Nee, je jich asi 10 ale jsou tak rozrtrouseny, ze od jedne k druhe nedojedesKrtek píše:Ciernygepard píše:Najlepšie riešenie je cng, jediná vada je, že na Slovensku ho nie je kde okrem veľkých miest načerpať
Bych moc neřek. Palba za přestavbu jako kráva, dojezd snad už celejch 200 km a už máme snad 4 čerpačky bv republice
LPG
Moderátor: Blue Lanos
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Reklama
Nevim jak na Slovensku, ale vim,ze v Cechach bylo CNG hodne vyhodne pred nekolika lety. Ted kdyz sem byl v servisu a srovnaval si v tabulkach ceny na kg CNG a l LPG a porovnaval v tabulce udavane spotreby pro stejny motor, tak mi vysel rozdil mezi provozem na CNG a LPG hrozne maly. A s tim, jak malo je u nas CNG stanic a ze auto na CNG ma pri stejne velikosti nadrze mensi dojezd, tak mi jako lepsi reseni vychazi LPG.
No, napriek tomu, že CNG je šetrnejšie k motoru, tak sa to fakt neoplatí, hlavne kvôli dojazdu... a počtu čerpačiek...PavelZ píše:Nevim jak na Slovensku, ale vim,ze v Cechach bylo CNG hodne vyhodne pred nekolika lety. Ted kdyz sem byl v servisu a srovnaval si v tabulkach ceny na kg CNG a l LPG a porovnaval v tabulce udavane spotreby pro stejny motor, tak mi vysel rozdil mezi provozem na CNG a LPG hrozne maly. A s tim, jak malo je u nas CNG stanic a ze auto na CNG ma pri stejne velikosti nadrze mensi dojezd, tak mi jako lepsi reseni vychazi LPG.
Naposledy upravil(a) RoSta dne čtv lis 16, 2006 20:54, celkem upraveno 1 x.
Cozeeeee ?
Nebola tato tema nahodou o LPG ? CNG sa oplati ak budete jazdit po Blave alebo Bystrici na MHDbuse )) Inak zabudnite na to ...
Mam LPG som abofuckinglutlly spokojny... tama to dobre a navyse to ma jednu peknu vl;astnost.. ked idem na benzin a pustim plyn tak to pekne cukne.. hlavne na studenom motore, ale ak to urobim na plyne .. nic sa nedeje motor pekne spomali a jeto ... myslim ze to sposobuje emulator lambdy nie ?
Mam LPG som abofuckinglutlly spokojny... tama to dobre a navyse to ma jednu peknu vl;astnost.. ked idem na benzin a pustim plyn tak to pekne cukne.. hlavne na studenom motore, ale ak to urobim na plyne .. nic sa nedeje motor pekne spomali a jeto ... myslim ze to sposobuje emulator lambdy nie ?
Espero 1.5DOHC LPG, elektrony, tazne 155tis km
Re: Cozeeeee ?
Možno aj to, že to nejde do vstrekovačov, ale to je pricapnuté na sanie a vstrekovače sú nečinné... A plyn ktorý je v saní sa minie trošku neskôr, ako sa vypnú na benzíne vstrekovače, keď pustíš plynový pedál, čo je okamžitý pokles výkonu...tvb píše:Nebola tato tema nahodou o LPG ? CNG sa oplati ak budete jazdit po Blave alebo Bystrici na MHDbuse )) Inak zabudnite na to ...
Mam LPG som abofuckinglutlly spokojny... tama to dobre a navyse to ma jednu peknu vl;astnost.. ked idem na benzin a pustim plyn tak to pekne cukne.. hlavne na studenom motore, ale ak to urobim na plyne .. nic sa nedeje motor pekne spomali a jeto ... myslim ze to sposobuje emulator lambdy nie ?
Pod 10l som sa málokedy dostal aj na benzíne! Ale to platí len pre mesto, diaľky som dostal aj pod 5l (4,9)...kazo píše:A kolko vam to zere? Mne LPG nie a nie dostat pod 10l/100km, a ak ano musim mat velmi lahku nohu. Skusal som aj trochu priskrtit prisun plynu, ale potom to nechce ist. Neviete nieco co by usetrilo cosi?
