Napsal: úte bře 22, 2005 06:07
> Toto je skutočná korešpondencia jedného anglického hotela s jedným
> hosťom. Hotel sa nakoniec rozhodol uverejniť dopisy v Sunday Times:
-----------------------------------------------------------
> Vážená slečna chyžná,
>
> prosím nenechávajte v mojej kúpeľni žiadne hotelové mydlá. Priviezol
> som si svoje vlastné toaletné mydlo zn. Dial. Odneste prosím tých šesť
nepoužitých
mydiel z poličky pod lekárničkou a tiež tie tri mydlá zo sprchového kúta. Prekážajú mi.
> Ďakujem,
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená izba 635,
>
> niesom Vaša pravidelná chyžná. Vaša chyžná má dnes voľno a bude vo
štvrtok. Odniesla som 3 hotelové mydlá zo sprchového kúta, ako ste žiadal. Tých 6 mydiel som odniesla z poličky, aby Vám neprekážali. Dala som ich na krabicu s papierovými vreckovkami, pre prípad, že by ste zmenili názor.
> Pridala som len 3 nové mydlá, pretože mám inštrukcie od vedenia
> nechávať
na každej izbe 3 mydlá denne. Dúfam, že teraz je všetko v poriadku.
>
> Kathy, chyžná
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená slečna chyžná,
>
> dúfam, že ste moja pravidelná chyžná. Zrejme Vám Kathy nepovedala o
> mojom
upozornení ohľadom hotelových mydiel. Keď som sa včera večer vrátil do svojej izby, zistil som, že ste pridala 3 malé mydlá Camay na poličku pod lekárničkou. Budem tu v hoteli bývať 14 dní a priviezol som si svoje vlastné toaletné mydlo zn. Dial. Nebudem teda potrebovať tých 6 malých mydiel na poličke. Prekážajú mi, keď sa holím, čistím si zuby atď. Odneste ich, prosím.
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
------------------------------------------------------------
>
>
> Vážený pán Berman,
>
> asistent manager, pán Kensedder, ma dnes ráno informoval, že ste mu
> včera
večer telefonovali a neboli ste spokojný s hotelovou službou na svojej izbe. Pridelila som na Vašu izbu novú chyžnú. Prijmite moje ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti. V prípade ďalších problémov mi, prosím, zavolajte, osobne všetko vyriešim. Volajte linku 1108 medzi 8:00 a 17:00 hod.
> Ďakujem.
>
> Elaine Carmen
> vedúca prevádzky
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená pani Carmen,
>
> Nieje možné Vás telefonicky kontaktovať, pretože odchádzam z hotela
> ráno
o
7:45 a vraciam sa o 17:30, alebo o 18:00. Preto som včera večer volal pánovi Kensedderovi. Vy ste už odišla. Len som pána Kenseddera požiadal, či by mohol niečo urobiť s tými hotelovými mydlami. Ta nová chyžná, ktorú ste mi pridelila, si musela myslieť, že som nový hosť, pretože pridala 3 nové mydlá do lekárničky, spolu s pravidelnou dodávkou 3 mydiel do sprchového kúta. Za púhych 5 dní som už nazhromaždil 24 hotelových mydiel. Prečo mi to robíte?!
>
> S. Berman
>
> Vážený pán Berman,
>
> Vaša chyžná Kathy bola inštruovaná, aby prestala dávať mydlo do Vašej
izby
a všetky prebytočné mydlá odniesla. V prípade ďalších otázok prosím volajte linku 1108 medzi 8:00 a 17:00 hod.
> Ďakujem,
>
> Elaine Carmen,
> vedúca prevádzky
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážený pán Kensedder,
>
> Moje toaletné mydlo zn. Dial chýba. Všetky moje mydlá boli odnesené z
mojej izby, vrátane môjho vlastného toaletného mydla zn. Dial! Včera večer som sa vrátil neskôr a musel som volať hotelového sluhu, aby mi priniesol 4 malé mydlá Cashmere Bouquet.
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážený pán Berman,
>
> informoval som našu vedúcu prevádzky Elaine Carmen, o Vašom probléme s
mydlami.
> Nechápem, prečo nebolo žiadne mydlo na vašej izbe, pretože naše chyžné
majú každý deň nechávať 3 hotelové mydlá v každej izbe. Situáciu okamžite napravíme.
> Prijmite, prosím, moje ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti.
>
> Martin L. Kensedder
> Asistent Manager
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená pani Carmen,
>
> Kto, preboha, dal 54 malých mydiel Camay do mojej izby? Keď som sa
> včera
večer vrátil, našiel som 54 mydiel. Nechcem 54 hotelových mydiel Camay. Chcem svoje vlastné, jedno toaletné mydlo zn. Dial. Uvedomujete si, že tu mám 54 mydiel?
> Jediné, čo chcem, je moje mydlo Dial. Prosím, vráťte mi moje mydlo
> Dial!
