Para spod kapoty - vysoká teplota motora
Moderátor: Blue Lanos
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
...a ještě teď jsem si uvědomil nesie to má v plastu, to vím utrhl jsem výpustný kohout, nějak je to všechno už někde jinde, zaspal jsem...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Reklama
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
Pěkný den
Teda Milane určitě jsi napsal pěknou békovinu Nesii sice neznám ale podle mě chladič z plastu je blbost protože plast je tepelný izolant ! Možná tak horní a spodní díl ale jinak lamely a trubičky jsou určitě kov Nejlepší chladič by byl ze zlata potom stříbro pak asi měď hliník atd.Ani jeden kov není ryzí! A ani ta měď není ideální protože se dělají dirky.Takže ty slitiny hliníku /pokud nejsme šejkové a nemáme chladič ze zlata/ jsou nejlepší ! No a ty trubičky jsou malého průměru a snadno se zanesou vodním kamenem a problém je na světě !Takže určitě né plast
Tak ať nám jezdí a nezlobí
Teda Milane určitě jsi napsal pěknou békovinu Nesii sice neznám ale podle mě chladič z plastu je blbost protože plast je tepelný izolant ! Možná tak horní a spodní díl ale jinak lamely a trubičky jsou určitě kov Nejlepší chladič by byl ze zlata potom stříbro pak asi měď hliník atd.Ani jeden kov není ryzí! A ani ta měď není ideální protože se dělají dirky.Takže ty slitiny hliníku /pokud nejsme šejkové a nemáme chladič ze zlata/ jsou nejlepší ! No a ty trubičky jsou malého průměru a snadno se zanesou vodním kamenem a problém je na světě !Takže určitě né plast
Tak ať nám jezdí a nezlobí
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
...ale ale ty mi zkoušíš Topole chladič je klasika sofiko - hliník ale bočnice chladiče jsou z plastu v nich se nic nechladí ale to se rozumí samo sebou, jenom je asi nepříjemný pokud praskne kolínko přívodu a tak, nicméně je dobré chladič - chladící voštiny - trubičky sem tam prostříknout tlakovou vodou zasírají se no a u schade jsem k vůli tomu nechladil, spodek třetina, total zasratý a zalepený muškama a vším bordelem, no byla služební a měla za sebou 250tisíc km...
Takže jak říkáš ať jezdí a nezlobí
Takže jak říkáš ať jezdí a nezlobí
Naposledy upravil(a) Serpico dne stř led 06, 2010 11:24, celkem upraveno 1 x.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
Ved sa im aj pri skladovani nahradneho radiatoru do skodovky (chcel som si spravit vodne chladenie do pc) ulomil odvzdusnovaci vyvod. ALe potom ako som kurenie na skodovke komletne rozobral, vycistil, vymenil tesniace molitany za samolepiace tesnenie do dveri a radiator pekne vycistil az sa rurky medzi rebrami leskli, tak skodovka kurila a vetrala o dusu a robi tak doteraz. Este som si to poistil silonkou cez nasavaci otvor, ta hned od prachu scernala. Keby mi tak kurilo a vetralo espero, bol by som spokojny. Lenze espero ma prilis ploske rurky a tie sa lahko zanesu hrdzavym bordelom z liatinoveho bloku.
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
Páni, vďaka za rady, dnes som si vďaka kamionistom vyskúšal zápchu zase.. Zistil som zaujímavý fakt. Ak moje auto šoférovala mama, prehrievalo sa zrejme aj vďaka tomuto - je zvyknutá z nafťáka pri rozbiehaní poriadne stúpnuť na plyn Čiže otáčky vybehlnú tak na 2700-3000 a tak sa rozbiehať 5-10x za sebou tej teplote nepomohlo.. Ja som sa naopak snažil rozbiehať na spojke / s trochou plynu a podarilo sa mi počas celej cesty do práce udržať tú teplotu tak, že dymiť nezačal.. Ale... Liezlo to hore aj tak...
Určite to nie je OK. Idem s ním cez víkend k susedovi, vyskúšame to trocha poriešiť a dám vám vedieť, či som na niečo prišiel...
Určite to nie je OK. Idem s ním cez víkend k susedovi, vyskúšame to trocha poriešiť a dám vám vedieť, či som na niečo prišiel...
