Stránka 2 z 4

Re: Octan konektor

Napsal: stř zář 29, 2004 08:27
od Návštěvník
petrm píše:Tak sem se konečně dostal k hloubější analíze Nexie a našel sem ten konektor je lehce přístupný po demontování krytu počítače motoru na pravém sloupku u spolujezdce najdete diagnostickou zásuvku a když se kouknete po kabeláži dál směrem k motoru objevíte po asi 5 cm zásuvku která asi nebude zapojená to znamená že váš motor má základní nastavení 91 Oct . Při pohledu zepředu tak aby ste se koukali jako by ste chtěli do té zásuvky něco zapojit a budete mít výstupek na zajištění nahoru tak když propojíte prostřední konektor a z vašeho pohledu levý tak se základní nastavení přepne na 95 octanů a když to propojíte doprava tak se nastaví na 87 octanů 8)
tady je to Ivane popsane...

Napsal: stř zář 29, 2004 08:28
od Návštěvník
petrm píše:podle mě se nemění nic výrazného :( ale na diagnostice když to propojuješ tak to ukazuje právě tyhle hodnoty a podle toho na co má octanové číslo vliv se asi bude lehce měnit předstih a možná dávka paliva ale myslím že to bude naprosto zanedbatelná a nevýrazná změna tak sem to zkusil namalovat snad to z toho pochopíte ;)

Obrázek
a tady je i obrazek...

Napsal: stř zář 29, 2004 14:57
od Peca
ty posledni dva prispevky sem pisal ja....akorat sem se ve skole zapomel prihlasit...

Napsal: stř zář 29, 2004 20:25
od Ivan
Díky, Peco-detektive, takže když propojím prostřední a pravý, tak mám 87, jo?

Napsal: stř zář 29, 2004 21:27
od petrm
Peco bacha aby tě ještě nevyvolaly když se budeš hlásit :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř zář 29, 2004 21:35
od petrm
No vida fotka naprosto super je to ono -i to zapojení je posané při pohledu zepředu tam kde by normálně mělo být něco zapojené a normálně bych to proletoval 8)

Napsal: sob říj 02, 2004 17:41
od Ivan
Tak jsem to dneska propojil, natankoval plnou nádrž a uvidíme, co se bude dít. Subjektivní dojem: zatím beze změny.

Napsal: sob říj 02, 2004 17:50
od petrm
Já sem to říkal že tam nebude žádná citelná změna jedině pocit že je to nastavení lepší ale jinak nic 8)

Napsal: ned říj 03, 2004 14:48
od Radoslav Hološka
Nebolo by od veci opytat sa na to prepojenie v original Daewoo servise. Alebo zeby to v r. 96/97 v servise nevedeli? Preco by to potom pred predajom auta neprepajali dodatocne? Vyrobcu chapem,ten to ponechal v zakladnom nastaveni ale predajcu? To znamena,ze vsetci jazdime uz 8 rokov so zle nastavenym korektorom? Potom sme vsetci zbytocne tankovali V-POWER a V-POWER RACING :cry: :cry:

Napsal: ned říj 03, 2004 17:21
od Blue Lanos
Radoslav Hološka píše:Potom sme vsetci zbytocne tankovali V-POWER a V-POWER RACING :cry: :cry:
Vsetci nieee :lol: Ja len tak 2x do roka :lol: :lol:

Napsal: ned říj 03, 2004 17:27
od richiprofi
rado: len nexiaci :lol: :lol: lanos bol urcite ok :!:

Napsal: ned říj 03, 2004 20:56
od petrm
Nikde přeci není psaný že 95 Oktanový benzín je u nás standartem naopak je napsaný že minimální benzín je 91 a tím je to daný nikdo to přeci nebude předělávat jen proto , že většina lidí jezdí na 95 hned na všech autech i když je pravda že třeba Tacumy s tím měli problém a pak měli velkou spotřebu ale tam už to bylo tak že tam byla zásuvka zaplněná a jen se prohazovali piny ;)

Napsal: ned říj 03, 2004 21:26
od Ivan
V Brně v Daewoo servise o tom vůbec nevěděli :shock:

Napsal: pon říj 04, 2004 07:24
od Blue Lanos
nas Petr vie vsetko 8) 8) 8) :)

Napsal: pon říj 04, 2004 09:26
od ]Rebro[
Ked bol na tej staayzi v Korei priamo u Daewakov tak by to mal vediet :lol: :lol: ;)