EK failed!
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EK failed!
Nie pred emisnou si skoč do servisu LPG a tam si to daj nastaviť a vypísať protokol.Potom smelo šup na STK ale bacha na zlý katalizátor a netesnost výfukového systému (dosť často poškodený vlnovec)
- Reklama
Re: EK failed!
Stk bude o pol roka a na kontrolu LPG som bol pred pol rokom, ale urcite nic nenastavovali, iba kontrolovali tesnost.
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
Re: EK failed!
Este dumam, ci nemoze mat vplyv na emisie ERG ventil. Neviete, ci sa dá nejako zisti, ci správne funguje?
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
Re: EK failed!
...EGR ventil je v podstatě zpětná recirkulace části spalin zpět do sání - tedy vliv má ale malý, nicméně někdy jsou problémy s jeho funkcí a tak se zaslepuje ( cena dílu asi cca 3tis. Kč ...
...to JRD McLaren beru tvůj názor materiál ventily, sedla ventilů, písty a kroužky - je to logický, rozstříknutý benzín - směs nasátého vzduchu a benzínu u nepřímého sání v podstatě ochlazuje spalovací prostor u benzín. motoru je dle teorie teplota oleje na prvním pístním kroužku okolo 150°C při zahřátém motoru na provozní teploty jaká může být u LPG?, ještě dodávám benzín i bez olova má přísady na vrchní " mazání " ...nevím, je tady ta příčina...
...ještě poprosím o názor palikxe na důvody poškození těch motoru a právě jenom u určitých typů, tedy komprese a materiál, který je už na konci řekněme předpokládaného namáhání ( tedy kvality materiálu )...
fachmani asi Vás už se.., ještě jednou promiňte ale určitě to zajímá všechnu klientelu LPG i ostatní
...to JRD McLaren beru tvůj názor materiál ventily, sedla ventilů, písty a kroužky - je to logický, rozstříknutý benzín - směs nasátého vzduchu a benzínu u nepřímého sání v podstatě ochlazuje spalovací prostor u benzín. motoru je dle teorie teplota oleje na prvním pístním kroužku okolo 150°C při zahřátém motoru na provozní teploty jaká může být u LPG?, ještě dodávám benzín i bez olova má přísady na vrchní " mazání " ...nevím, je tady ta příčina...
...ještě poprosím o názor palikxe na důvody poškození těch motoru a právě jenom u určitých typů, tedy komprese a materiál, který je už na konci řekněme předpokládaného namáhání ( tedy kvality materiálu )...
fachmani asi Vás už se.., ještě jednou promiňte ale určitě to zajímá všechnu klientelu LPG i ostatní
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: EK failed!
...mně to opravdu zajímá...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: EK failed!
Aby som sa este vrátil k tej mojej EK. Vysoké CO a HC by malo byt sposobené zlým spalovaním - v mojom prípade iba na volnobeh. To moze byt sposobné bud chudobnou zmesou, alebo nedostatkom vzduchu. Nedostatok vzduchu moze byt sposobený bud zasraným vzd. filtrom (fakt ze tam bol vtedy starý, ale nezdal sa byt KO), alebo ... skrt. klapkou?
Chudobná zmes na benzín by mohla byt sposobená zasvinenými vstrekmi /ako písal palikx/.
Este ma napadlo, ze niekedy, aj ked je motor zohriaty a zastavím na krizovatke, tak dost dlho drzí zvýsené otácky /ako pri stud. starte/.
Igor
Chudobná zmes na benzín by mohla byt sposobená zasvinenými vstrekmi /ako písal palikx/.
Este ma napadlo, ze niekedy, aj ked je motor zohriaty a zastavím na krizovatke, tak dost dlho drzí zvýsené otácky /ako pri stud. starte/.
Igor
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Re: EK failed!
Aby som sa priznal aj ja som bol na ETK v decembri.
Na benzin na volnobeh super v otackach super.
Na LPG na volnobeh by nepreslo a v otackach super.
