centralni zamykani

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Richard píše:Ivoši vyskytl se ještě jeden návod jak sladit DO s ŘJ a ten je jednodušší
myslím že je to takhle:
1 odemknout auto klíčem u řidiče
2 zapnout zapalování a do 5 sec. ho vypnout
3 asi 3x až 4x zmáčknout na DO tlačítko zamknout auto se zamkne
4 hned odemknout a přitom se nehejbat aby se nespustil alarm :lol:
Sice nemám dálku , ale nerozumím tomu zapnutí zapalování na 5 sec. - proč ? - imobilizer , nebo jiná finta ...??
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ahoj Tome, to zapnutí a vypnutí zapalování bude asi příkaz pro jednotku, že se má nastavit do modu učení :lol: :lol: no a pak jednoduše přijme signál od DO a je to :D :D
A většinou se DO pos*re když dochází baterka, moc tomu nerozumím, ale zřejmě DO zapomene, nebo přijme špatně (díky slabé baterce) tu část kodu, kterou při použití DO vysílá ŘJ. :!:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Pomooooooc !!!!!

Příspěvek od cobyll »

Ahojky všichni
všichni tady tvrdí,že centrál je tzv. mínusový tzn.ovládaný mínusovými impulzy. Tak proč mi to,k čertu, nefunguje? Pořídil jsem si univerzál dálkové ovládání s mínusovýma impulzama ale nevím,jak to připojit. Což o to,tomu dálkáči bych rozuměl,ale z toho origo centrálu jsem paf. ám tam 9 drátů. Při odpojeném konektoru od CZ je na pin2 = oranžový = trvalý + ; na pin 6 = černý = trvalý - a jinak ikde nic. Po zapojení konektoru k CZ je na drátech toto: pin1=žlutý= + ; pin2=oranž= + ; pin3 =šedý= nic ; pin4=zelený= + při odemčeném centrálu ; pin5=hnědý= nic ; pin6=černý= - ; pin7=modrý= + ; pin8=bílý= + při zamčeném centrálu ; pin9=žlutý2= nic. A teď mi poraďte,co s tím mám dělat.... :( Předem moc a moc díly :D Mimochodem: pokoušel jsem se záporné impulzy posílat na dráty,kde není nic - tzn.šedý,hnědý a žlutý2,ale nic. Ani ťuk
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Souhlasím s tebou, že Nubi I je hezčí (proto ji mám) a doporučuju prostudovat jak zapojit alarm s centrálem zde v sekci Nubira tady máš odkaz a hned budeš určitě chytřejší: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=10613
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Příspěvek od cobyll »

Díky Richarde za radu,jenže nic z toho nepasuje na můj centrál. Ani jeden z vyobrazených konektorů...asi budu muset bádat,zkusit rozebrat i řidičovy dveře... jediné dráty pro moje dálkové,které jsem zatím našel jsou (+) , (-) , a spínaný (-) z dveřního spínače. Ale pořád nemůžu na CZ najít dráty,na které se má přivést (-) impulz pro otevření/zavření CZ :?: Ale jak říkám,mám záhadný centrál se záhadným konektorem...to dálkové je klasický univerzál,kterých jsem kdysi do škodovek (favorit a felicia) namontoval mraky. A teď si nevím rady :(
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Příspěvek od cobyll »

Tak. Ať jsem hledal,jak jsem hledal,tak jsem nikde nenašel drátky,na které bych přivedl záporné impulsy z ŘJ DO (říd.jednotka dálkáče). Ta Nubi I je teda věc ;) Nakonec jsem to vyřešil tak,že jsem do řidičových dveří přidal další motorek (dvoudrátový) a za pomocí dvou dvoupólových relátek do něj posílám (+) i (-) (jen přehazuju polaritu) a ty záporné impulsy posílám na cívku relátek,které jsou napojené na trvalý (+). Takže jednou mi sepne na půl vteřiny 1.relé a pošle do motorku impulsem (+) a (-) a podruhé mi sepne na půl vteřiny druhé relé a pošle do motoru impulsem (-) a (+). A tento motorek otevře a zavře mechanicky původní motorek,který dá podnět ostatním dveřím. Uf. Trošku složitější ale funguje to :lol: no prostě jsem dobrej... (pochválím se sám,protože mám hroznou radost z toho,že mi to funguje) :lol: :lol: :lol: A ještě jeden špek si na mě Nubča připravila. Mezi karoserií auta a dveřní průchodkou není díra (jako třeba ve feldě) ale konektor usazený přes celou díru...Takže jsem ty dva drátky navíc musel obalit další izolací a prošoupnout pod tapecírungem do dveří a kolem přístrojovky k pojistkám...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“