Daewoo Espero 1.5 16V strieborná /elektróny / klíma / 272 500 km(predané)
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / tmavomodrá / 233 200 km(predané "spoluobčanom")
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / zelená / 95 000 km / ABS, AIRBAG 1x, nast. volant, klíma
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / tmavomodrá / 233 200 km(predané "spoluobčanom")
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / zelená / 95 000 km / ABS, AIRBAG 1x, nast. volant, klíma
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
Zdravim pani.
Nieso sice vlastnik nexie ale mam podobny problem na pozicanej od kamarata-kupil nove auto, no nexiu ma ako srdcovku tak ju nejak "nevie" predat. Tak mi ju pozical kedze sa stahujem z intraku a predsa len to ma vacsi kufor jak moj favas:).
NO a problem je ze mi pri nizsej rychlosti (tak do 100hm/h) lezie rucicka tepolty do cervenej... robilo to uz jemu a povedal (je mechanik a nexiu dost dobre pozna, len je teraz v chorvacku takze kontak s nim... ) ze blbne cidlo tak som to neriesil, aj vcera som spravil skoro 200km 140-ciatkou po dialnici a rucicka bola pekne v strede. No dnes po par km po obchvate (skoro ziadne krizovatky) zrazu skocila az za cervenu a aj ked som siel okolo 110km/h klesla len malo, tak som kukal vodu a bola nad minimom (para z expanzky skoro ziadna pritom rucicka az za cervenym), no nalial som skoro liter vody a nestupla ani kusok, po dalsom pol-litry kusok stupla a cestou spat sa teplota drzala pekne v strede a to som siel pomalsie...
Tak by ma zaujimalo ze ci je mozne ze by ten budik mohol takto oblbovat-rucicka v cervenej a para skoro ziadna alebo mozu byt tie teploty realne. Pripadne ako by som to mohol riesit, kde je cidlo budika...
Dakujem za kazdu.
Nieso sice vlastnik nexie ale mam podobny problem na pozicanej od kamarata-kupil nove auto, no nexiu ma ako srdcovku tak ju nejak "nevie" predat. Tak mi ju pozical kedze sa stahujem z intraku a predsa len to ma vacsi kufor jak moj favas:).
NO a problem je ze mi pri nizsej rychlosti (tak do 100hm/h) lezie rucicka tepolty do cervenej... robilo to uz jemu a povedal (je mechanik a nexiu dost dobre pozna, len je teraz v chorvacku takze kontak s nim... ) ze blbne cidlo tak som to neriesil, aj vcera som spravil skoro 200km 140-ciatkou po dialnici a rucicka bola pekne v strede. No dnes po par km po obchvate (skoro ziadne krizovatky) zrazu skocila az za cervenu a aj ked som siel okolo 110km/h klesla len malo, tak som kukal vodu a bola nad minimom (para z expanzky skoro ziadna pritom rucicka az za cervenym), no nalial som skoro liter vody a nestupla ani kusok, po dalsom pol-litry kusok stupla a cestou spat sa teplota drzala pekne v strede a to som siel pomalsie...
Tak by ma zaujimalo ze ci je mozne ze by ten budik mohol takto oblbovat-rucicka v cervenej a para skoro ziadna alebo mozu byt tie teploty realne. Pripadne ako by som to mohol riesit, kde je cidlo budika...
Dakujem za kazdu.
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
U Nexie a Espera jsou oddělené snímače teploty chladící kapaliny pro řídící jednotku a přístrojovku, tady máš foto https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=1&t=16297
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
S najväcsou pravdepodobnostou bude vadny budik teploty vody v palubovke..... Neries to, je to casta zavada a nic ine ako vymena budika nepomoze..... Ak ti zas vybehne rucicka hore, tak staci pobuchat po palubovke a mala by sa vratit na stred naspät......
Ak by sa ti prehrieval motor, stratil by si na vykone a to by si si vsimol hned.....
Ak by sa ti prehrieval motor, stratil by si na vykone a to by si si vsimol hned.....
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: Para spod kapoty - vysoká teplota motora
Dik za rady.
Dnes som zdarne absolvoval cestu domov bez akeho kolvek prehrievania a to som siel dost dlho v kolone, takze to bolo asi tym ze tam bolo menej vody, no ale bolo aj o dost chladnejsie ako vcera takze este uvidim ked sa oteply.
Dnes som zdarne absolvoval cestu domov bez akeho kolvek prehrievania a to som siel dost dlho v kolone, takze to bolo asi tym ze tam bolo menej vody, no ale bolo aj o dost chladnejsie ako vcera takze este uvidim ked sa oteply.