Ale mechanik to vie bez problemu "ofajcit" tazke no problem a na volnobech nejazdim
Na benzin na volnobeh super v otackach super.
Na LPG na volnobeh by nepreslo a v otackach super.
Ale mechanik to vie bez problemu "ofajcit" tazke no problem a na volnobech nejazdim
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Re: EK failed!
No Blue neviem, pri tvojej spotrebe ci na volnobeh nejazdís stále
Bol som s priblizovatkom u jedného dobrého cloveka, zapojil to na diagnostiku. Tváril sa, ze je vsetko v norme, lambda vsak bola divná, ale podla neho nie odídená. Potom vymazal nejaké data a lambda sa vraj uz správala normálne - nuz neviem co si tom myslet. Zmeral emisie, pospáral sa v motore, nasiel deravú hadicu odvetrania ventilov, ked ju zapchával, tak sa hodnoty lepsili. Doma som vymenil deravú hadicu za novú, vycistil skrt. klapku a motorcek na volnobeh. Potom opat meral emisie a kurniksopa boli este horsie ako vcera. Skúsal takú vec, ze stlacil hadicu odvetrania ventilov (cize zapchal) a pritom bolo vidno ako zacali klesat hodnoty HC. Podla neho teda motor zere olej (to je fakt ze uz zacal) a zrejme budú krúzky v háji. Z emisií sa zhorsila aj hodnota lambda, cize bud je lambda sonda KO, alebo to robí deravý výfuk (lenze od vcera urcite viac nezderavel).
Skúsim nejakú neorig. lambdu a vymenit výfuk, som zvedavý ci to pomoze, ale pochybujem. Predtým som nemával na viecku veka ventilov emulziu z vody a oleja a teraz jej tam je hodne.
Bol som s priblizovatkom u jedného dobrého cloveka, zapojil to na diagnostiku. Tváril sa, ze je vsetko v norme, lambda vsak bola divná, ale podla neho nie odídená. Potom vymazal nejaké data a lambda sa vraj uz správala normálne - nuz neviem co si tom myslet. Zmeral emisie, pospáral sa v motore, nasiel deravú hadicu odvetrania ventilov, ked ju zapchával, tak sa hodnoty lepsili. Doma som vymenil deravú hadicu za novú, vycistil skrt. klapku a motorcek na volnobeh. Potom opat meral emisie a kurniksopa boli este horsie ako vcera. Skúsal takú vec, ze stlacil hadicu odvetrania ventilov (cize zapchal) a pritom bolo vidno ako zacali klesat hodnoty HC. Podla neho teda motor zere olej (to je fakt ze uz zacal) a zrejme budú krúzky v háji. Z emisií sa zhorsila aj hodnota lambda, cize bud je lambda sonda KO, alebo to robí deravý výfuk (lenze od vcera urcite viac nezderavel).
Skúsim nejakú neorig. lambdu a vymenit výfuk, som zvedavý ci to pomoze, ale pochybujem. Predtým som nemával na viecku veka ventilov emulziu z vody a oleja a teraz jej tam je hodne.
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Re: EK failed!
Emuzlia sa tvorila a tvori aj mne. Tvorila sa sa aj pred plynom t.j. pred 10 rokmi a tvori sa aj teraz v zimnom obdobi. A ten olej sa nemusi tratit moze byt aj v tej emeulzii
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Re: EK failed!
Co sme ho kupili, tak si menim olej sám a vzdy som mal zátku na veku ventilov takme cistú, az pri poslednej výmene som si vsimol, ze uz tomu tak nieje Emulzia so tvorí z vody a oleja, ak sa zacala teraz tvorit viacej, tak niekde sa tam musí brat voda. A to bud z chladenia (z casu na cas dolievam vodu, ale nie casto ani vela), alebo je para z LPG a tá jedine cez krúzky. Asi skúsim dat zmerat tlaky a priblizne budem vediet na com som.
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG