Stránka 2 z 2

Napsal: pon dub 02, 2007 08:24
od Tomáš
Richard píše:Ivoši vyskytl se ještě jeden návod jak sladit DO s ŘJ a ten je jednodušší
myslím že je to takhle:
1 odemknout auto klíčem u řidiče
2 zapnout zapalování a do 5 sec. ho vypnout
3 asi 3x až 4x zmáčknout na DO tlačítko zamknout auto se zamkne
4 hned odemknout a přitom se nehejbat aby se nespustil alarm :lol:
Sice nemám dálku , ale nerozumím tomu zapnutí zapalování na 5 sec. - proč ? - imobilizer , nebo jiná finta ...??

Napsal: pon dub 02, 2007 08:45
od Richard
Ahoj Tome, to zapnutí a vypnutí zapalování bude asi příkaz pro jednotku, že se má nastavit do modu učení :lol: :lol: no a pak jednoduše přijme signál od DO a je to :D :D
A většinou se DO pos*re když dochází baterka, moc tomu nerozumím, ale zřejmě DO zapomene, nebo přijme špatně (díky slabé baterce) tu část kodu, kterou při použití DO vysílá ŘJ. :!:

Pomooooooc !!!!!

Napsal: pon led 14, 2008 18:53
od cobyll
Ahojky všichni
všichni tady tvrdí,že centrál je tzv. mínusový tzn.ovládaný mínusovými impulzy. Tak proč mi to,k čertu, nefunguje? Pořídil jsem si univerzál dálkové ovládání s mínusovýma impulzama ale nevím,jak to připojit. Což o to,tomu dálkáči bych rozuměl,ale z toho origo centrálu jsem paf. ám tam 9 drátů. Při odpojeném konektoru od CZ je na pin2 = oranžový = trvalý + ; na pin 6 = černý = trvalý - a jinak ikde nic. Po zapojení konektoru k CZ je na drátech toto: pin1=žlutý= + ; pin2=oranž= + ; pin3 =šedý= nic ; pin4=zelený= + při odemčeném centrálu ; pin5=hnědý= nic ; pin6=černý= - ; pin7=modrý= + ; pin8=bílý= + při zamčeném centrálu ; pin9=žlutý2= nic. A teď mi poraďte,co s tím mám dělat.... :( Předem moc a moc díly :D Mimochodem: pokoušel jsem se záporné impulzy posílat na dráty,kde není nic - tzn.šedý,hnědý a žlutý2,ale nic. Ani ťuk

Napsal: pon led 14, 2008 22:53
od Richard
Souhlasím s tebou, že Nubi I je hezčí (proto ji mám) a doporučuju prostudovat jak zapojit alarm s centrálem zde v sekci Nubira tady máš odkaz a hned budeš určitě chytřejší: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=10613

Napsal: úte led 15, 2008 07:30
od cobyll
Díky Richarde za radu,jenže nic z toho nepasuje na můj centrál. Ani jeden z vyobrazených konektorů...asi budu muset bádat,zkusit rozebrat i řidičovy dveře... jediné dráty pro moje dálkové,které jsem zatím našel jsou (+) , (-) , a spínaný (-) z dveřního spínače. Ale pořád nemůžu na CZ najít dráty,na které se má přivést (-) impulz pro otevření/zavření CZ :?: Ale jak říkám,mám záhadný centrál se záhadným konektorem...to dálkové je klasický univerzál,kterých jsem kdysi do škodovek (favorit a felicia) namontoval mraky. A teď si nevím rady :(

Napsal: pon led 21, 2008 11:56
od cobyll
Tak. Ať jsem hledal,jak jsem hledal,tak jsem nikde nenašel drátky,na které bych přivedl záporné impulsy z ŘJ DO (říd.jednotka dálkáče). Ta Nubi I je teda věc ;) Nakonec jsem to vyřešil tak,že jsem do řidičových dveří přidal další motorek (dvoudrátový) a za pomocí dvou dvoupólových relátek do něj posílám (+) i (-) (jen přehazuju polaritu) a ty záporné impulsy posílám na cívku relátek,které jsou napojené na trvalý (+). Takže jednou mi sepne na půl vteřiny 1.relé a pošle do motorku impulsem (+) a (-) a podruhé mi sepne na půl vteřiny druhé relé a pošle do motoru impulsem (-) a (+). A tento motorek otevře a zavře mechanicky původní motorek,který dá podnět ostatním dveřím. Uf. Trošku složitější ale funguje to :lol: no prostě jsem dobrej... (pochválím se sám,protože mám hroznou radost z toho,že mi to funguje) :lol: :lol: :lol: A ještě jeden špek si na mě Nubča připravila. Mezi karoserií auta a dveřní průchodkou není díra (jako třeba ve feldě) ale konektor usazený přes celou díru...Takže jsem ty dva drátky navíc musel obalit další izolací a prošoupnout pod tapecírungem do dveří a kolem přístrojovky k pojistkám...