Stránka 2 z 3
Re: diera v splynovaci
Napsal: pon čer 15, 2009 23:44
od ppp
mozno som slepy ale nevidel som ziadne klesanie k 0 nad 2t ot-1 zato som videl nieco co mohla byt normalne fungujuca lambda sonda, ale podla tohoto meraciku sa neda vela urcit aj ked stale lepsie nez co som mal, ten mal refresh za 2 sekundy a vnutorny odpor taky maly ze lambdu nemohol zmerat
.
Re: diera v splynovaci
Napsal: úte čer 16, 2009 11:22
od rolt
S tou lambdou to stale buble,ako ked ide malo paliva,alebo nepali dobre,poznate to,ma slabe zrychlenie,bez lambdy nebuble.Moze to byt aj niecim inym? Na lpg ide normalne. Vsimni si ako ide nad 2tis. na chvilku dole.
Re: diera v splynovaci
Napsal: úte čer 16, 2009 19:52
od ppp
ked po odpojeni lambdy ide auto v poriadku tak by mal byt problem v lambde, ale podla videa sa tvari ze je v poriadku, tak neviem, uz len napichnut to na pc a pojazdit co to robi
Re: diera v splynovaci
Napsal: úte čer 16, 2009 19:52
od ppp
ozaj nie je tam emulator lambdy? to co si dal na video to bolo na benzin alebo lpg?
Re: diera v splynovaci
Napsal: stř čer 17, 2009 17:35
od rolt
to bolo na benzin,pri pridani nad 2 tis to skoci nachvilku dole,ja ze ci nie je zla,ale ked hovoris tak je to ok,nevytiahne to viac ako 140 za velmi pomaleho zrychlovania,som tu videl nejake programy na diagnostiku,skusim pohladat
Re: diera v splynovaci
Napsal: stř črc 01, 2009 16:54
od rolt
Uz neviem co s tym,mam chut ist na kraj vahu a sotit. Zhorsilo sa to,ci tam mam zapojenu lambdu,alebo nie je jedno. Na plyn ide pekne aj ked trosku viac spapa a nechce sa mu ist hore od 140 len pomaly aj to len do 150-160. Na benzin nastartuje vacsinou pekne,volnobeh vacsinou drzi,ale sem tam skape.Po pridani ho hned zacne dusit,az do skapania,na plny sa rozbehne. Zacne bublat az slabo strielat,myslim,ze do sania,aspon sa zda,pred tym so zlou lambdou to bol urcite vyfuk. Niekedy sa aj tazko prepina na plyn,lebo ho nechce rozbehnut. Stale s nim trase ako na 3 valce,uplne bez vykonu,po dlhom rozbiehani do 140kmh. Robi t o aj za tepla. Keby boli zle vstreky asi sa rozbehne a nedusi ho,keby ventily asi by neslo na plyn. Cidlo teploty na filtry je dobre,zeby predzapal nemalo spravny? Ale to by sa prejavilo aj na plyne nie? Okrem toho neviem co by mohlo byt zle na tom cidle. Odpojil som ma senzor a je to to iste,po resete ecu sa zda,ze nastartuje dobre,ale bez vykonu ale dalsie starty su zle,neviem uz co s tym mam robit.RJ si odkial berie kostru?
Re: diera v splynovaci
Napsal: stř črc 01, 2009 23:02
od ppp
neviem kde je najblizsi kostraici bod to sa mi v manuali hladat neche ale ako si pisal tak ti to blikalo 13 a 14. Ak to blika aj teraz, tak 13 je lambda, to je jasne, ked je odpojena ale 14 je cidlo teploty motora, cize hladiacej kvapaliny. Pozri ci nie je vytiahnuty kabel z neho pripadne ho skus premerat ale netusim aky ma mat odpor. J eniekde pod alternatorom an bloku motora asi v blizkosti pumpy. V polstine je 14 Blad czujnika temperatury chlodziva, ale pop olsky velmi nerozumiem a english manual nemam, len rumunsky a o je este horsie. Teda ak su kody rovnake ako u espera, ale predpokladam ze su.
