Stránka 2 z 2
Napsal: sob říj 16, 2004 15:25
od Robert
Muj osobni nazor je, ze kdyz kupovat ojeteho Matizka, tak do tech 100.000 km. pak uz by se mohlo ledacos ozyvat a nakonec vyustit v neco velkyho. Tot muj nazor
Napsal: sob říj 16, 2004 18:04
od zelivak
Já jestli třeba ty devítistovkový motory nemaj nějak rapidně nižší životnost než vyšší kubatury.....
Napsal: sob říj 16, 2004 18:05
od Robert
Chyba lavky!!! My nemame devitikila, ale OSMIKILA a nekteri LITRY
Jinak urcite budou mit mensi zivotnost....precijenom mame vysokoobratkove stroje, ne?
Napsal: sob říj 16, 2004 18:58
od jakub
Robert píše:Chyba lavky!!! My nemame devitikila, ale OSMIKILA a nekteri LITRY
Jinak urcite budou mit mensi zivotnost....precijenom mame vysokoobratkove stroje, ne?
- rozdil mezi osmistovkou a litrem je minimalni
- do objemu 1200 (+/-) maji motory priblizne stejne otacky
- i vetsi objemy se dost toci, akorat ze u matese je to nutnost, kdyz chces aby to jelo, tot vse ...
Napsal: sob říj 16, 2004 20:43
od Robert
Vsak tak nejak jsem to myslel
Tot vse
Napsal: pon říj 18, 2004 22:02
od petrm
K nám do servisu jezdí dva matízci a každej má už přes 310 000 Km a ještě k tomu jsou ti majitelé dost benevolentní ke stavu svého auta ten jeden má prý doma už asi 40 naraženejch ráfků je to sice na těch autech vidět sedí dost nízko a lak už taky nic moc ale jinak stále orig nápravy a všechny důležitý součásti a jeden dokonce tvrdí že už je přes 500 000 ale ten u nás už dlouho nebyl a tomu už nevěřím nemá to na tachometru a jen to tvrdí ti druzí to tam ale mají
Napsal: pon říj 18, 2004 23:13
od jakub
petrm píše:přes 500 000 ale ten u nás už dlouho nebyl a tomu už nevěřím nemá to na tachometru a jen to tvrdí ti druzí to tam ale mají
treba se nechal s autem vystrelit na mesic