Stránka 2 z 7
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: čtv srp 13, 2009 20:24
od ladinek
Scorpion.11 píše:Vím,že to sem nepatří,ale nechce se mi zakládat nová téma ;)Taková kontrólní otázka a to- Jak je to s autobatérii?Já se chystal,že se na ní podívám a popřípadě doliju,ale je jaksi zalisována a tak se proto zajímám co s tým-nechat v klidu duše až na servisní prohlídku??Nebo ten zalisovaný dekl servat-otevřít a dolít??Nebo je to ta batérie co se nedolívá???
JÁ MYSLÍM ŽE TY ZALISOVANÉ BATERIE JSOU BEZÚDRŽBOVÉ. JEDE JEDE AŽ NEJEDE
JÁ BYCH JI NEROZDĚLÁVAL JINAK SE ZNIČÍ
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 20:33
od ladinek
Tak najeto 2000km a pořád se to drží v otáčkách už mě to štve hlavně u rozjezdu
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 20:58
od lomngi
nič sa neboj to sa upravíí.. Po pripade si ho už trošku prevetraj na 2 a 3 rýchlosti.. vytoč do max otáčok na krátko pár krát. už mu to neublíži.Tento problém robí škrtiacá klapka ktorá reguluje palivo a zmes vzduchu. nakolko je to novéa určite je tam nijaká ta konzervačná látka ešte z fabriky tak to robí kvoli tomu. časom to prestane. jednoducho sa to musí vyčistit samo
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 21:03
od ladinek
Já řadím tak v těch 2800-3000 ot.za min. takže to zkusím víc vytáčet a jezdím s tím zatím tak 120km/hod max.Dělám to špatně nebo dobře?A lomngi tobě to už nedělá?
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 21:09
od lomngi
mne to už prestalo. asi po najazdeních 3200km občas sa to ešte stane ale zriedkavo. A jazdi tak ako tu uznáš za vhodné. ja oda začiatku mu dávam normalne to je radimna vyšií stupen pri 3200-3700 otáčkách a občas mu dám aby nezlenival aj nad 5000.ot. mam najazdených už 6000a stále je to lepšie a lepšie auto.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 21:19
od ladinek
Aha tak teď mu začnu přidávat aby se z něj nestal lenoch pomaloklesací.Až najedu tak 3000km tak napíšu co to dělá dál!!!
zatím dikec
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 21:23
od saamm
Motor nepřetočíš (má omezovač ) toč to do 4500 ot NA KRÁTKOU DOBU.Je to pro tyto motory lepší než je podtáčet
5 / 50 km/h a podobně. Tímto trpí všechno v motoru. Mám 12 800 a pomalejší klesání otáček již nemám. Nebo jsem si zvyk?
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 21:33
od ladinek
to já nepodtáčím jenom jsem měl strach točit to 3000 a více zítra to zkusím protáhnout
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:00
od lomngi
Nič sa neboj ja som mal najazdených 2500a 40km som už na 1,2 motorom tahal na lene pokazeného PASATA 2,4 disel . čo mal pokazené turbo a vobec nešiel.- nového.
Kludne mu možeš dať to su vysokootáčkové motori..
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:25
od ladinek
Díky za rady sám jsem zvědavej co 1,4 dokáže měl jsem před tím feldu 1,6 a té jsem dával taky a ta pak jezdila ale furt se lámala až došla trpělivost a narodilo se
Aveo.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:47
od smolko
Ja uz svojmu davam sem tam aj do 5000 otacok, mam 5500 km a som spokojny ako je zatial zabehnute zive je paradne
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:49
od ladinek
smolko píše:Ja uz svojmu davam sem tam aj do 5000 otacok, mam 5500 km a som spokojny ako je zatial zabehnute zive je paradne
A plyn ti padá nebo chvilu drží?
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:51
od smolko
ako myslis ci plyn pada? otacky ci ako?
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:57
od ladinek
když máš 1. a rozjíždíš se pustíš plyn na 2. tak by měli otáčky motoru spadnout dolů,ale mě tak 4-5 sekund se drží ještě v otáčkách
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 22:58
od smolko
jaaj uz chapem, nnie nie hned padaju dole ked dam dole nohu z plynu