Stránka 2 z 7
Re: porucha spalovania
Napsal: pon dub 06, 2009 18:41
od pekrtek
Díky, je to ok, probereme ještě na srazu.
Re: porucha spalovania
Napsal: pon dub 06, 2009 21:55
od JRD McLAREN
palikx píše:.........
ten olej muze mit vliv ,ale jestli je velky rozdil mezi 5w40 nebo 5w30 nevim.myslim ze tak zasadni to nebude.
....................
ja ti mozem povedat...
ze som 5W30 nalial do mojho "noveho" motoru na zabeh..
..a nexi videt co sa vali vyfukom ked pridash plyn za studena....
..a uz chapem preco VW dava liter na dolievanie ludom do auta...
a co sa tyka chyby spalovania, tak na to by mal byt FLASH na riadiacu jednotku,
co tento problem ma odstranint, ale "ktoze" v "CESKOSLOVENSKU" ma na to vybavenie..
alebo druha moznost je vymena ECU "v zaruke"... co je ale dost penazi,
a ziadny autorizovany servis si to nechce dovolit robit..
(aby im cca 30tis viselo v lufte za vyraklamovanie ECU)
Re: porucha spalovania
Napsal: úte dub 07, 2009 00:10
od palikx
jo je ridkej a tak ho to spaluje to da rozum ale tak zasadni to neni proti 5 w 40
a reprogram bohuzel nebyl v dobe kdy jsem ty auta delal.a muzu se zeptat zda existuje ale pochybuju.
Re: porucha spalovania
Napsal: úte dub 07, 2009 11:09
od Serpico
...to JRD Mclaren přehlídl jsi u 5W / 30 asi klasifikaci
A1 / B1 nižší viskozita HTHS pro menší výrobní toleranci ale dělají se i A3 / B3, tolik asi k řídkému oleji dle palikxe ( praktické zkušenosti...), mají ale delší trvanlivost specifických hodnot...
jinak Vás nechci prudit, naopak si Vás vážím, pro ostatní vše na
www.oleje.cz
A tak se mějte fajn z pozdravem z Barrandova :
ať je leden nebo duben, prezident je jenom jeden...
Re: porucha spalovania
Napsal: stř dub 08, 2009 13:37
od pegas
Zdravim vsetkych a podavam Vam priebezne info ohladom dalsieho vyvoja opravy mojho lacetti. V pondelok v servise dali dole hlavu motora a zistili, co tomu je. Su rozpadnute piestne kruzky a zvazuju aj vymenu piestov. Hlava je cela zakarbonovana a tiez kontroluju este ventily, ktore menili minuly rok. Cena opravy este nie je stanovena, ale hruby odhad technika cca (este v slovenskych korunach) 40 000 - 65 000 SKK!!! Tak teda dakujem pekne!!! To by ma ani v tom najhorsom sne nenapadlo, ze budem takto calovat pri motore, ktory ma nabehane 50000 km (a to nepatrim medzi jazdcov teamu Ferarri, skor naopak, jazdim dost opatrne). Co sa tyka tej debaty ohladom olejov, mne nalievali 5W40.
Pegas
Re: porucha spalovania
Napsal: stř dub 08, 2009 15:55
od phalanx
Niesom odbornik, ale na tvojom mieste by som sa skusil obratit na importera, pretoze nutnost vpodstate kompletnej GO motora po 50tis km rozhodne nieje normalna, aspon na nejakej spoluucasti na oprave ...
Je to blbe ze tieto modely maju take probelmy s motormi ... Daewa boli zname prave tym ze motoricky boli dost bezproblemove ...
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv dub 09, 2009 16:50
od Serpico
...to pegas zajeď tam, kde ti to servisovali asi opravdu půjde o to co ti tam lili, jestli vůbec něco nalívali...
Mějte se fajn
Re: porucha spalovania
Napsal: sob dub 11, 2009 10:30
od Rastos
pegas píše: Cena opravy este nie je stanovena, ale hruby odhad technika cca (este v slovenskych korunach) 40 000 - 65 000 SKK!!! Tak teda dakujem pekne!!!