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážený pán Berman,
>
> sťažoval ste sa na príliš mnoho mydla vo Vašej izbe, takže som ich
nechala
odniesť. Potom ste sa sťažoval pánovi Kensedderovi, že nemáte žiadne mydlo, takže som ich osobne vrátila. To znamená 24 hotelových mydiel Camay, které boli odnesené, a 3 nové mydlá, ktoré máte dostávať každý deň. Neviem nič o 4 mydlách Cashmere Bouquet.
> Vaša chyžná, Kathy, zrejme nevedela, že som Vaše mydlá už vrátila a
> tiež
priniesla 24 hotelových mydiel Camay, plus 3 nové mydlá. Neviem, ako ste prišiel na to, že náš hotel dáva na izby veľké mydlá zn. Dial.
> Podarilo sa mi nájsť jedno veľké mydlo Ivory, ktoré som nechala vo
> Vašej
izbe.
>
> Elaine Carmen
> vedúca prevádzky
>
>
>
>
>
> Vážená pani Carmen,
>
> rád by som Vás v krátkosti informoval o najnovšom stave zásob mydla v
mojej izbe.
> K dnešnému dňu evidujem:
> na poličke pod lekárničkou - 18 mydiel Camay v 4 stĺpcoch po 4 ks a 1
stĺpci po 2 ks.
> Na krabici s papierovými vreckovkami - 11 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po
> 4
ks a 1 po 3 ks.
> Na koši na bielizeň - 1 stĺpec s tromi mydlami Cashmere Bouquet, 1
stĺpček
4 hotelových mydiel Ivory a 8 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 4 ks.
> V lekárničke - 14 mydiel Camay v 3 stĺpcoch po 4 a 1 stĺpček po 2 ks.
> V sprchovacom kúte - 6 mydiel Camay, veľmi vlhkých. Na severovýchodnom
> rohu vane - 1 mydlo Cashmere Bouquet, mále použité. Na severozápadnom
> rohu vane - 6 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 3 ks.
>
> Až bude Kathy upratovať moju izbu, požiadajte ju, prosím, aby všetky
stĺpčeky mydiel boli pekne vyrovnané a starostlivo oprášené. Ďalej ju upozornite, že stĺpčeky s viac ako 4 mydlami majú tendenciu zrútiť sa .
>
> Dovoľujem si navrhnúť, že parapet okna v spálni je nevyužitý a môže
> byť
skvelým miestom pre budúce dodávky mydla.
>
> A ešte jedna vec - obstaral som si nové veľké toaletné mydlo zn.Dial,
ktoré teraz uchovávam v hotelovom trezore, aby nedošlo k ďalším nedorozumeniam.
>
> S. Berman
>
> hosťom. Hotel sa nakoniec rozhodol uverejniť dopisy v Sunday Times:
-----------------------------------------------------------
> Vážená slečna chyžná,
>
> prosím nenechávajte v mojej kúpeľni žiadne hotelové mydlá. Priviezol
> som si svoje vlastné toaletné mydlo zn. Dial. Odneste prosím tých šesť
nepoužitých
mydiel z poličky pod lekárničkou a tiež tie tri mydlá zo sprchového kúta. Prekážajú mi.
> Ďakujem,
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená izba 635,
>
> niesom Vaša pravidelná chyžná. Vaša chyžná má dnes voľno a bude vo
štvrtok. Odniesla som 3 hotelové mydlá zo sprchového kúta, ako ste žiadal. Tých 6 mydiel som odniesla z poličky, aby Vám neprekážali. Dala som ich na krabicu s papierovými vreckovkami, pre prípad, že by ste zmenili názor.
> Pridala som len 3 nové mydlá, pretože mám inštrukcie od vedenia
> nechávať
na každej izbe 3 mydlá denne. Dúfam, že teraz je všetko v poriadku.
>
> Kathy, chyžná
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená slečna chyžná,
>
> dúfam, že ste moja pravidelná chyžná. Zrejme Vám Kathy nepovedala o
> mojom
upozornení ohľadom hotelových mydiel. Keď som sa včera večer vrátil do svojej izby, zistil som, že ste pridala 3 malé mydlá Camay na poličku pod lekárničkou. Budem tu v hoteli bývať 14 dní a priviezol som si svoje vlastné toaletné mydlo zn. Dial. Nebudem teda potrebovať tých 6 malých mydiel na poličke. Prekážajú mi, keď sa holím, čistím si zuby atď. Odneste ich, prosím.
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
------------------------------------------------------------
>
>
> Vážený pán Berman,
>
> asistent manager, pán Kensedder, ma dnes ráno informoval, že ste mu
> včera
večer telefonovali a neboli ste spokojný s hotelovou službou na svojej izbe. Pridelila som na Vašu izbu novú chyžnú. Prijmite moje ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti. V prípade ďalších problémov mi, prosím, zavolajte, osobne všetko vyriešim. Volajte linku 1108 medzi 8:00 a 17:00 hod.
> Ďakujem.
