Aveo a mínusové stupně

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
Feva13
Příspěvky: 552
Registrován: ned bře 29, 2009 21:07
Bydliště: Veľké Úľany, okr. Galanta

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Feva13 »

To rosenie je problém musím stále prepínať na ofuk okien lebo ideme traja až štyria ráno a kým sa nezníži vlhkosť vnútorného vzduchu tak sa mi to rosí. Zase nechcem chodiť stále na klímu lebo to ide do peňazí
Červené Chevrolet Aveo 1,2 Hatchback 5 dv 62,6 kW, 16 ventil,
Komfort, rok výroby 2009
Doplnky - Šálka s nálepkou Aveofanclubu
člen AVEO Fanclubu
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Jarik »

A tá klíma vám funguje aj pri polohe ofuku okná/nohy?
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od mino »

Ano funguje aj tak.
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
edie
Příspěvky: 268
Registrován: ned říj 18, 2009 14:28
Bydliště: Brumovice na Moravě okr. Břeclav

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od edie »

jojojojojjo
Chevy Aveo 1.4 16V Star (LS) Stale v pohybu
Uživatelský avatar
Lucaso1
Příspěvky: 1127
Registrován: pon led 21, 2008 21:26
Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Lucaso1 »

no jazdím prvý rok cez zimu a moje postrehy ?
1 štar bleskový
2 pri zapatom kúrení ručička teploty je pod 80 stupňov
3 auto sa dobre zahreje až po takých 6tich kilometroch ( ale zohreje aj pri nižších teplotách motora )
4 vnútorný okruh kúrenia je lepší ako vonkajší
5 rosenie okien je aj môj problém musím mať ofuk okien zapatý na maxime
6 keď je zima rýchlo sa aj ochladí
7 posledná vec zdá sa mi že má dáko tuhšie radenie aj keď mi tvrdili že vraj je tam volajaký iný olej daný že čo vydrží chlad a rýchlejšie sa zohreje no nezdá sa mi
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total

Člen Aveo fanclubu
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Eugo »

Lucaso1 píše:no jazdím prvý rok cez zimu a moje postrehy ?
1 štar bleskový
2 pri zapatom kúrení ručička teploty je pod 80 stupňov
3 auto sa dobre zahreje až po takých 6tich kilometroch ( ale zohreje aj pri nižších teplotách motora )
4 vnútorný okruh kúrenia je lepší ako vonkajší
5 rosenie okien je aj môj problém musím mať ofuk okien zapatý na maxime
6 keď je zima rýchlo sa aj ochladí
7 posledná vec zdá sa mi že má dáko tuhšie radenie aj keď mi tvrdili že vraj je tam volajaký iný olej daný že čo vydrží chlad a rýchlejšie sa zohreje no nezdá sa mi
Rosenie okien sposobuje hlavne vnutorny okruh kurenia a a preto sa ho nedoporucuje dlho pouzivat.
Naposledy upravil(a) Eugo dne úte pro 22, 2009 21:27, celkem upraveno 1 x.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
Lucaso1
Příspěvky: 1127
Registrován: pon led 21, 2008 21:26
Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Lucaso1 »

Eugo píše:
Lucaso1 píše:no jazdím prvý rok cez zimu a moje postrehy ?
1 štar bleskový
2 pri zapatom kúrení ručička teploty je pod 80 stupňov
3 auto sa dobre zahreje až po takých 6tich kilometroch ( ale zohreje aj pri nižších teplotách motora )
4 vnútorný okruh kúrenia je lepší ako vonkajší
5 rosenie okien je aj môj problém musím mať ofuk okien zapatý na maxime
6 keď je zima rýchlo sa aj ochladí
7 posledná vec zdá sa mi že má dáko tuhšie radenie aj keď mi tvrdili že vraj je tam volajaký iný olej daný že čo vydrží chlad a rýchlejšie sa zohreje no nezdá sa mi
Rosenie okien sposobuje hlavne vnutorny okruh kurenie a a preto sa ho nedoporucuje dlho pouzivat.
díkes za radu
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total

Člen Aveo fanclubu
Uživatelský avatar
Laco
Příspěvky: 155
Registrován: ned kvě 10, 2009 15:34
Bydliště: Nitrianske Hrnčiarovce

