....no to mas zbytocne vyhodene investiicie davat duchadlo na 1.2 8v na 1.4 16V uz hej tam som to videl to robi aj bordel na ceste alebo rovno si zohnat lacetti 1.6 16V motor a svacnut a robit stym....tie montovali v amerike do avei a myslim ze aj na ukraine....ale davat do 1.2 to rovno mozes kupit plechovy sud a hodit tam 2000evri..martyr píše:A nebolo by lepšie - ako tu už niekto písal - hodiť tam turbo dúchadlo a po tom chipovať?
chiptuning na Aveo 1,2 8V
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- KakosWRC
- Příspěvky: 497
- Registrován: pon srp 10, 2009 22:56
- Bydliště: Zlate Moravce Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
DAEWOO KALOS 1.2 8V..5dr-80PS -195/50 R15 BF Goodrich, podvozok Weitec -35mm, priame sanie v hmlovke, hole zvody od katalizatora, koncovy tlmic ULter Sport, 2x cipnuty + vymena riad.jednotky
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
- Reklama
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Ja si tiež myslím, že upravovať motor o obsahu 1.2 je zbytočné. Najlepšie začať od 1.6.
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Škodovka začala dávat do fóbií a dalších modelů nový motor s turbem o obsahu 1,2 s výkonem 63 a 77 KW. Námitka, že Aveo motor 1,2 16V má srovnatelný výkon, myslím, že neobstojí. Protože porovnatelný výkon motoru Škodovky má podstatně větší kroutící moment a to při podstatně nižších otáčkách. Bude-li ta úprava na motoru 1,2 8V pro použití dmychadla finančně úměrná, tak bych se ji nebránil. Do motoru 1,2 16V bych ji nedělal.
AVEO sedan 1,2 16V / 72856 km
Spotřeba: 4,7 až 5,9 l/km
Spotřeba: 4,7 až 5,9 l/km
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Prečo by si nebol prori turbodúchadlu do 8V ale do 16V už nie?
Tieto motory nie sú zlé, ale, ako sme sa zhodli s predajcom, objem neoklameš. Prinízkych otáčkách proste neťahajú. Neviem, či turbo by to aspoň čiastočne spravilo.
Tieto motory nie sú zlé, ale, ako sme sa zhodli s predajcom, objem neoklameš. Prinízkych otáčkách proste neťahajú. Neviem, či turbo by to aspoň čiastočne spravilo.
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Martyr a o tom to právě je. Turbo to ne částečně, ale plně vylepšilo. Nemyslím to ve zlém, ale "trocha teorie nikoho nezabije".martyr píše:Prečo by si nebol prori turbodúchadlu do 8V ale do 16V už nie?
Tieto motory nie sú zlé, ale, ako sme sa zhodli s predajcom, objem neoklameš. Prinízkych otáčkách proste neťahajú. Neviem, či turbo by to aspoň čiastočne spravilo.
A proč bych to nedával do motoru avejka 1,2 16V? Protože motor avejka, beru to podle mého subjektivního zjištění, je dostačující a přitom nemá tuto velmi namáhavou a drahou součástu. Mám na mysli porovnání s motorem Škodovky 1,2 - 63 KW s turbem.
Jinak vše spěje k tomu, že výrobci aut tlačení ke snižování emisí, půjdou touto cestou. Motory s turbem, popřípadě s turbem v kombinaci s kompresorem tak, jak doposud jsme byli zvyklí u motorů velkých obsahů. Takže se budeme setkávat s tím, že motory s malými obsahy budou mít turba.
AVEO sedan 1,2 16V / 72856 km
Spotřeba: 4,7 až 5,9 l/km
Spotřeba: 4,7 až 5,9 l/km
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Také si chci dát čipnout motor...
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Njn, ja by som si vedel celkom živo predstaviť turbo v 1.2 16V.Baryk píše:Martyr a o tom to právě je ...
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
oprava turba nebo repas je tak 20-30 000kč to nee kdybych chtěl závodničku nekupoval bych Aveo,mě stačí klasický atmosférák na ty couračky v Brně a okolí dostačuje
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Tak keď si myslíš že to ma zmysel. Zvýšiš výkon o 7.3 percenta spotrebu o 0.8l a životnosť motora znížiš o 24percent. Krútiaci moment odoklameš.jari píše:Také si chci dát čipnout motor...
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
- KakosWRC
- Příspěvky: 497
- Registrován: pon srp 10, 2009 22:56
- Bydliště: Zlate Moravce Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
...to su len udaje ktore su z niecoho vypocitane....motory su seriovo stavane aby vydrzali co najviac km...ale kazdy jeden je poskladany individualne...nenajdu sa 2 rovnake motory ktore by na 1km presne rovnako vydrzali...priznavam je tam kratsia zivotnost..ale chcem vidiet cloveka ktory si necha auto ktore bude mat cez 300 000km....a chipom sa zvysi vykon aj spotreba....ale druha stranka veci nebola spomenuta ze pri normalnej jazde netreba tolko slapat na plynovy pedal lebo ma auticko vacsi vykon tym padom je spotreba podstatne nizsia ako u serioveho auta....samotny chip je len a nacasovani vstreku vybuchu uvrati vacky na milistotinu presne....auto ktore sme predali ma uz cca 100 000km a chipnute je cez 80 000km a majitel nema absolutne ziaden problem....lomngi píše:Tak keď si myslíš že to ma zmysel. Zvýšiš výkon o 7.3 percenta spotrebu o 0.8l a životnosť motora znížiš o 24percent. Krútiaci moment odoklameš.jari píše:Také si chci dát čipnout motor...
