Stránka 2 z 2

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: pon lis 30, 2009 22:53
od conpet
Jelikož na RJ mám octan selektor, tak je to typ IEFI-S, tabulka kodů je pro IEFI-6
Tady o tom píší http://www.espero.of.pl/

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: pon pro 07, 2009 12:46
od conpet
DW scan to identifikoval takto :

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: úte led 12, 2010 12:40
od Honza Beneš
Ahoj Petře,
mám dotaz v souvislosti s tvojí detekovanou závadou na EGR ventilu - ty máš na Esperu EGR dosud nezaslepený? Já s ním zatím nic nedělal, ale až se mi bude chtít, tak tam fláknu kus plechu.
Koukal jsem na ty polský stránky, je toho tam dost, ale já v polštině plavu, teda spíš se topím. Seznam závad jsem tam nenašel. Můžeš mi prosím napsat, jestli jsou kódy závad shodné se seznamem na těchto stránkách? http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes /fault_codes.htm#gm (smaž mezeru před posledním lomítkem)
Mně při vyblikání vyšly kódy:
21 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) High voltage / vysoké napětí na potenciometru klapky a
44 Oxygen sensor Air/Fuel mixture too lean (weak) / slabá směs
tak aspoň tyhle dva porovnat - a kdyžtak přímý odkaz na tabulku na tom polském esperáckém serveru.

K závadě 44, jsem u Poláků něco viděl, že na fotce visel z octan selectoru nějaký "fáborek"? A zhruba jsem pochopil, že to někdo hodnotil jako nejlepší tuning za 7 zlotých. A snad že to zlepšilo výkon a spotřebu a přestala skákat chyba do ECU. Já ještě nesundával kryt octan selectoru a nezkoumal ho. Jen vím, že se u nás řešila propojka pro různé oktany, na což však Palikx psal, že auta prodaná na území ČR mají nastaveno 95 oct, takže tam není co řešit.

A teď dotaz na odborníky, co se závadou 21? Co signalizuje (za předpokladu, že čidlo funguje správně)?

Zatím čus a za případné odpovědi předem díky!

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: úte led 12, 2010 12:57
od conpet
Ahoj Honzo ;) egr ventil mám jen odpojený a zaslepenou hadičku 2x. najdu fotku a dam ji sem. Originální výpis chyb pro espero 8V jsem nikde nenašel, takže co se týče chyb tak bud mě to ten program napíše, nebo se musí porovnávat s jinýma kodama od oplu. Třeba i na těch stránkách co jsi psal. Octan selektor jsem měl nastavený na Natural 91, program DW scan to umí zjistit, takže jsem dle návodu na polský stránce přepnul na Natural 95. Auto jede stejně ale spotřeba šla dolů. Nevím o kolik , ale byl jsem zvyklej na určitý režim tankování, a ted mě tam pořád ještě něco zbývá.

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: stř led 13, 2010 11:09
od Honza Beneš
Petře, aha, teď na to koukám, tys nepsal že je na .pl seznam kódů, pouze že tam o tom píší. Tak budu věřit seznamu z .uk mj. proto, že vysvětlení chyb 21 a 44 je tam shodné pro Bosch i GM.
K tvojí chybě ohledně EGR ventilu - odpovídá informaci na kadett.cz, kde píší, že pokud zaslepíš hadičku a nedáš záslepku přímo do ventilu, bude hlásit chybu.
Na území jakého státu bylo prvně prodáno tvoje Espero? Divím se, žes měl octan selector na 91. Budu to muset zkontrolovat. Teda zas tak to nespěchá, protože včera nastal průser s palivovým okruhem (na LPG jede, ale přepnutí na LPG jsem včera dosáhl s velkým štěstím - byl jsem rád, že jsem vůbec nastartoval - a přesedlal jsem proto do náhradního vozu).

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: stř led 13, 2010 12:59
od conpet
OK s tím mojím egr to tak bude, není zaslepenej , jen odpojenej, tak tam asi neco profukuje, já totiž pořádně nevím jak sundat tu lištu se vstřikama, abych se dostal k jednomu šroubu toho ventilu :roll: Moje Espero je koupený v čechách.

Re: Paměť závad - vyblikání 1.8MPi 8V

Napsal: stř led 13, 2010 13:33
od blackjohn
Já měl taky Espero koupený v Čechách a mělo taky nastaveno 91.
Ta lišta tam byla přidělaná asi dvěma šrouby a k palivovému potrubí. Pak se jen strhla ze vstřiků, ale šlo to dost špatně, za ty leta se ty o-kroužky mezi motorem,vstřiky a lištou přilepily.