Stránka 2 z 2

Re: Klepání pleskání v motoru

Napsal: stř říj 28, 2009 10:35
od palikx
jo to je taky mozny ale to byva slyset hlavne za studena.
a temer vzdy tam je praskly steft
a s tou spotrebou oleje po prechodu na 5 w 40 to je bohuzel taky normalni.jelikoz uz to ma neco najeto tak ten ridsi olej se lepe dostava nad krouzky a skrz simerinky a tak ho to vic zere.

Re: Klepání pleskání v motoru

Napsal: stř říj 28, 2009 13:07
od kesko
Mozno je to individualne ale na Lanose 1,5 8V som pouzival stale len ESSO ULTRON 5W 40 a ani pri 170 000 km nebolo treba dolievat a olej som menil az pri 15 000 km asi to bol podareny kusok. Bolo mi luto ked isiel prec, ale chceli sme klimu, tak mam Legu

Re: Klepání pleskání v motoru

Napsal: stř říj 28, 2009 18:49
od palikx
pokud jezdis stale na 5w40 tak to obvykle nezere nic ani ve 200 ale pokud se prechazi z horsiho na lepsi uz to nebyva dobry

Re: Klepání pleskání v motoru

Napsal: úte lis 24, 2009 19:29
od Blue Lanos
Ja tam uz 11r. lejem 5w40 najprv shell a teraz mobil ale na tom nezalezi. Tiez som nikdy nedolialeval po dobu 10-15tis. km a motor mal pred par danmi 1OOtis km :PP: