Stránka 2 z 4
Re: Technická kontrola
Napsal: úte kvě 26, 2009 10:02
od alvin
Inak príprava na STK,spolu so servisnou po 60 000 ma celkove vyšla materiál+ práce 264 e = necelých 8 000 SK,vymenili sa korem rozvodov,vodnej pumpy a brzových platničiek aj PP čap s ramenom,na ľavej bol menený po 40 000km,ale čakal som to,podľa toho ako sa chovalo PP koleso pri prejazde nerovnosťami,takže nijaká hrozná pálka,všetko v pohode.
Re: Technická kontrola
Napsal: úte kvě 26, 2009 10:32
od Serpico
...no alvin a teď ti najdou něco úplně jiného s čímž si vůbec nepočítal, né to není zlomyslnost ale špatná zkušenost, jinak samozřejmě přeji STK a EMISE v pohodě...
Mějte se fajn
Re: Technická kontrola
Napsal: úte kvě 26, 2009 12:27
od alvin
Ja viem to,je zákon schválnosti,ako naposledy,keď som bol s Tikadlom,mi ako na potvoru prestala svietiť zadná hmlovka,ale boli seriózni,pustila ma s tým,že si to hne´d vonku na parkovisku spravím,ako sa aj stalo,oni najaké drobné závady VŽDY musia nájsť
Re: Technická kontrola
Napsal: ned kvě 31, 2009 11:19
od alvin
Hlásim úspešne absolvovanie STK + EK,akurát ako skoro každý matizek,trošku ma zdržali ny tých emisiach,vraj nedržal otáčky,voľným uchom to nebolo počuteľné ako kedysi,ale hlásilo slabý prietok plynu,musel technik trochu prefúknuť vzduchom hadicu meracieho prístroja.
Re: Technická kontrola
Napsal: pon čer 01, 2009 09:11
od Serpico
...to alvin byla chyba na měřicím zařízení?, ty jezdíš na plyn?, kam by si to nacpal?, každopádně " blahopřeji " k uspěšné STK...mě před 3roky vyhodil technik na třetí brzdové světlo " B " závada - zrcadlení v zadním skle a vůle v zavěšení předních kol " A " ( o tom jsem nediskutoval a vyměníl jsem jak kulové čepy ramen a silentbloky, tak i kulové čepy řízení ( předtím měněné - Tempo servis najeto 4 tis. km )...při opakované prohlídce jsem technikovi řek, že je buzerant a víc k nim nepřijedu a když to udělá víc zákazníků, tak nebude mít na chleba...
A tak všem přeji pohodu a...
Re: Technická kontrola
Napsal: pon čer 01, 2009 18:08
od alvin
Nie,Milane,nejazdím na plyn,ono tým myslelo výfukove plyny,nuž môže to mať na svedomí aj krokový motorček,ale pri jazde ťahá dobre,nerobí problém,tak sa neponáhľam to riešiť,ono jedno s druhým urobilo svoje,spaliny boli napokon v norme,iba meradlo chviľku trucovalo
Re: Technická kontrola
Napsal: úte čer 02, 2009 10:49
od Serpico
...to Vlado já před emisemi proženu auto, katalyzátor začíná teoreticky i prakticky pracovat nejdříve až na 25 km, po zahřátí na provozní teplotu, teď mám STK a docela levnou za dvouma rohama...
Mějte se fajn
Re: Technická kontrola
Napsal: sob čer 06, 2009 00:33
od Telecom Bot
To serpico: vo tom to je... Mne kdysi vyhodil z STK kretének, který nerozeznal rozdíl mezí tím, že zadní červená mlhovka se nesmí spolu s dálkovými používat nebo s nimi nesmí svítit... Musel jsem kvůli tomu překopat elektriku na stovce. Dnes už to mám zařízeno po svém...
Re: Technická kontrola
Napsal: sob čer 06, 2009 08:16
od alvin
Re: Technická kontrola
Napsal: sob čer 06, 2009 08:22
od alvin
Telecom Bot píše:To serpico: vo tom to je... Mne kdysi vyhodil z STK kretének, který nerozeznal rozdíl mezí tím, že zadní červená mlhovka se nesmí spolu s dálkovými používat nebo s nimi nesmí svítit... Musel jsem kvůli tomu překopat elektriku na stovce. Dnes už to mám zařízeno po svém...
No,veru na tomto si kedysi zgustli,ale ako sa začali dovážať nové vozy na náš trh,všetky do jedného to mali tak zapojené,že to veru svietilo aj pri diaľkových,iba pri obrysových nie,tak som sa veru netrápil ani ja na 120-ke a vyviedol som to z 2.polohy vypínača osvetlenia,inak to mávali chalani napojené na prepínač svetiel na volante,polohu pre tlmené,ale mne sa to nechcelo až odtiať ťahať,lebo miesto pre vypinač bolo zrovna pod spínačom svetiel.
Re: Technická kontrola
Napsal: ned čer 07, 2009 11:17
od Serpico
...no pokud jsme u všech těch vypínačů a přepínačů, tak když jsem vyndal z doda taxametr ( prodal jsem ho za 6 500 Kč, byl digitální - nový stál ve své době 25 tisíc za socialismu a to byla půlka auta, tenkrát se jezdilo na mechanický ...) tak mi to nejelo a tak jsem to všelijak pospojoval, jednou už jsem to tady napsal, že jsem mizernej elektrikář a přes jeden vypínač to pak chodilo s tím, že pokud jsem ho nesepnul, tak jenom nastartovalo a běželo tak 5 - 7 vteřin a to se mi líbílo - případný zloděj rekrutující se z " hochů co se chtěj svízt ", to v žádném takovém případě neopravují....
individuální úpravy se nosí - způsobují velké problémy i tzv. " profesionálům ", je to dnes bysnys ( velký problém pro policii...čísla statistiky ukradených vozidel hovoří jasně... ) a pracují s vyškolenými odborníky, kteří se naučí tu kterou ochranu firemní...
A tak ještě, že naše korejská produkce se moc nekrade...
Inu mějte se fajn
Re: Technická kontrola
Napsal: stř črc 08, 2009 08:54
od Stanley
Včera jsem prošel technickou a emisema bez problémů.Menší závada je mírně rozhozená geometrie.Jinak vše OK:Zdravím.
Re: Technická kontrola
Napsal: stř črc 08, 2009 10:15
od Serpico
...tak ještě jednou k STK po koupi pětiletý káry ( nessie ) v roce 2002 jsem zajel na STK pravidelná kontrola a chtěl jsem zjistit závady odjel jsem s STK bez závad, zápis čistý jak padlý sníh ani jedno "A", následně jsem zjistil prasklé konce per vpředu i vzadu ( nebyly dotočené do středu ), váznoucí pojezdy kotoučových brzd bych jim odpustil ( jednostraně sjeté kotouče ) na válcích se to zrejmě neprojevilo ale ty péra měli najít, takže tak
Mějte se fajn
Re: Technická kontrola
Napsal: stř črc 08, 2009 10:22
od alvin
to u nás nehrozí čisté lajstro,proste ak nenájdu,musia si nejaké áčko vymyslieť. Raž spomínal chlapík,že prišiel s trabantom,ale mal ho totálne vymakaný,proste nemal chybičky,majiteľ bol proste macher.Ten technik sa mu takmer ospravedlňoval.,ale že niečo mu tam napísať musí,lebo by mu nik neveril že trabík z r.1972 nemá jedinej závady,ale takisto by si niečo vymysleli,keby tam šla fungl nová Epica,trebárs len nejakú chýbajúcu výbavu,ale nejaké A-čko by mu tam určite poznačili
Re: Technická kontrola
Napsal: stř črc 08, 2009 10:59
od Serpico
...tak alvine já jsem měl 02 čistý, 04 čistý, 06 čistý ( po buzeraci "B" třetí světlo a odraz ve skle, sundal jsem ho abych ho vzápětí nandal a "A" volné kulové čepy ramen opravil - vyměnil spolu i s kulákama na řízení ) a 08 první se dvěma závadami "A" sedadla ( přodřené potahy ) a dveře - karoserie oprava laku, nojo ale pustil mi i když mi nefungovalo seřízení světel z kabiny asi závada "B" opraveno a to je ostuda byly jenom nezapojené kontakty v palubce, takže tak...
Mějte se fajn