmat :lol: :lol:

Napsal: čtv zář 30, 2004 17:47
od jakub
Ondras píše:ee, věř tomu, že je to reál :)
milosh píše:MYslim ze je to docela peknej VT ;)
Robert píše:Taky bych rekl, ze je to real, akorat mi tam moc nesedi ty HAGUSY na strese :o Mozna, ze je to kombinace sportovniho a rodinneho vozu :lol:
tak tady souhlasim, na novyho jsme je uz take nebrali, za prve prachy, za druhe to svadi vozit predmety potencialne poskozujici strechu a to e-e

vzit na mateze rakev je imho aerodynamicka brzda jaxvina (verze kratky burtik) a s vetsi rakvi by taky mohl vzletnout ;), takze hagusy uz ne-e

Závoďák

Napsal: čtv zář 30, 2004 20:32
od Vojta
Souhlasím s názorem, že dobře natuněný auto by mělo mít i upravený motor, protože není nic blbějšího, než vymustrovanej vůz, kterýho předjede i bába na kole. Černý bratr na 15", za kterým jsem jel z Hlinska, nejen slušně vypadá, ale taky pěkně uhání - tachometrových 170.
A seriovej Matýsek, bez tuningu, kterej mu stačí - no prostě ideál.

Napsal: čtv zář 30, 2004 23:27
od Joska
Zdravim vsechny pritomne i nepr :)
tak sem se tu docet,ze rakrv na matovi je brzda :lol:
ja mam jinou zkusenost :o Stouhle jsem delal chorvatsko a na spotrebe se projevila min :D
Obrázek

a na omezeni rychlosti :o :lol: :lol: obsazeni:2 dosp + 2 deti + plna rakev blbosti
Obrázek

Pri nakupu rakve se nevyplati setrit a kupovat ty shit z makra a pod.
jinak ten upr matiz peknej

Napsal: čtv zář 30, 2004 23:38
od Joska
Taky jeden docela šikovnej 8)
Obrázek
Obrázek

Napsal: pát říj 01, 2004 00:04
od jakub
Joska píše:Zdravim vsechny pritomne i nepr :)
tak sem se tu docet,ze rakrv na matovi je brzda :lol:
ja mam jinou zkusenost :o Stouhle jsem delal chorvatsko a na spotrebe se projevila min :D
buhahaha - tak to je mazec pohled (nemyslim ve zlym, ale je to tak)
Joska píše: a na omezeni rychlosti :o :lol: :lol: obsazeni:2 dosp + 2 deti + plna rakev blbosti. Pri nakupu rakve se nevyplati setrit a kupovat ty shit z makra a pod. jinak ten upr matiz peknej
mno ale to jedes tutove z kopce s vetrem v zadech nebo ti keca tachometr, protoze dva dospeli je optimalni zatez (zatacky i dalnice), dve deti (pokud to nejsou kojenci) daj dohromady 100 kg, coz uz je jaksi brzda, mno a rakev to _nejak_ taky zpomali - otazkou je pak tahly kopec, naopak z kopce ti vaha navic spis pomuze, nicmene brzdit bych to nechtel, matez je lehky, a pri teto rychlosti a zatezi je to celkem hazard (pominu ze vezes rodinu) ;)

obecne vidim jako optimalni mateze tahat do 150 (tachometr), vyjimecne vic, za prve na to neni staveny - brzdenim, za druhe nad touto rychlosti celkem rapidne klesa manevrovatelnost. Jakkoli muze byt v rakvi jen neco malo desitek kilogramu, tak na bocni vitr to je neoddiskutovatelna svinarna a pokud bych se za stejne situace mel v teto rychlosti vyhybat srne/diteti/... mno, nevim, nevim ...

ale jinak: jo, todle me presvedcilo, sice nechapu, co rikala pritulka/manzelka na foceni kaplicky za jizdy v teto rychlosti s detmi v aute ;) mno, asi je vycvicena ;)

Napsal: pát říj 01, 2004 00:30
od Joska
jj Jakube je to z mirnehe klesani na D1 :lol:
ale po horach v chorv. matizek uhanel tak, ze segra co jela s fabkou kombikem 1,4 nalozena stejnou zatezi :lol: mela co belat aby se nas drzela :lol:
jinak stou rychlosti :D matizka opravdu nesetrim :lol: dost casto se mi stava ze me zastavi omezovac ;) ale presto ;) jezdim s pouzitim mozku :D
:lol: hold uz sem takovej :lol:

Napsal: pát říj 01, 2004 08:11
od viki
ta rakev vypada na tom auticku fakt roztomile :) nastesti my vetsinou jezdime jen dva nebo sama a tak se nam vse vejde na zadni sedacky a do kufru.
co se tyce rychlosti, tak po rovince na dalnici jsem jela skoro 180km/h. Musim ale souhlasit s Jakubem, na sebemensi zavani vetru uz auto reaguje jinak a kdyby se mi objevila na vozovce nejaka prekazka, dopadlo by to nejspis dost blbe. Po tom co do me asi v 50km rychlosti nabourala oktavka ze zadu a ja poskocila min.dva metry dopredu -a to jsem skoro stala..no tak uz jezdim 150...max 160po rovince na dalnici kdyz neni provoz.I kdyz uprime receno, nabourat ve 150 nebo 180km/h s matyskem - vysledek by byl asi stejnej...ale na to clovek nesmi myslet.

jinak ten zavodak se mi teda moc nelibi, ten cernej "cumak" mi prijde strasnej...ale ja tomu asi nerozumim...

