Stránka 2 z 3
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 14:33
od Krtek
Tak koukam jestli naftoň s lehkou nohou žere 9,5L a V6 11-12 tak se nafta vůbec nevyplatí. V terénu by byl rpozdíl možná kapku vyšší ale tyhle navoněný pseudooffrouti stejně do lesa nejsou. Tak mam rozhodnuto, jestli nekdy v budoucnu Captivu tak V6
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 14:50
od tarale
Krtek píše:Tak koukam jestli naftoň s lehkou nohou žere 9,5L a V6 11-12 tak se nafta vůbec nevyplatí. V terénu by byl rpozdíl možná kapku vyšší ale tyhle navoněný pseudooffrouti stejně do lesa nejsou. Tak mam rozhodnuto, jestli nekdy v budoucnu Captivu tak V6
podla mna je na V6 11L prehnane moj nazor aspon okolo 14L
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 14:56
od koniQ
ale pani kto ma predsa na take auto tak mu je jedno či papa 11L alebo 14L
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 14:56
od Hanzy
To prave ne to spoustu lidi plete nebot je to idealni motor pro tak velke auto kdezto ten 2.0 je na tohle hodne slaby a proto si papne vic 2.0 mam ja v sedanu a uz na tohle auto je to nic moc...
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 14:58
od koniQ
hanzy ja viem ze ty by si chcel obcas na tom lietat ale nato si kup lietadlo a ne auto
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 15:06
od tarale
Hanzy píše:To prave ne to spoustu lidi plete nebot je to idealni motor pro tak velke auto kdezto ten 2.0 je na tohle hodne slaby a proto si papne vic 2.0 mam ja v sedanu a uz na tohle auto je to nic moc...
ja moc v tomtonesuhlasimnechcemtu porovnavat octavie ale mam obe takto dam akopriklad keby niekto napisal ze 1,9 TDi zerie 7L a 2,0 benzin 8L hlupost takje topodlamna aju Captivy
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 16:39
od mzprx
Co sa tyka rozdielu v spotrebe medzi roznymi motormi v rovnakom aute, tak zalezi len na tom, ako rychlo a na aku rychlost to auto rozbehnem, resp. tu istu hmotnost urychlim na inu stabilnu rychlost. Na to treba urcity vykon. Ked ma nejaky motor vykon 130 koni a iny 230 koni, ten 230 konovy urcite nie je tak zatazeny a bude mat nizsie otacky (vykon = moment x otacky). Spotreba zavisi od vykonu a to, ci je pre dany motor optimalna, zavisi od toho, na ake otacky je vyladeny. Motor s nizsim objemom bude poskytovat potrebny vykon pri vyssich otackach a tak moze byt mimo optimalnych otacok a tak aj spotreba moze byt vyssia. Cize velkoobjemovy (vykonnejsi) motor nema automaticky vyssiu spotrebu, lebo to, co sa pise v technickych udajoch je maximalny vykon (plyn po podlahu) a nie ten, co v reali hybe autom. Rozdiel v spotrebe je len v o nieco vyssom vykone potrebnom na samotne otacanie vykonnejsieho (vacsieho) motora.
A rozdiel medzi sucasnym dieselom a benzinom je dany ucinnostou spalovacieho motora na naftu a benzin. Ten je dany kompresnym pomerom a vyssim energetickym obsahom nafty. U modernych motorov je to okolo 10-15%. Rozdiel ceny oboch paliv je dnes podobny ale v opacnom poradi (napriek vyssej spotrebnej dani na benzin), tym sa vyhoda lepsej ucinnosti naftovych motorov straca a financne to vychadza rovnako.
A este jeden poznatok - automat v dieselovej Captive drzi motor stale v oblasti okolo 2000 otacok (aj pri beznej ustalenej jazde 60kou) , co je podla mna dost vela a zvysuje to spotrebu. Predpokladam, ze to musi robit, aby sa vyhol "turbodiere" a vyrovnaval tak prilis strmu a nelinearnu momentovu krivku turbodieseloveho motora.
V oboch mojich benzinovych autach mam pri 60ke okolo 1300-1400 otacok.
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 16:55
od mzprx
tarale píše:mzprx píše:Ten winter pack mam tiez.
A navigacie predavam ja...
akde si ty kupoval svoju?aakumas vybavu?
Vo FANCARE.
No predsa MAXIMALNU
LT HIGH sa to tusim vola.
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 19:02
od tarale
mzprx píše:tarale píše:mzprx píše:Ten winter pack mam tiez.
A navigacie predavam ja...
akde si ty kupoval svoju?aakumas vybavu?