DAEWOO KALOS 1.2 8V..5dr-80PS -195/50 R15 BF Goodrich, podvozok Weitec -35mm, priame sanie v hmlovke, hole zvody od katalizatora, koncovy tlmic ULter Sport, 2x cipnuty + vymena riad.jednotky
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Ano přesně o tom to je. Motor vykoná méně cyklů, tedy při normální jízdě, protože se nemusí čestěji podřazovat, tudíž méně otáček, méně cyklů, menší spotřeba.KakosWRC píše:...to su len udaje ktore su z niecoho vypocitane....motory su seriovo stavane aby vydrzali co najviac km...ale kazdy jeden je poskladany individualne...nenajdu sa 2 rovnake motory ktore by na 1km presne rovnako vydrzali...priznavam je tam kratsia zivotnost..ale chcem vidiet cloveka ktory si necha auto ktore bude mat cez 300 000km....a chipom sa zvysi vykon aj spotreba....ale druha stranka veci nebola spomenuta ze pri normalnej jazde netreba tolko slapat na plynovy pedal lebo ma auticko vacsi vykon tym padom je spotreba podstatne nizsia ako u serioveho auta....samotny chip je len a nacasovani vstreku vybuchu uvrati vacky na milistotinu presne....auto ktore sme predali ma uz cca 100 000km a chipnute je cez 80 000km a majitel nema absolutne ziaden problem....lomngi píše:Tak keď si myslíš že to ma zmysel. Zvýšiš výkon o 7.3 percenta spotrebu o 0.8l a životnosť motora znížiš o 24percent. Krútiaci moment odoklameš.jari píše:Také si chci dát čipnout motor...
Tedy pokud se nejezdí sportovně.
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
Chipnutie zobere motoru zivotnost, ja osobne serem na cele chipovanie ja som uplne max spokojny aj s 1,2 zabehol som si ho vyborne, tah je dobry zrychlenie dobre, co viac si treba priat ja motor nikdy nedusim skor vytacam cize auto lenive urcite nieje, nema kedy
Chevrolet Aveo, Tmavo červená metaliza, Verzia komfort,
Člen AveoFanklubu
Člen AveoFanklubu
- KakosWRC
- Příspěvky: 497
- Registrován: pon srp 10, 2009 22:56
- Bydliště: Zlate Moravce Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
.....presne tak to máá byt...smolko píše:Chipnutie zobere motoru zivotnost, ja osobne serem na cele chipovanie ja som uplne max spokojny aj s 1,2 zabehol som si ho vyborne, tah je dobry zrychlenie dobre, co viac si treba priat ja motor nikdy nedusim skor vytacam cize auto lenive urcite nieje, nema kedy
DAEWOO KALOS 1.2 8V..5dr-80PS -195/50 R15 BF Goodrich, podvozok Weitec -35mm, priame sanie v hmlovke, hole zvody od katalizatora, koncovy tlmic ULter Sport, 2x cipnuty + vymena riad.jednotky
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
CHEVROLET KALOS 1.4 16V..3dr-95PS - to iste okrem cipu
CHEVROLET KALOS 1.2 8V..3dr-72PS - na rodine ucely
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
zdravim všechny tak ja pracuju ve škodovce jako automechanik a fabia 1 2 tsi to je uplne dablík pro mě aj lepší jak ty 1 4 fabie staré uplně bombovní motory (taky by sem chtěl mít v avejku ) ale myslím že turbo by udělalo zlé na aveu1 2 8V...též mam ten motor sice to není žádna pila ale hlavně žě jezdí...když je motor teplý tak mu někdy dám co proto a protáhnu ho..motor zaběhnutý je dobře ale jak přijde delší stoupání kopec tak to jde hodně pocitit že je to slabé.....řešil bych to ne čipem ale spíš nasaváním studenyho vzduchu ale
Re: chiptuning na Aveo 1,2 8V
to vieš, objem neoklameš . . . prave preto som myslel, že možno turbo by tomu pomohlo . . . ale možno sa mýlimkalin píše:zdravim všechny tak ja pracuju ve škodovce jako automechanik a fabia 1 2 tsi to je uplne dablík pro mě aj lepší jak ty 1 4 fabie staré uplně bombovní motory (taky by sem chtěl mít v avejku ) ale myslím že turbo by udělalo zlé na aveu1 2 8V...též mam ten motor sice to není žádna pila ale hlavně žě jezdí...když je motor teplý tak mu někdy dám co proto a protáhnu ho..motor zaběhnutý je dobře ale jak přijde delší stoupání kopec tak to jde hodně pocitit že je to slabé.....řešil bych to ne čipem ale spíš nasaváním studenyho vzduchu ale
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]