LPG, odkedy som bol "reklamovať" spotrebu, tak je cca ako benzín (čo sa aj čudujem) a ťah keď privriem oči, tak porovnateľný (porovnateľný = neťahá tak od spodných otáčok, ako ťahá benzín)...
Nóóó... to je zaujímavý poznatok...tulo píše:Ja ma priemer merany v zime 7,9. Mam ale otazocku, ako LPG BRC vplyva na motor a na spotrebu oleja? Rapidne sa mi zvysila. Nemoze to byt tiez znackou? Presedlal som na Madit Tutbo 2000
ja som si tiež všimol vyššiu spotrebu oleja a nepripisoval som to LPG, ale sedelo by to... zvýšila sa vlastne po montáži LPG, ale neviem, či to môže byť... tiež som menil tesnenie pod hlavou a zarovnávali mi ju, čo tu bolo dosť zkritizovné (vraj 1,5 / 16V to nemá rád a ničí to piesty, krúžky atď... a pomôže vraj len výmena hlavy) tak tŕpnem, či to nečaká aj mňa. Niečo obdobné sa stalo Radovi s jeho Nexiou (tiež 1,5 / 16V), ale dúfam, že to mal na svedomí Radov CHIP tunning... (prepáč Rado, chytám sa všetkého)... Chystám sa na zmeranie tlakov, snáď budem potom múdrejší... Ešte aj môj dvorný mechanik už odmieta robiť fušky, vraj sa to zvrhlo a už na nič nemal čas, tak si vraj dá pauzu, do ri*i, zrovna teraz, kebysa dalo aspoň spolahnúť na nejaký servis, ale nemám dobré skúsenosti...
A na ten Madit Turbo 2000 mi pred 2,5 rokmi, keď som "to" kúpil, v Daewoo servise v Topoľčanoch povedali že "To máte šťastie, že sa to nezadrelo...", tak som sa zľakol a začal som tam dávať Total Quartz 7000, ale podľa špecifikácií to je jedno, keď som sa po čase na to opäť pozrel... No, ale never profíkom, hlavne keď presedlávaš na Espero zo Škodovky 105, ale aspoň som tým nič nepokazil, "len" to bolo "trošku" drahšie, ale už zostanem pri Total-e...
Nekteri servisaci tvrdi, ze prestavba na LPG zvysuje spotrebu oleje o cca 0.5-1l na 15000 km, ale neshodli se na tom vsichni, se kteryma sem o tom mluvil.tulo píše:Ja ma priemer merany v zime 7,9. Mam ale otazocku, ako LPG BRC vplyva na motor a na spotrebu oleja? Rapidne sa mi zvysila. Nemoze to byt tiez znackou? Presedlal som na Madit Tutbo 2000
Tak to mi prijde divny, to nejhorsi, co sem slysel bylo 1l na 15000.
Z me zkusenosti Lanos s 1.5, co jsem mel driv, tak na LPG neco malinko sezral, ale tak malo, ze nebylo potreba nic dolevat. Ted Nubira s 1.6 si naposledy rekla o 0.5l na 15000, ale u ni si jeste nejsem jistej (bylo to v intervalu do 45000), protoze do 1. vymeny si vzala 1l, takze se to u ni porad snizuje.
1l na 2000 to uz opravdu pekne zvedne naklady .
Z me zkusenosti Lanos s 1.5, co jsem mel driv, tak na LPG neco malinko sezral, ale tak malo, ze nebylo potreba nic dolevat. Ted Nubira s 1.6 si naposledy rekla o 0.5l na 15000, ale u ni si jeste nejsem jistej (bylo to v intervalu do 45000), protoze do 1. vymeny si vzala 1l, takze se to u ni porad snizuje.
1l na 2000 to uz opravdu pekne zvedne naklady .
Pocujte... oplati sa to prerabat na LPG?? lebo nad tym uvazujem aj ja.. a co to vobec stoji.. som sa niekde docital ze od 16-26tis, podla typu nadrze. A ked si dam diskovu nadrz namiesto rezervy kde dam rezervu?? O kolko to znizi vykon a spotrebu ma taku ietu len to nieje benzin ale LPG???
biele espero 1.5 16V