Cukanie motora

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukanie motora

Příspěvek od conpet »

při prvním pohledu na relátka je v tom lepší orientace -i a je to i hezčí :lol: i když je to pod krytem -i
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Reklama
 

misojogi
Příspěvky: 458
Registrován: pon pro 13, 2010 15:05

Re: Cukanie motora

Příspěvek od misojogi »

zacal mi trhat motor, normalne auto skakalo aj ked som drzal plyn na tej istej urovni
ked som sa pozrel blizsie tak som zistil ze hadicka privodu vzduchu ta tenka co spaja odvetranie motora, skrtiacu klapku a vzduchovy filter je na konci roztrhnuta na tom konci pri vzduchovom filtri
tak som z nej odrezal a este stacilo aby to bolo funkcne a motor zasa ide OK

cize roztrhnute hadicku vzduchu su zakerne, bacha na ne ...
(a bola roztrhnuta odzadu cize odpredu to nebolo vidno)
v pondelok idem kupit novu
Uživatelský avatar
Ujel
Příspěvky: 62
Registrován: ned srp 01, 2010 19:18
Bydliště: Přerov

Re: Cukanie motora

Příspěvek od Ujel »

K těm fotografiím relátek v pojistkové skříni. Považuji to za užitečnou věc a jsem rád, že jsem to zde našel. Žel jejich rozlišení je tak mizerné, že po jejich stažení do kompu a následném zvětšení jsem nepřečetnul ni písmenko (popisová tabulka na víku). Takže tě chci Jeníku požádat, jestli by se ti nedalo nějak vylepšit. To šémátko by se mi hodilo. Díky předem :) .
S tím cukáním se potýkám taky. Vyměnil jsem svíčky, kabely a modul. Beze změny. Rozjet se s Leganzou hned po nastartování skoro nejde, protože ihned po mírném sešlápnutí plynu se zakucká a má tendence zdechnout. Motor nechám minutu běžet na prázdno a v pochodě.
Problém pominul, když mi přebrousili a přetěsnili hlavu, protože prý tam byla vyfoukaná rýha mezi válci. Pominul ale jen na malou chvilku a jsem zase skoro tam, kde jsem byl, jen mi to teď už nejede místy na tři válce, ale na čtyři a Lega pořád u mí rozumně zrychlovat. Ten nepravidelný chod mě ale sejří a při volnoběhu na LPG to z výfuku děla bafbafbafbaf. Napadlo mě i to, jestli nemůže docházet k míchání plynu a benzinu přes benzínové vstřiky, které úplně netěsní. "Vůně" toho co jde z výfuku (na LPG) totiž nepřipomíná úplně plyn.
Nejraději bych udělal takovou menší GO motoru. Nechal sundat víko a hlavu, vyměnil hydroštely, které se ozývají, vyměnil minimálně výfukové ventily, propláchnul řádně motor a přetěsnil příruby od parohů až po katr, který při té příležitosti hodím pod postel a dám tam mezikus, který jsem si odborně ručně vyrobil.
Teď ještě najít solidního mechanika na Rožnovsku. Ej Valachyyy
Samosebou budu rád za všechny vaše postřehy. Moc rád. Díky
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“