>
> Elaine Carmen
> vedúca prevádzky
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená pani Carmen,
>
> Nieje možné Vás telefonicky kontaktovať, pretože odchádzam z hotela
> ráno
o
7:45 a vraciam sa o 17:30, alebo o 18:00. Preto som včera večer volal pánovi Kensedderovi. Vy ste už odišla. Len som pána Kenseddera požiadal, či by mohol niečo urobiť s tými hotelovými mydlami. Ta nová chyžná, ktorú ste mi pridelila, si musela myslieť, že som nový hosť, pretože pridala 3 nové mydlá do lekárničky, spolu s pravidelnou dodávkou 3 mydiel do sprchového kúta. Za púhych 5 dní som už nazhromaždil 24 hotelových mydiel. Prečo mi to robíte?!
>
> S. Berman
>
> Vážený pán Berman,
>
> Vaša chyžná Kathy bola inštruovaná, aby prestala dávať mydlo do Vašej
izby
a všetky prebytočné mydlá odniesla. V prípade ďalších otázok prosím volajte linku 1108 medzi 8:00 a 17:00 hod.
> Ďakujem,
>
> Elaine Carmen,
> vedúca prevádzky
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážený pán Kensedder,
>
> Moje toaletné mydlo zn. Dial chýba. Všetky moje mydlá boli odnesené z
mojej izby, vrátane môjho vlastného toaletného mydla zn. Dial! Včera večer som sa vrátil neskôr a musel som volať hotelového sluhu, aby mi priniesol 4 malé mydlá Cashmere Bouquet.
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážený pán Berman,
>
> informoval som našu vedúcu prevádzky Elaine Carmen, o Vašom probléme s
mydlami.
> Nechápem, prečo nebolo žiadne mydlo na vašej izbe, pretože naše chyžné
majú každý deň nechávať 3 hotelové mydlá v každej izbe. Situáciu okamžite napravíme.
> Prijmite, prosím, moje ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti.
>
> Martin L. Kensedder
> Asistent Manager
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážená pani Carmen,
>
> Kto, preboha, dal 54 malých mydiel Camay do mojej izby? Keď som sa
> včera
večer vrátil, našiel som 54 mydiel. Nechcem 54 hotelových mydiel Camay. Chcem svoje vlastné, jedno toaletné mydlo zn. Dial. Uvedomujete si, že tu mám 54 mydiel?
> Jediné, čo chcem, je moje mydlo Dial. Prosím, vráťte mi moje mydlo
> Dial!
>
> S. Berman
>
------------------------------------------------------------------------
--
-------------------------------------------------------------
>
> Vážený pán Berman,
>
> sťažoval ste sa na príliš mnoho mydla vo Vašej izbe, takže som ich
nechala
odniesť. Potom ste sa sťažoval pánovi Kensedderovi, že nemáte žiadne mydlo, takže som ich osobne vrátila. To znamená 24 hotelových mydiel Camay, které boli odnesené, a 3 nové mydlá, ktoré máte dostávať každý deň. Neviem nič o 4 mydlách Cashmere Bouquet.
> Vaša chyžná, Kathy, zrejme nevedela, že som Vaše mydlá už vrátila a
> tiež
priniesla 24 hotelových mydiel Camay, plus 3 nové mydlá. Neviem, ako ste prišiel na to, že náš hotel dáva na izby veľké mydlá zn. Dial.
> Podarilo sa mi nájsť jedno veľké mydlo Ivory, ktoré som nechala vo
> Vašej
izbe.
>
> Elaine Carmen
> vedúca prevádzky
>
>
>
>
>
> Vážená pani Carmen,
>
> rád by som Vás v krátkosti informoval o najnovšom stave zásob mydla v
mojej izbe.
> K dnešnému dňu evidujem:
> na poličke pod lekárničkou - 18 mydiel Camay v 4 stĺpcoch po 4 ks a 1
stĺpci po 2 ks.
> Na krabici s papierovými vreckovkami - 11 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po
> 4
ks a 1 po 3 ks.
> Na koši na bielizeň - 1 stĺpec s tromi mydlami Cashmere Bouquet, 1
stĺpček
4 hotelových mydiel Ivory a 8 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 4 ks.
> V lekárničke - 14 mydiel Camay v 3 stĺpcoch po 4 a 1 stĺpček po 2 ks.
> V sprchovacom kúte - 6 mydiel Camay, veľmi vlhkých. Na severovýchodnom
> rohu vane - 1 mydlo Cashmere Bouquet, mále použité. Na severozápadnom
> rohu vane - 6 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 3 ks.
>
> Až bude Kathy upratovať moju izbu, požiadajte ju, prosím, aby všetky
stĺpčeky mydiel boli pekne vyrovnané a starostlivo oprášené. Ďalej ju upozornite, že stĺpčeky s viac ako 4 mydlami majú tendenciu zrútiť sa .
>
> Dovoľujem si navrhnúť, že parapet okna v spálni je nevyužitý a môže
> byť
skvelým miestom pre budúce dodávky mydla.
>
> A ešte jedna vec - obstaral som si nové veľké toaletné mydlo zn.Dial,
ktoré teraz uchovávam v hotelovom trezore, aby nedošlo k ďalším nedorozumeniam.
>
> S. Berman
>