Stránka 2 z 2
Re: LPG a Flashlube
Napsal: sob led 22, 2011 13:26
od palikx
tak v carensu je LANDI RENZO.ale jine oznaceni nevim kde hledat.
Re: LPG a Flashlube
Napsal: pát led 28, 2011 22:28
od Hanzy
Mluvil jsem zlehka s plynarem a rikal ze hlavne japonci citoval mazdu maji mekke sedla a flashlube tam doporucuji a tihle maji pojistku ze se nevim rikal myslim 4 domluvili a maji pojisteni na poskozeni motoru z duvodu provozu na LPG takze bez starosti
Na dotaz jak je to mozne ze se stane ze se motor poskodi rekl ze muze mit i vliv spatne serizeni treba chuda smes a zatim meli problem co pouzili pojisteni za celou dobu jen s jednim autem a pojistovna to zaplatila takze pro zakaznika bez problemu
Co bylo pavle tomu carensu a kolik let a km ujel na lpg?
Re: LPG a Flashlube
Napsal: pát led 28, 2011 22:50
od -peha-
Re: LPG a Flashlube
Napsal: sob led 29, 2011 19:18
od palikx
kluci tak ja netvrdim ze je ladni spatne ale ze by plyn neskodil bohuzel rict nemuzu.
nubira byla po smrti,dalsi nubira v podobnem stavu(obe 170 tis a navic rozpadly katalyzator)vitara po smrti ventily-podpalene vule tenkrat mely najeto 45000
starej magentis chod motou strasnej katalyzator v haji najeto cca 105 tis-ten jeste jede ale neustale sviti chyba
Carens podpalene 3 ventily tak ze uz castecne chybela plocha ostatni vyfuky nebyly o nic lepsi vule ventilu nejaka byla
najeto 50000 s pravidelnym servisem.
navic na vetsine plynovych aut odejde palivove cerpadlo o mnoho driv nez by odeslo na aute bez plynu
mozna je to jen par smitek v tom obrovskem rybniku ale majitele carensu to ted bude stat cca 25000 a to jsem to jeste hooodne usetril pouhym zabrousenim nevymenych zdvihatek.
no a kdyz to tak vidim auta s hydrostavy na ventilech budou mit asi vetsi zivotnost jelikoz teplota ktera tam panuje roztahuje ventily a hydeostav to dokaze vymezit.nenastavitelne zdvihatko ma smulu a tedy vule se zmensuje a ventily nemaj vuli a podpali se.
nic jineho me k tomu nenapada.
Re: LPG a Flashlube
Napsal: sob led 29, 2011 19:47
od -peha-
Re: LPG a Flashlube
Napsal: sob led 29, 2011 20:20
od Hanzy
Jak pise Pehacek jak nekdo cuchne k LPG uz jine nechce jen ja ted poridil si novou pracovni karu origo CNG dam info jelikoz dnes kdo chce byt IN tak jezdi na ZEMNI PLYN!
Lega co ma Petr ode me taky je dobrym prikladem uz se blizi k 200000km od novoti na LPG a motor jezdi na 5W30 a leti jak cert tichucky a olej od vymeny do vymeny
Hlava byla delana ted nevim kolem 150000km ale jde to dohledat tady a vypadala super jen jsem ji srovnaval a delala se jen ze zacalo trosku prosakovat tesneni a vsiml jsem si toho vcas nez zacala voda tlacit vic do mororu jen na jednom valci ze zacal hur palit jeden valec...
Jinak motor ve skvelem stavu
Re: LPG a Flashlube
Napsal: sob led 29, 2011 20:31
od palikx
ok ja netvrdim ze to co jezdi je spatne a nektere motory jsou asi v pohode.
ja osobne jsem byl vzdy zastancem plynu motor po jizde na plyn byl vzdycky krasne cistej i olej byl porad jak novy.
ale to byly felicie.od dob co se to zacalo cpat do vseho uz tomu neverim.
je totiz divne ze nejsou problemy s jinymi motory mechanicky co jezdi na benzin.jen s temi na plyn.
na druhou stranu je to mozna dane tim ze proste ty auta spravuju a tak vidim jen to spatne.a plynovek k nam jezdi minimalne.
Re: LPG a Flashlube
Napsal: sob led 29, 2011 20:42
od -peha-
Re: LPG a Flashlube
Napsal: čtv dub 28, 2011 16:03
od _luky_
Je to tak. Jezdil jsem s LPG a teď s benzínem skřípu zuby.
Máte zkušenost, co stojí LPG do Matize? (Mám na mysli celkovou investici, systém Lovato na internetu inzerují od 15 000)
Jaké jsou výhody a nevýhody různých systémů? klasický vs. sekvenční
Asi zbytečná otázka: Lze při přestavbě použít nějaké díly z mého minulého auta? (Lovato - Forman s karb.)
Lze dát nádrž i třeba místo benzínové? (Co potom s rezervním kolem, že..)
Největší nevýhodu v současné době vidím v podzemních garážích - jsou v podstatě všude a pak je plyn dost omezujícím faktorem.