Vo FANCARE.
No predsa MAXIMALNU
LT HIGH sa to tusim vola.
Maximalna je SPORT myslim aspon co som ja kupovaltak to bolo
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 20:32
od mzprx
Mylis sa.
Sport je oznacenie pre pridavny paket k viacerym vybavam a motorom.
Predavane aj ako limitovana edicia sport.
Su tam pridane veci typu kombinacia cervenej a ciernej koze, cervene presivanie koze, dekoracne listy v napodobenine carbonu, strieborne matne klucky a stresne listy, a zopar veci zvonka vo farbe chromu.
Ja mam vybavu LT HIGH aj so stresnym oknom, co je najvyssia standardna vybava, bez tych "sportovych " okras.
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 21:38
od tarale
mzprx píše:Mylis sa.
Sport je oznacenie pre pridavny paket k viacerym vybavam a motorom.
Predavane aj ako limitovana edicia sport.
Su tam pridane veci typu kombinacia cervenej a ciernej koze, cervene presivanie koze, dekoracne listy v napodobenine carbonu, strieborne matne klucky a stresne listy, a zopar veci zvonka vo farbe chromu.
Ja mam vybavu LT HIGH aj so stresnym oknom, co je najvyssia standardna vybava, bez tych "sportovych " okras.
Ok ked topises ty tak oco mam ja menej vo vybave ako ty v LT High?okrem stresnehookna ktore by som si aj tak nedal podlamna ma Sportka krajsie elektrony okombinacii ciernej koze z cervenou sa ani nezmienujem zadne svetlama cire atak isto aj okolo pred. hmloviek a mriezky ma chromove
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: sob led 17, 2009 21:41
od tarale
mzprx píše:Mylis sa.
Sport je oznacenie pre pridavny paket k viacerym vybavam a motorom.
Predavane aj ako limitovana edicia sport.
Su tam pridane veci typu kombinacia cervenej a ciernej koze, cervene presivanie koze, dekoracne listy v napodobenine carbonu, strieborne matne klucky a stresne listy, a zopar veci zvonka vo farbe chromu.
Ja mam vybavu LT HIGH aj so stresnym oknom, co je najvyssia standardna vybava, bez tych "sportovych " okras.
Aeste nieco ja mam 7miestnu a do tej sa ani stresneoknoneda dat tedav tej vybave sa nedodava
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: ned led 18, 2009 04:49
od mzprx
tu to mas rozpisane:
http://www.fancar.sk/cennik_captiva.htm
Ja som len chcel povedat, ze vymenu niektorych designerskych prvkov v interieri a exterieri nepovazujem za vybavu.
Nepopieram, ze sa tym moze auto skraslit. Aj mne sa niektore veci z toho pacia, ale niektore nie. Napriklad klucky si necham nahodit strieborne, lepsie to vyzera v kombinacii s ciernym metalickym lakom.
Stresne okno sa da objednat aj k 7 miestnej verzii.
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: ned led 18, 2009 09:20
od tarale
mzprx píše:tu to mas rozpisane:
http://www.fancar.sk/cennik_captiva.htm
Ja som len chcel povedat, ze vymenu niektorych designerskych prvkov v interieri a exterieri nepovazujem za vybavu.
Nepopieram, ze sa tym moze auto skraslit. Aj mne sa niektore veci z toho pacia, ale niektore nie. Napriklad klucky si necham nahodit strieborne, lepsie to vyzera v kombinacii s ciernym metalickym lakom.
Stresne okno sa da objednat aj k 7 miestnej verzii.
Ok ja tiez pisem len svoj nazor nato tak sa dohodnime aspon natom ze vybava ,,sport,, je drahsia ako LT High samozrejme ak berieme cennikovu cenu a nie tu co si dohodnes z ktorim predajcom. Inak si myslim ze ako pises az na tie doplnky je to rovnake ja som mal moznost kupit aj vybavu aku mas ty no viac sa mi pacila ta sportka koly elektronom a kozi cerveno/ciernej inak je to na vkuse kazdeho. To okno mas pravdu som to pozeral zmilil som si to z bezovym interierom ten sa dodava len v 7miestnej verzii s manualnou prevodovkou.
Re: CAPTIVA 3.2 V6
Napsal: ned led 18, 2009 11:34
od mzprx
OK, vidim, ze cakas na odpoved ...
(si online)
Ano, "limitovana seria" Sport je drahsia (ved inak by to ani nemalo zmysel), samozrejme oproti rovnakej motorizacii a vybave bez sportu.
Som proste setrilek.
A nechcel som diesel.