Sice nemám dálku , ale nerozumím tomu zapnutí zapalování na 5 sec. - proč ? - imobilizer , nebo jiná finta ...??Richard píše:Ivoši vyskytl se ještě jeden návod jak sladit DO s ŘJ a ten je jednodušší
myslím že je to takhle:
1 odemknout auto klíčem u řidiče
2 zapnout zapalování a do 5 sec. ho vypnout
3 asi 3x až 4x zmáčknout na DO tlačítko zamknout auto se zamkne
4 hned odemknout a přitom se nehejbat aby se nespustil alarm
centralni zamykani
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Reklama
Ahoj Tome, to zapnutí a vypnutí zapalování bude asi příkaz pro jednotku, že se má nastavit do modu učení no a pak jednoduše přijme signál od DO a je to
A většinou se DO pos*re když dochází baterka, moc tomu nerozumím, ale zřejmě DO zapomene, nebo přijme špatně (díky slabé baterce) tu část kodu, kterou při použití DO vysílá ŘJ.
A většinou se DO pos*re když dochází baterka, moc tomu nerozumím, ale zřejmě DO zapomene, nebo přijme špatně (díky slabé baterce) tu část kodu, kterou při použití DO vysílá ŘJ.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Pomooooooc !!!!!
Ahojky všichni
všichni tady tvrdí,že centrál je tzv. mínusový tzn.ovládaný mínusovými impulzy. Tak proč mi to,k čertu, nefunguje? Pořídil jsem si univerzál dálkové ovládání s mínusovýma impulzama ale nevím,jak to připojit. Což o to,tomu dálkáči bych rozuměl,ale z toho origo centrálu jsem paf. ám tam 9 drátů. Při odpojeném konektoru od CZ je na pin2 = oranžový = trvalý + ; na pin 6 = černý = trvalý - a jinak ikde nic. Po zapojení konektoru k CZ je na drátech toto: pin1=žlutý= + ; pin2=oranž= + ; pin3 =šedý= nic ; pin4=zelený= + při odemčeném centrálu ; pin5=hnědý= nic ; pin6=černý= - ; pin7=modrý= + ; pin8=bílý= + při zamčeném centrálu ; pin9=žlutý2= nic. A teď mi poraďte,co s tím mám dělat.... Předem moc a moc díly Mimochodem: pokoušel jsem se záporné impulzy posílat na dráty,kde není nic - tzn.šedý,hnědý a žlutý2,ale nic. Ani ťuk
všichni tady tvrdí,že centrál je tzv. mínusový tzn.ovládaný mínusovými impulzy. Tak proč mi to,k čertu, nefunguje? Pořídil jsem si univerzál dálkové ovládání s mínusovýma impulzama ale nevím,jak to připojit. Což o to,tomu dálkáči bych rozuměl,ale z toho origo centrálu jsem paf. ám tam 9 drátů. Při odpojeném konektoru od CZ je na pin2 = oranžový = trvalý + ; na pin 6 = černý = trvalý - a jinak ikde nic. Po zapojení konektoru k CZ je na drátech toto: pin1=žlutý= + ; pin2=oranž= + ; pin3 =šedý= nic ; pin4=zelený= + při odemčeném centrálu ; pin5=hnědý= nic ; pin6=černý= - ; pin7=modrý= + ; pin8=bílý= + při zamčeném centrálu ; pin9=žlutý2= nic. A teď mi poraďte,co s tím mám dělat.... Předem moc a moc díly Mimochodem: pokoušel jsem se záporné impulzy posílat na dráty,kde není nic - tzn.šedý,hnědý a žlutý2,ale nic. Ani ťuk
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Souhlasím s tebou, že Nubi I je hezčí (proto ji mám) a doporučuju prostudovat jak zapojit alarm s centrálem zde v sekci Nubira tady máš odkaz a hned budeš určitě chytřejší: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=10613
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Díky Richarde za radu,jenže nic z toho nepasuje na můj centrál. Ani jeden z vyobrazených konektorů...asi budu muset bádat,zkusit rozebrat i řidičovy dveře... jediné dráty pro moje dálkové,které jsem zatím našel jsou (+) , (-) , a spínaný (-) z dveřního spínače. Ale pořád nemůžu na CZ najít dráty,na které se má přivést (-) impulz pro otevření/zavření CZ Ale jak říkám,mám záhadný centrál se záhadným konektorem...to dálkové je klasický univerzál,kterých jsem kdysi do škodovek (favorit a felicia) namontoval mraky. A teď si nevím rady
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Tak. Ať jsem hledal,jak jsem hledal,tak jsem nikde nenašel drátky,na které bych přivedl záporné impulsy z ŘJ DO (říd.jednotka dálkáče). Ta Nubi I je teda věc Nakonec jsem to vyřešil tak,že jsem do řidičových dveří přidal další motorek (dvoudrátový) a za pomocí dvou dvoupólových relátek do něj posílám (+) i (-) (jen přehazuju polaritu) a ty záporné impulsy posílám na cívku relátek,které jsou napojené na trvalý (+). Takže jednou mi sepne na půl vteřiny 1.relé a pošle do motorku impulsem (+) a (-) a podruhé mi sepne na půl vteřiny druhé relé a pošle do motoru impulsem (-) a (+). A tento motorek otevře a zavře mechanicky původní motorek,který dá podnět ostatním dveřím. Uf. Trošku složitější ale funguje to no prostě jsem dobrej... (pochválím se sám,protože mám hroznou radost z toho,že mi to funguje) A ještě jeden špek si na mě Nubča připravila. Mezi karoserií auta a dveřní průchodkou není díra (jako třeba ve feldě) ale konektor usazený přes celou díru...Takže jsem ty dva drátky navíc musel obalit další izolací a prošoupnout pod tapecírungem do dveří a kolem přístrojovky k pojistkám...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933