Stránka 2 z 8
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: sob říj 03, 2009 23:21
od PeS
Tak, chlapi, úplná katastrofa. Dneska jsem se vrátil z dlouhé štreky z Francie. Spotřeba 9,19 l/100km
To je k pláči. A to jsem jel šetrně! tedy dálnice 140 km/h na tachometru, ale to považuji za normální. Nelíbí se mi to ani trochu...
Naprosto ideální počasí, a teplota kolem 20 - 27...
Tak se těším, až splatím poslední splátku, auto půjde pryč. A nevím nevím, jrestli zůstanu u Chveroletu. Tohle není motor, ale žíznivý ochlasta....
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned říj 04, 2009 18:00
od Krtek
Ale zas vypadá hezky
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: čtv říj 08, 2009 10:51
od Hanzy
Kua jak to ctu tak zlaty benzinovy motor
regeneraci potrebuju akorat ja
Jinak k tematu je v republice nejaky clovek z Velkeho Mezirici ktery je jakoby hlavni co komunikuje s vyrobcem a ma na starosti vsechny servisy co se tyce diagnostiky a veci spojenych s nimi a pripadnymi problemy s cim si v servisech nevedi rady nebo nejsou schopni diagnostikovat a najit problem takze bych se pripadne obratil tam.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: čtv říj 08, 2009 20:51
od PeS
3M3 píše:
Proto navrhuji postupovat společně a vyzívám všechny kdo by se chtěli připojiot i od CAPTIV a CRUZE ,protože motory a systém je stejný a dojdou dříve či později do stejníého problému, aby se připojili aby mi zaslali e-mail na adresu 4sale ( zavináč) centrum (tečka) cz
Po provedení přehrátí softwaru dám tady zprávu jaký byl výsledek , pokud bude negativní jedu do Brna do předem určeného servisu který doporučil zástupce GM Praha. Pokud ani tam nebude výsledek vyhovující budu požadovat nápravu a odstranění závady , případně náhradu finanční i vrácení peněz. Pokud nás bude více bude to o to snažší protože to bude konstrukční závada vozidla a potom vrácení peněz je reálnější.
Dávejte sem všechny takové poznatky se spotřebou a budeme to evidovat. Díky
No,l což o to, s tím bych souhlasil, akorát to nevidím růžově. Dohadovat se s prodejcem, potažmo s firmou GM, na to jsme moc malí páni. A i když nás bude 10 (víc se jich asi ani neprodalo), tak nevím nevím. I v servise mi řekli, že bohužel, ale tyhle diesely nedoporučují - proč mi to, kurňa, neřekli, když jsem to kupoval???
Teď jen čekám, až dojde leasing, a s velkou ztrátou to rpodám, a zbude-li něco, koupím asi Logana, na víc mi nezbude
. Ale v benzínu a vrátím se k tomu, v čem jsem 20 let jezdil - LPG....
Ale jinak se k tobe připojuji....
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: čtv říj 08, 2009 22:20
od Hanzy
Velke Mezirici ne Valaske
a to salon asi nebude vis...nevim ale muzu se poptat na nej v Kunine kdybys jezdil na srazy tak je znas taky
Chlapi mate byt pojisteni u DAS a nebudete se bat neco radne reklamovat
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: sob říj 10, 2009 16:01
od palikx
3M3 píše:To PeS i pro ostatní
prosím tě , nebud z toho nemocný, to je přesně ten problém co popisuji. Příští týden jdu na prohlídku chyb v řídící jednotce a pokusí se v MOTO MORAVA Olomouc přehrát softvare a resetovat adaptivní hodnoty, kvůli zápisům chyb v řj. o nesprávné regeneraci DPF.
