Stránka 2 z 2
Re: Espero - topení a teplota motoru
Napsal: ned pro 30, 2012 22:53
od massic
Ošklivé slovo jsem odstranil a doufám že nejsi PR zaměstnanec autoprodejny v Krči
Re: Espero - topení a teplota motoru
Napsal: pon pro 31, 2012 13:32
od Serpico
...to massic nejsem zaměstnanec prodejny v Krči ani nijak vázán příbuzenskými vztahy s touto prodejnou, jsem jenom spokojený zákazník, kterému prostě mnohokrát vyhověly, ještě k rozdílným cenám přidávám například foto zapalovacích kabelů, ty Packardy stojí tuším přes 800 Kč v sadě a jsou originál a Tesla druhovýroba v sadě 380 Kč, rozdíl je patrný na první pohled. Ale opravdu mě zajímá jak Ti chodí ten " drahý " termostat z Krče. U 16V se vymění snadno u 8V musí dolů rozvody. Když jsem já dělal rozvody měnil jsem i vodní pumpu, dal jsem novou originál za 1 500 Kč, mohl jsem dát druhovýrobu za 500 Kč ale nejsem tak bohatý abych mohl vyhazovat peníze, čas a práci. Nicméně opravdu jsem se Tě nechtěl doktnout a tak Ti přeji mnoho km bez problémů.
Mějte se fajn
Re: Espero - topení a teplota motoru
Napsal: pon led 14, 2013 14:40
od mechale
mám taký blbý pocit, že asi som na tom veľmi zle. toto je maximálna teplota na akú mne sa zohreje počas jazdy v meste pri okolo -5°C. inakšie mimo mesta je to ešte nižšie, na dialnici až na úplne tej druhej paličke pri C
Už som sa na to chcel aj pozrieť, ale teraz vôbec na to nie je čas. (skúškové obdobie je sviňa
)
Re: Espero - topení a teplota motoru
Napsal: pon led 14, 2013 17:40
od ozzman
myslím že je to v pohode, ja to mám tiež podobne...väčšinou sa mi to drží tesne pod prvou paličkou. Termostat menený, no žiadna zmena. Kúri mi to ako šľak aj keď bolo -15°C, tak to neriešim. Skús si to napojiť na diagnostiku a tam ti ukáže aj teplotu kvapaliny.
Re: Espero - topení a teplota motoru
Napsal: sob úno 02, 2013 14:35
od mechale
tak včera som sa pustil do výmeny termostatu a zároveň aj chladiacej kvapaliny. ta pôvodná namiesto modrozelenej farby mala hnedú kalnú. Tak som prečistil chladič, motor som prepláchol, neskutočne veľa bordelu a aj veľkých čiastočiek to vyplavilo. Po zmontovaní a daní novej chladiacej kvapaliny bolo kúrenie môjho Espera obnovené, takže už žiadne jazdenie s rukavicami na rukách
bohužiaľ pri dávaní naspäť chladiča som si pretrhol kábel ku lambda sonde a to na príjemnom mieste, rovno na vývode z lambda sondy. Takže jedna chyba odstránená, druhá chyba mojou nepozornosťou vytvorená
Re: Espero - topení a teplota motoru
Napsal: sob úno 02, 2013 21:08
od Vypravca
No a mohol si pridat trosku Topekoru na upravu vody.