Tak rychle?

Napsal: pát říj 01, 2004 08:25
od Ido
Nestačím se divit, jak všichni rychle jezdíte. Já se na dálnici sice moc nedostanu, protože ve Zlínském kraji jí dosud není ani kilometr, ale při těch pár jízdách na západ jsme měl pocit, že tachometrových 140 je tak maximum. Bezpečně jsem se ale cítil ještě při rychlostech o něci nižších. Při 140 jsem již neměl dobrý pocit z přehnaného účinku posilovače, připadalo mi, že auto je tak trochu jako neřízená střela, která se navíc i hůř brzdí. Nevím, možná mám špatný kus.

Re: Tak rychle?

Napsal: pát říj 01, 2004 10:09
od viki
Ido píše:Nestačím se divit, jak všichni rychle jezdíte. Já se na dálnici sice moc nedostanu, protože ve Zlínském kraji jí dosud není ani kilometr, ale při těch pár jízdách na západ jsme měl pocit, že tachometrových 140 je tak maximum. Bezpečně jsem se ale cítil ještě při rychlostech o něci nižších. Při 140 jsem již neměl dobrý pocit z přehnaného účinku posilovače, připadalo mi, že auto je tak trochu jako neřízená střela, která se navíc i hůř brzdí. Nevím, možná mám špatný kus.
tak rychle muj matysek jede pouze po rovince nebo z kopecka a kdyz neni provoz a je dobra silnice!!kdyz je provoz nedovolim si to ja, kdyz jedu pomaleji nebo do kopecka, je i me auticko trosku problem rozjet!!
takze zalezi na okolnostech.
jednou jsem jela ve fabii a byla jeste "zhnilejsi" nez matysek:)
muj matiz brzdi teda dobre i kdyz jedu rychle, ale ja si vzdy drzim hooodne velikej odstup od jinejch aut (mluvim ted o dalnici) a tak mam vzdy dost casu na brzdeni.
no, ale ja jedu treba 150 a stejne na me auta blikaji a troubi ze jedu pomalu...(napr. pri predjizdeni kamionu). no nic, to je jina kapitola..

Re: Tak rychle?

Napsal: pát říj 01, 2004 10:35
od Krtek
tak rychle muj matysek jede pouze po rovince nebo z kopecka a kdyz neni provoz a je dobra silnice!!kdyz je provoz nedovolim si to ja, kdyz jedu pomaleji nebo do kopecka, je i me auticko trosku problem rozjet!!
takze zalezi na okolnostech.
jednou jsem jela ve fabii a byla jeste "zhnilejsi" nez matysek:)
muj matiz brzdi teda dobre i kdyz jedu rychle, ale ja si vzdy drzim hooodne velikej odstup od jinejch aut (mluvim ted o dalnici) a tak mam vzdy dost casu na brzdeni.
no, ale ja jedu treba 150 a stejne na me auta blikaji a troubi ze jedu pomalu...(napr. pri predjizdeni kamionu). no nic, to je jina kapitola..[/quote]
Z toho si nic nedělej. Já jednou spěchal do Liberce tak jsem to vzal kapku sportovnějš. Z Příbrami 170 km za 75 minut přez Prahu ! A zdaleka jsem si nemoh dovolit ject 200 furt v levym pruhu ! Taky každou chvíli někdo blikal a troubil. Hlavně koktávky kolem MB.

Napsal: pát říj 01, 2004 11:11
od PavelZ
No jo, rychlost je relativni :). Znam cloveka, kterej nadava na lidi, kteri na dalnici ve 250 prejedou do levyho pruhu a ani nekouknou do zrcatek a jak to on pak ma na tech par metrech tak rychle ubrzdit :).

Ale je pravda, ze kdyz nekdo prede mnou na dalnici predjizdi, at jede jak jede, tak pockam az predjede a pak jedu dal. Ale kdyz ma pravej pruh volnej a furt jede vlevo, tak nekdy taky bliknu.

Ono i nakladak, kdyz specha, tak nekdy potrebuje predjet a chapu, ze nemuze jet o moc rychleji nez jeho kolega v pravym pruhu.

Napsal: pát říj 01, 2004 12:49
od viki
PavelZ píše:No jo, rychlost je relativni :). ..
Ale je pravda, ze kdyz nekdo prede mnou na dalnici predjizdi, at jede jak jede, tak pockam az predjede a pak jedu dal. Ale kdyz ma pravej pruh volnej a furt jede vlevo, tak nekdy taky bliknu.

Ono i nakladak, kdyz specha, tak nekdy potrebuje predjet a chapu, ze nemuze jet o moc rychleji nez jeho kolega v pravym pruhu.
vic takovych ridicu! 8)