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Laco »

Ten vnútorný okruh je super vec, mám ho vyskúšaný ešte zo služobnej Mazdy.
Aj mne motor vychladne rýchlo, ale kým sa vymotám z centra Nitry, je zohriaty.
Ale z rosením okien nemám problém.
Aveo sedan 1,2/8ventil komfort, modrá metalíza
Člen AVEO fanclubu
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od ladinek »

ten vnitřní okruh je ta cirkulace vzduchu u toho ovládání? :PP:
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Eugo »

Laco píše:Ten vnútorný okruh je super vec, mám ho vyskúšaný ešte zo služobnej Mazdy.
Aj mne motor vychladne rýchlo, ale kým sa vymotám z centra Nitry, je zohriaty.
Ale z rosením okien nemám problém.
Ani ja nemam problem s rosenim okien lebo po miernom zohriati motora vnutorny okruh prepinam na vonkajsi a ked je interier zohriaty uberem na kureni. Inak sa tam neda vydrzat a skapinam od tepla.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od alvin »

Mne sa vlani,cestou do Manína,za vytrvalého dažďa neboli schpne odrosiť (odmlžit) okná. nechápal som,čo je vo veci,ža pri pozornejšom pohľade som si všimol,že bolo kúrenie prepnuté na vnútorny okruh.Po prepnutí na vonkajší boli okná v momente suché. dalo by sa to zhnuť,že sa relatívne suchého počasia sa dá uryclhliť vyhriatie interíeru,ale pri vlhšom počasí,dážď, mokrý sneh,odmäk,hmla a pod. to môže mať za následok zahmlevanie okien zvnútra. Tak sa písalo aj v príručke k bratrancovi AVEA - HYUNDAIu GETZ ,ktorý som mal ako prvý s touto funkciou.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
KakosWRC
Příspěvky: 497
Registrován: pon srp 10, 2009 22:56
Bydliště: Zlate Moravce Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od KakosWRC »

Lucaso1 píše:no jazdím prvý rok cez zimu a moje postrehy ?
1 štar bleskový
2 pri zapatom kúrení ručička teploty je pod 80 stupňov
3 auto sa dobre zahreje až po takých 6tich kilometroch ( ale zohreje aj pri nižších teplotách motora )
4 vnútorný okruh kúrenia je lepší ako vonkajší
5 rosenie okien je aj môj problém musím mať ofuk okien zapatý na maxime
6 keď je zima rýchlo sa aj ochladí
7 posledná vec zdá sa mi že má dáko tuhšie radenie aj keď mi tvrdili že vraj je tam volajaký iný olej daný že čo vydrží chlad a rýchlejšie sa zohreje no nezdá sa mi
..lucas ten vnutorny pouzivaj na rychle ohriatie interieru..ludovo povedane je to recykolvanie vlastnych prdov.. :lol: ...preto ti to aj rosi..potom pouzivaj vonkajsi a bude to okej
DAEWOO KALOS 1.2 8V..5dr-80PS -195/50 R15 BF Goodrich, podvozok Weitec -35mm, priame sanie v hmlovke, hole zvody od katalizatora, koncovy tlmic ULter Sport, 2x cipnuty + vymena riad.jednotky
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Jarik »

ladinek píše:ten vnitřní okruh je ta cirkulace vzduchu u toho ovládání? :PP:
ano, ten prostredný čudel, vedla klímy. :lol:
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Uživatelský avatar
JPS
Příspěvky: 182
Registrován: úte lis 24, 2009 12:20
Bydliště: Tisinec okr.Stropkov

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od JPS »

čo sa týka kúrenia tak čo som mal predtým felíciu tak tá sa zohriala skôr asi po 1km už fukal teplý vzduch tu to trvá trocha dlhšie asi tak 2-3km.to ale nevadí ak chcem teplo jednoducho ho naštartujem trocha skôr.
Chevrolet aveo 1.2 53kw 8ven.r.v 2008 bordo.metalíza
Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: Aveo a mínusové stupně

Příspěvek od Jarik »

Neštartuj to moc skoro, lebo časom ti začne hučat prdlohový hriadel na prevodovke, ten totiš bez pohybu kolies neni mazaný a ide na sucho. Potom to ložisko začína hučat.
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Pokec“