Ten motor musí´jít za míň a je potřeba se do toho obout. Pokud to MOTO MORAVA Olomouc nedokáže pojedu do dalšího servisu a bude postup stejný. Pokud to nedokáží odstranit budu požadovat aby Chevrolet GM odstranil závadu na všech vozech dovežených do ČR , protože bude na všech stzejná, špatně vyvynutý softvare pro regeneraci DPF. Já tvrdím že cyklus regenerace DPF musí proběhnout v kratším intervalu, to znamená , že softwarově musí být řj nastavena tak aby řj byla nastavena na nižší hodnotu sejmutou ze snímače zanešení DPF. Tím by začal proces regenerace DPF dříve . Po této opravě za a) nebude potřeba tak dlouhého času (cca 30-35 min) pro regeneraci protože filtr nebude tak zanesen za b) nebude taková nadspotřeba PHM protože při kratší a častější regeneraci nebude potřeba 6l nafty (toto je spotřeba nafty při samotném procesu , při kterém dochází ke vstřikování paliva do spalovacího prostoru navíc to dělá za 30-40min cca 6litrů tím se zapálí ve výfukovém filtru usazené saze a za zvýšené teploty hoření shoří) . V současnosti probíhá cyklus regenerace po 2 až 2,5 tis. km a bylo by potřeba tento cyklus zkrátit na 750 až 100km jako u W . U vozů koncernu W probíhá regenerace po 750 - 1000 km a je hotova do 10-15min. a není spotřeba takový rozdíl protože je proces častější a kratší je spotřeba potřebná na vypálení sazí cca 2l nafty..
To co jsi popisoval není až tak hrozné já došel až na 11 l / 100 km . ale díval jsem se taky si došel občas na 10 l / 100 km
Proto navrhuji postupovat společně a vyzívám všechny kdo by se chtěli připojiot i od CAPTIV a CRUZE ,protože motory a systém je stejný a dojdou dříve či později do stejníého problému, aby se připojili aby mi zaslali e-mail na adresu 4sale ( zavináč) centrum (tečka) cz
Po provedení přehrátí softwaru dám tady zprávu jaký byl výsledek , pokud bude negativní jedu do Brna do předem určeného servisu který doporučil zástupce GM Praha. Pokud ani tam nebude výsledek vyhovující budu požadovat nápravu a odstranění závady , případně náhradu finanční i vrácení peněz. Pokud nás bude více bude to o to snažší protože to bude konstrukční závada vozidla a potom vrácení peněz je reálnější.
Dávejte sem všechny takové poznatky se spotřebou a budeme to evidovat. Díky
no ta spotreba je opravdu spatna tam to vidim na nejaky problem
a jinak jak to vis ze regenerace trva 35 minut a sezere 6 l nafty?to jsi nekde vycetl?
pokud se bude delat casteji bude to jeste horsi
my na fiatu sedici-suzuki sx4 mame regeneraci kazdych 1000 km a az na nektere problemy ktere jsme jiz nasli a odstranili to funguje.motoru nevadi kdyz ho chcipnes pri regeneraci-teda tem nasim to neva-on si to pamatuje a po nastartovani je schopen to dokoncit.
spotrebu podle palubniho pc maji ty motory od 6,5 do 9,5 coz je jednoznacny problem meziclanku- volant pedaly-
a misto kde auto jezdi.
pan co jezdi liberec praha ma 6,5 pani co jezdi praha haje az praha pankrac ma 9,5.
servisni regenerace ktera je potreba jen kdyz se neco pokazi trva asi 20 minut a sezere to cca 2 l nafty.
pokud ale ty hodnoty co pripisujes chevroletu je pravda tak je to asi opravdu spatny.ale spis to je nejaky problem neverim ze by ten motor nebyl dlouhodobe testovan ve vyrobe s vysledkem 9 l spotreby
peugeot mel velke problemy s aditivama dnes uz maj taky jiny system a ten funguje taky jen tak sporadicky a spotreba je na 308 kolem 7litru.
vw na 2,0 d maj taky nejake problemy ale nevim presne o co jde.
kamarad ma 3,0 d bmw a stezuje si na problemy se vstrikovanim a neustale svitici kontrolkou.
MB neznam a nevim
Kia funguje taky ale uz jsme meli asi 3 auta na zaneseny filtr.po konzultaci s nejvyssim technikem od kie jsme se dozvedeli ze vetsina problemu v kvalite nafty.pokud se prida nejake aditivum lepe se spaluje a regenerace trva kratsi dobu a spotreba je kolem 6,5-7 na carensu.ceed zatim bezprobelmu.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned říj 11, 2009 19:58
od palikx
jasne ja nemyslel tebe s tim meziclankem.
a je divny ze to chvili fungovalo a ted uz ne to by opravdu odpovidalo na nejaky problem
uvidis co se vyvrbi treba se to nejak da dohromady ale jelikoz nejsi jediny tak nevim jestli to s tou s potrebou nejak vyrazne zlepsis.drzim palec
a jeste poznatek stare HDI 1 generace v peu 306 me jezdilo taky za 5 l takze v comonrailu ta spotreba neni.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned říj 11, 2009 23:27
od Hanzy
3M3 píše:for Hanzy , jo tak to je vidět ře sem už duchodce pletu POJEM a PRUJEM
tak do Velkýho Mezeříčí to mám z ruky to je fakt, ale Valmez bych profrčel 1 - 2
A dotaz jak to funguje s tím DAS v čem je ta výhoda , jako právní služby ?? a máš dobrou zkušenost ?? a kerá varianta DAS to je ?? celkový All risk nebo o co jde ??