Pegas
To by som uz asi neopravoval, ale kupil rovno cely motor z nejakej buracky. Pozri napr. toto:
http://chevrolet-lacetti-sw.autobazar.e ... 30579.html
Mozno zjednas cenu o polovicu a este si aj polepsis z 1.4 na 1.6
Re: porucha spalovania
Napsal: stř čer 03, 2009 21:42
od kuksx
abych taky přidal svou zkušenost, tak předchozí majitel auta mi říkal, že se mu něco podobnýho stalo po roce (čili naštěstí v záruce) - rozsvítila se kontrolka porucha motoru a auto netáhlo. Čili to dal do servisu (Srba), kde mu poté řekli něco neučitýho s výbrusem čehosi (nepamatoval si to). V servisní knížce je pak psaný něco jako Stružení vodítek (je to tam dost načmáraný) - každopádně od tý doby motor ok.
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv čer 25, 2009 11:38
od karstn
No mel jsem ze spalovanim problem jeste v 1 roce (v zaruce) taky vybrus .... a byl klid do ted.
Ted to skube na benzin i na plyn a jednou se objevil check (300). Nez se motor zahreje na standardni teplotu tak to proste desne skube pri akceleraci a na neutral sem tam zakasle. Vetsinou to ani na LPG nechce jet. Dela mi to rano jak jedu do prace. Jak se vracim (auto stoji cca 4-5h) tak nic je to ok. Pokud lije v noci tak rano je skubani vice citelne.
Před 2tydny jsem byl na servisce 90tis. O zaneseni nemuze byt rec pac jsem byl ted na dovolene u more a vetsinu cesty jsem jel po dalnici 160-170. Jel jsem i na benzin (95 v power schell) i na plyn.
Nenapada nekoho kde by mohl byt problem?
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv čer 25, 2009 12:00
od Rastos
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv čer 25, 2009 17:07
od karstn
bohuzel. me to necuka jen chvilku ale az se teplota vody prehoupne pres 1/4 na budiku. (standardne se zastavi pred 1/2). cca 6km musim ujet.
ikdyz bych mohl ric ze se to muze prechlastavat pac jak tomu pridam plyn tak do cca 3tis. ot. to cuka pac to zacne tahat normalne.
musim to zavest do servisu na noc ad se to odstoji pac jak prijedu s teplym motorem tak nic nezmeri ale bez auta to bude trochu problem
Re: porucha spalovania
Napsal: úte čer 30, 2009 23:01
od palikx
koukam ze ty motory nic moc.
mam taky ted jednu perlicku.1,9 dci renault v suzuki vitara.motor ma najeto 45tis.7 km po prohlidce a vymene vseho se zastavil.
vylitala voda z prehrati,utavily se 3 vstriky a ukaply do motoru roztavily se 2 pisty,a pri rozenbirani jsem zjistil zadrene olejove cerpadlo s utrzenou hnaci hridelkou a totalne vylagrovany motor.
zavada ale neni ve vymene oleje ale v dlouhodobem problemu ktery shodou okolnosti vygradoval po vymene oleje a filtrů.
cena opravy v soucasne dobe cca 120000.a aby toho nebylo malo to vse se stalo 6 dni po konci zaruky.
suzuki se k tomu postavilo castecnym podilem na oprave ale zakaznik stejne zaplati cca 45000 za dily a asi 8 za praci.
ve finale mi v renaultu rekli ze tento motor je zcela bezproblemovy
u chlapa co motory dela zase ze jsou to srace u kterych odchazi cerpadla oleje a celkove ty motory nic moc
reknu vam renaulta do domu to je jako nepritel na zadech.
Re: porucha spalovania
Napsal: stř črc 01, 2009 10:45
od Serpico
...to palikx asi mi poopravíš ale nejsou motory pro renault, peguet, citroen a teď jsou i v japoncích stejný, myslím co se vyvíjeli HDI...překvapili mi poruchy olejových čerpadel nesetkal jsem se s tím řada 100 - 120, favorit, felicie 1,3 - 1,6, volha, žiguli, to je základ a teď ty s tou totálkou...kam ta globalizace a výroba buhvíkde povede
Mějte se fajn
Re: porucha spalovania
Napsal: úte zář 01, 2009 22:54
od palikx
nastesti HDI je citroen peugeot a mozna jste nekdo a jaks taks to funguje az na spatnou naftu a poskozena cerpadla nafty.
DCI je renault a to je proste spatne.ale je to taky o stesti a o materialech.