K těm fotografiím relátek v pojistkové skříni. Považuji to za užitečnou věc a jsem rád, že jsem to zde našel. Žel jejich rozlišení je tak mizerné, že po jejich stažení do kompu a následném zvětšení jsem nepřečetnul ni písmenko (popisová tabulka na víku). Takže tě chci Jeníku požádat, jestli by se ti nedalo nějak vylepšit. To šémátko by se mi hodilo. Díky předem
.
S tím cukáním se potýkám taky. Vyměnil jsem svíčky, kabely a modul. Beze změny. Rozjet se s Leganzou hned po nastartování skoro nejde, protože ihned po mírném sešlápnutí plynu se zakucká a má tendence zdechnout. Motor nechám minutu běžet na prázdno a v pochodě.
Problém pominul, když mi přebrousili a přetěsnili hlavu, protože prý tam byla vyfoukaná rýha mezi válci. Pominul ale jen na malou chvilku a jsem zase skoro tam, kde jsem byl, jen mi to teď už nejede místy na tři válce, ale na čtyři a Lega pořád u mí rozumně zrychlovat. Ten nepravidelný chod mě ale sejří a při volnoběhu na LPG to z výfuku děla bafbafbafbaf. Napadlo mě i to, jestli nemůže docházet k míchání plynu a benzinu přes benzínové vstřiky, které úplně netěsní. "Vůně" toho co jde z výfuku (na LPG) totiž nepřipomíná úplně plyn.
Nejraději bych udělal takovou menší GO motoru. Nechal sundat víko a hlavu, vyměnil hydroštely, které se ozývají, vyměnil minimálně výfukové ventily, propláchnul řádně motor a přetěsnil příruby od parohů až po katr, který při té příležitosti hodím pod postel a dám tam mezikus, který jsem si odborně ručně vyrobil.
Teď ještě najít solidního mechanika na Rožnovsku. Ej Valachyyy
Samosebou budu rád za všechny vaše postřehy. Moc rád. Díky