Tak letos už mám na Těšin odlítáno , norma splněna , takže profrčím Frydek i Mistek asi zase na jaře
zatím si budu rochnit u radiátoru bo krbovky v panelaku nimom
A hoj
Jj stari je svina vidim to na rodicich ale kazdeho nas to ceka...
DAS je jednoduse jak maji v reklame cesta k pravu jednoduse nenechat si srat na hlavu jak u reklamaci cehokoli nehode v aute sousedske spory pracovne pravni a ja nevim co jeste a balicky jsou ruzne a super je ze chrani celou tvou rodinu a zkusenosti zatim jen dobre mel jsem letos problem v Chorvatsku a super pomoc od nich...
Jinak ti muzu dat cislo na jejich zastupce a on s tebou hodi rec kdyz reknes ze mas tel ode me...
U krbovek je rochneni ale lepsi...
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: čtv říj 15, 2009 11:48
od koniQ
3m3 ja len ze aby si si z toho nerobil srandu,
že povedal slepy a šláp ! tak sa kukni na tento članok
http://automix.centrum.sk/revue/598279/ ... tou-322kmh
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pát říj 16, 2009 08:34
od PavelZ
Pro 3M3:
Nevim jestli to je ono, ale me na Captivu, kdyz mi ji na konci srpna prodavali, nahrali novej soft do ridici jednotky.
A spotreba, zatim prumer od zacatku 8.68l/100km, posledni tankovani 8.4l/100km.
Ale ted, kdyz se ochladilo, tak na kratky jizdy po Praze sla spotreba okamzite cca o 1l/100km nahoru. Uvidim, jak se to bude chovat ted pri ceste na vikend.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pát říj 16, 2009 22:48
od palikx
no tak jsem zvedav jestli reprogram neco opravi.
Mam ale uplne cerstvou informaci o CDTI v OPELU.motory ktere maji najeto okolo 140000 km maji zasadni problem a to
PROPALENE PISTY.takze rizeni motoru od OPELa bych do auta urcite nechtel.po urcitem case to ten motor proste znici.
takze dekuji ale DPF NECHCI
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon říj 19, 2009 15:43
od PeS
to 3M3
nějaké novinky ve věci nového software pro řídící jednotky? Čekám, až vyjedu nádrž, a pak počítám s tím, že to hodím do servisu - spotřebu 9l si líbit nenechám. Já už teď raději jezdím vlakem. A sousedovi závidím je Dacii Sandero 1.5 dCi, které mu fakt jezdí za 5,2 l. A bez problémů. A nijak to nemusí šetřit. Já mám 7,7 průměr a to jezdím se velmi, ale velmi lehkou nohou na plynu...
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: stř říj 21, 2009 13:34
od chevyman
Nejnovější soft - pro 2.0 VCDi by měl umět toto
pokud se spustí regenerace filtru DPF a nedojde ke kompletnímu vypálení DPF 4 x za sebou ( jízdy jsou krátké)rozbliká se kontrolka DPF - zákazník musí pokračovat v jízdě dokud kontrolka nezhasne - tzn 100% vypálení filtru DPF.
Tím by se měla o něco snížit spotřeba - neboť u spousty aut, která jsou provozována na kratších vzdálenostech dochází k neustálému vypalování DPF do té doby dokud auto nevyjede na delší trasu. Navíc se každou započatou regenerací odečítá kvalita oleje a auto vyzve dříve k výměne oleje třeba pro 4 000 km.
Ohledně DPF obecně trochu jsem to studoval po netu stačí googlit/seznamovat a mají s tím problémy všichni - nebo spíše ti co si koupili diesel, ale auto je provozováno na krátkých trasách. Teď nemyslím to že jedete jednou 300 km v kuse, a pak přes tejden jezdíte 10 km sem a tam a pak zase 300 km v kuse. Prostě diesel je pro toho kdo nastartuje jede aspoň 100 km tam a zase zpátky.
výtažky z diskuzí:
Díky
tohle je postup z jakého motoru?