Re: diera v splynovaci
Napsal: pon črc 13, 2009 13:44
od rolt
Tak som konecne spravil kabel,napojil na dwscan,ukazalo blbosti,dali sa vsak menit otacky volnobehu a predzapal,da sa to nejako ulozit v RJ? Okrem toho mi ukazalo chyby lambdu-je nova a teplotu motora,k tomu neidentifikovatelne chyby 220h.Vymyzal som ich,reset a vsetko som tam postlacal dole,chvilku som ho nechal na volnobeh a rozbehlo sa ako nove az mi to je divne,len trosku sem tam jemne hupalo. Prepnem na plyn,vyhodi check,zastavim start benzin,zasa nejde a dusi ho.Vymazem chybu akusi 56 + neidentifikovatelnu a ide dobre,uz neviem asi to necham tak.
Re: diera v splynovaci
Napsal: pon črc 13, 2009 21:53
od ppp
Tak to teda neviem, momentalne sa tvarim ze odhrdzujem espero, ale budem musiet riesi podobnu vec na nubire. Na benzin to dnes nejako nechcelo ist, na plyn uplne pohode, a kedze plyn je lovtec magic (cize vstrekovanie zaviske na benzinovych vstrekoch) tak to bude asi dodavkou benzinu, inak by to blblo aj na lpg. Ale ziaden check mi to nehlasilo.
Ten dwscan som na nubire neskusal, len na espere ale bud espero nenasiel alebo zobrazoval len par udajov, uz si nepamatam. Budem to musiet este vyskusat na nubire. Uspenejsi som bol s tyranusom, ten funguje skvelo. Len na lanosovi nechcel normalne ukazovat polohu skrtiacej klapky, inak vsetko ok, a na espere aj nubire v pohode ukazoval vsetko, len na kazdom zobrazoval udaje o skrtacej klapke na inom budku. Pozri odkaz v technickej sekcii o diagnostike.
Re: diera v splynovaci
Napsal: pon črc 13, 2009 22:14
od rolt
Tyranosaurus ide ako jediny dobre,len keby ho niekto prelozil,aspon na papier taku pribliznu tabulku co su pri tych cislach a hodit sem. Spajal som sa asi so vsetkym,ale len tyranosaurus fungoval 100,dwscan50,osatne uplne zle.Co je to ta neindefikovatelna chyba,od plynu? Nemoze to nejako ovplyvnit chod rj. Ked na lambdu ide benzin a zrazu lpg,nezblazni sa z toho,alebo to pochopi hned a ide normalne?
Re: diera v splynovaci
Napsal: pát črc 31, 2009 22:33
od rolt
Tak som sa vratil z dovolenky,bolo to hrozne,na benzine strielanie,ziadna akceleracia,dusenie,neschopnost rozbehnut motor aj na volnobehu,akceleracia az nad cca 2600 ot. aj to slaba,na plyne akceleracia az cca nad 1300 otacok,viac menej motor siel v pohode,svietil check cca 3/4 jazdy,zacal kapat volnobeh. Tak som pri vode znova odpojil baterku,vycistil krokac,klapku a pritiahol klapku o 2 otacky,az vtedy som si vsimol,ze uz bola na 4 zavite vonku. Skusim fakt uz posledny raz.
V daewooscane sa mi rozsvieti takato chyba
http://www.edisk.cz/stahni/82771/chyba.avi_182.6KB.html
svieti vzdy,obcas aj ina neidentifikovatelna,neviem ci to je chyba lpg alebo co,sem tam aj chyba cidla teploty. Postlacam tlacidla od smazat uceni po reset a motor ide celkom dobre aj ked nema az taku akceleraciu,ale ide v pohode,volnobeh nekape,trosku hupe o par otacok,check na benzine este nesvietil.Prepnem na lpg,rozsvieti sa check sem tam zhasne.Ide dobre,akceleruje,ale nie je to ono ked idem do mierneho kopca len si drzi svoju rychlost nech mam pedal akokolvek,volnobeh zacal robit to iste ako kedysi bud ide alebo nie,peha hovoril ze to je atuator /a to som bol v jeho meste,len bola nedela/,ked ho odpojim nestane sa s volnobehom absolutne nic,len trase od 500-1000 ako kedy,niekedy stalych 900. Prepnem na benzin,pedal v tej istej polohe 2800 ot zacne klesat na 2600,pedal naplno aby to ako tak zrychlilo,male vykyvy pedala vobec nebadat . Znova nastartujem a robi to co som pisal na zaciatku. Napojil som to na tyranusa,ak by niekto vedel z toho nieco vycitat.Zopar krat som pridal motor skoro zadusilo,strielanie,po chvilke sa rozbehne.
