Re: Hopsání na D1
Napsal: ned říj 04, 2009 17:29
Tuhle fiestu sem přesně chtěl koupit Forda Fiestu 1,25 16V motor ZetecS r.v.2000 až na ten ročník já uvažoval o 98.
Ford má dobré podvozky, ale sou to konstrukčně složitý auta na údržbu a když sou starší tak se prostě sypou. o volnoběhu nemluvě, ford a volnoběh to je kapitola sama pro sebe.
Tak to nahonec vyhrál Matiz. Hlavně žene se líbil tak po obhlédnutí parametrů, zjištění cen dílů a pročtení recenzí sem auto schválil.
Já sem ze své první škody 105s r.v.77 přesedlal rovnou do starých velkých aut takže sem nikdy malé auto neměl.
Proto sem byl právě překvapený že to s autem tak pohazuje. Vím že čím věčí a těžší uato tím pohodlnější jízda, ale překvapilo mě, že ve dnešní době u auta 99 (pro mě celkem nové) je možná taková míra ovlivnění jízdy na poměrně malých nerovnostech. No holt fyzika platí neomilně a nemilosrdně stejně.
Ford má dobré podvozky, ale sou to konstrukčně složitý auta na údržbu a když sou starší tak se prostě sypou. o volnoběhu nemluvě, ford a volnoběh to je kapitola sama pro sebe.
Tak to nahonec vyhrál Matiz. Hlavně žene se líbil tak po obhlédnutí parametrů, zjištění cen dílů a pročtení recenzí sem auto schválil.
Já sem ze své první škody 105s r.v.77 přesedlal rovnou do starých velkých aut takže sem nikdy malé auto neměl.
Proto sem byl právě překvapený že to s autem tak pohazuje. Vím že čím věčí a těžší uato tím pohodlnější jízda, ale překvapilo mě, že ve dnešní době u auta 99 (pro mě celkem nové) je možná taková míra ovlivnění jízdy na poměrně malých nerovnostech. No holt fyzika platí neomilně a nemilosrdně stejně.