Vím že je to potřebe vzít občas někam protáhnout. Problém je že když s tím jezdíš brzda plyn tak to občas je dost často. Problém je, že když se ti rozsvítí ta kontrolka tak máš 20 minut na to to vyčistit jízdou cca 10 min. min 80 km/h (nejlepší je to na 4ku) Jak tohle však v Praze v dopravní špičce docílit..... páni z VW asi udělali někde chybu. Zjistil jsem, že při vypnutí motoru se ten interval 20 resetuje. Když se to však přešvihne, tak se motor hodí do nouzáku a regenerace se úplně odstaví a auto jede nejvíce 50 a je umění s tím dojet vůbec do servisu. Aktivovat regeneraci v tomto stavu jde pouze a jenom diagnostikou. Tak otestuji ten tvůj postup.
Ještě jednou díky
Jarda Octavii II RS 2.0 TDI
- No potěš prdel na všech motorech filtr DPF .Mám ho v Roomstru a je to pěkně na pikaču 1
- třeba ve svém autě ještě DPF filtr nemám, a jsem moc a moc rád, že tam není. Zlatý starý dobrý EGR ventil.
S těmi DPF filtry si ještě užijeme...............
- heč já už si užívám
Sousta lidí taky co to auto s tím koupí v bazaru, když už auta nejsou v záruce tak už řeší vyndání DPF dokonce se tím živí už i nějaký firmy. Vyndávaj to taky hodně taxikáři - co jezděj po městech snižují tím spotřebu. Potěš koště zachvilku všichni vychcípáme na ty svinstva z těch výfuků.... rakovina nás asi nemine nikoho:-(
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: stř říj 21, 2009 17:36
od PeS
3M3 píše:Pro PeS , udělej to samé co já, zajed do srvisu, nahlas vysokou spotřebu od xx najetých km , vytiskni to z spritmonitor.de zkopírovat do exelu a vytisknout. GM vydal update sofearu a ten si servis stáhne přez internet do GMscan jednotky. Jsou povinni jinak pozbydou autorizovaný servis.
Vezmi to sebou na servis jako podklad. Požaduj resetování adaptivních hodnot a upload software v řídící jednotce, odvolej se že to už dělaly v MOTO MORAVA Olomouc na jiném vozidle. Mělo by to být v rámci záruky bezplatně. Trvej na tom neoblomně. Kde jezdíš do servisu , není to tajemství??
Budeme sledovat výsledek. Zatím se mi zdá že motor jede víc měko , není tak tvrdej , přesto je svižnej, to znamená že změna je. Výsledek ale jde zhodnotit až po minimálně dvou nádržích , a ještě uvidíme jak se to zachová po regeneraci DPF.
tak nechť to jezdí a neklouže
Tak už jsem objednaný do servisu. Už mi i oznámili, že nový soft mají - ostatně technik z mého servisu je na tomto foru - "chevyman". A jak psal, už jsem taky zjišťoval možnost demontovat DPF. Ale počkám, až mi skončí záruka, pokud do té doby nepůjde auto pryč. Ale počkám si, co udělá nový soft. Pak určitě dám vědět.
Ještě bych měl dotaz ohledně oleje. V návodu jsou uvedeny pouze parametry 5W30 - 5W40, ale je třeba dalších parametrů. Vzhledem k tomu, že do Lacetti se lije neuvěřitelných 6,2 litrů oleje každých 10000km, tak tam nechci strkat drahý Shell. Sháním adekvátní olej jakékoliv značky o 50% - 70% levnější než Shell. Poraďte prosím!!!! Já našel pouze toto: ORLEN OIL ORLEN 5W/40 SL/CF Cena 7 litrů je 693,- Kč - jde o stáčený olej ze sudů - plně syntetický. Všechny parametry odpovídají normě dané pro tento vůz.
Ještě doplněk: Přesné označení "SAE: 5W/40 API: SL/CF ACEA: A3-02/B3-98 vyd. 2/ B4-02"
adresa obchodu: http://oleje-levne.com/index.php?baleni ... ce=katalog
je třeba zajet dolů na stránce - je to třetí sud odspodu
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: stř říj 21, 2009 19:04
od pekrtek