http://www.edisk.cz/stahni/24070/behmot ... .31MB.html
Re: diera v splynovaci
Napsal: pát črc 31, 2009 22:52
od -peha-
Počúvaj neviem sa dopátrať či si už menil modul zapalovani lebo to su dosť podobné príznaky aj keď na kamošovej Legyne sme vymenili všetko-modul,káble,sviečky a nič nepomáhalo až do doby než sa mu prevalilo tesnenie pod hlavou a tam bola vlastne celá príčina lebo od počiatku tren motor občas išiel a občas proste vypadol jeden valec a vetšinou tretí no už sme chceli ladiť ventily lebo sme tam už laborovali 4 mesiace no a nakoniec po zmeraní tlakov zasa všetko OK - diagnostika OK a vše čo sa dalo vymenené dokonca aj krokáč,lambda,a snímač klapky aj otáčok a ta potvorka stále štrajkovala no a nakoniec len to tesnenie pod hlavou
Re: diera v splynovaci
Napsal: sob srp 01, 2009 10:14
od rolt
Tesnenie pod hlavou mi menili presne pred rokom,aspon hovorili v servise,ze po demontovani hlavy ho vymenili,po prichode domov som si vsimol,ze v nadrzke su bublinky.Na tomto to moc nevidno,su tam este take mensie,neviem ci je to normalne alebo nie.
http://www.edisk.cz/stahni/87229/expanz ... 6.5MB.html
Voda je bez oleja a naopak. Nemizne alebo velmi pozvolna,ale trosku sa poti chladic.Tlaky minuly rok boli dobre.
Modul zapalovania som nemenil,podla toho co som tu precital som myslel,ze by sa najskor ukazal na lpg. Sviecky som menil minuly rok ngk. Kable su dobre.
Viem,ze je tazko takto radit. Je normalne,ze svieti check na lpg?Nemoze ovplivnit RJ LPG RJ benzinu? Rozmyslam zhodit sanie,ci ho dobre utesnili.
Re: diera v splynovaci
Napsal: stř srp 05, 2009 20:17
od rolt
Tak som dnes vybral vstrekovace,hodil na ultrazvuk a auto ide ako nove,ziadne trhanie,strielanie a ma vykon.Dokonca uz pocut cvakat vstreky,ale aj na lpg,nemali by byt odpojene? Zostalo len skapinanie volnobehu na benzin aj plyn. Ked som to mal rozobrane vsimol som si pod nasavanim nejaky maly valcek idu z neho kabliky a ma dva vyvody na vzduch,jeden ide do nasavania 2 je volny,netreba ho niekde pichnut? A vlastne egr ventil odkial berie podtlak,lebo na nasavani uz nemam nic volne. Nebolo by foto alebo co ako maju byt pozapajane,alebo strucny popis?
Re: diera v splynovaci
Napsal: sob srp 08, 2009 22:21
od rolt
Tak je to tu znova,aj ked ineho razu. Zacala mi trhat,ale inak a len za studena a to tak,ze najskor vobec neakceleruje ako by som nemal vobec pridane,len slaby volnobeh a nasledne plny zaber 1s uplne vypnutie 1s az kolesa idu do smyku,robi to zas len na benzin,na lpg nie. Vie niekto poradit co ma za studena na chod az taky vplyv,ze tak moc skace? Ked sa zohreje ide viac menej normalne,len cas od casu zahupe.