Stránka 2 z 2

Napsal: pon led 12, 2009 13:01
od ferino28
S tym cerpadlom by som to az tak moc zle nevidel. Moja polovicka odstavila auto a samozrejma, ze jazdila az do "sucha". Chcel som ho uhnut, tak som nastartoval, ale asi po 2 minutach chciplo, tak som to skusal znova a znova, lenze uz som pocul, ze cerpadlo stale bzuci a tak neni uz ani kvapka v nadrzi. Tak som kupil 10 l benzinu a nalial ho tam. Lenze ono to bolo cele zavzdusnene. Kedze bola velka zima, tak sa mi v tom nechcelo hrabat a skusal som startovat. Cerpadlo vzdy pred startom dlho tahalo (asi tak 1 minutu), prestalo a tak som skusil pretocit, potom som to opakoval az mi dosla baterka. Nenapadlo ma nic ine, iba to skusit cez kable, ale do sania som striekol ten spray na startovanie. Motor poslusne naskocil a tak som nadalej tam ten spray striekal (prerusovane, ked motor zacal kapat tak znova striekat, v motore este nebol benzin a isiel iba na ten spray). Po asi minute motor pekne nabehol.

Napsal: pon led 12, 2009 19:27
od ppp
neviem ako na nexii ale na espere nie je ziaden problem rozpojit bez naradia spoj hadicka rurka pri motore a pockat kym cerpadlo benzin prizenie, potom uz je to ku vstrekom len par cm.

Napsal: pon led 12, 2009 20:17
od ferino28
Samozrejma, ze som skusil odpojit tu hadicku na vstrikovacej liste. Benzin tam bol, ibaze som nemal ako a do coho toho benzinu odcerpat. A zrejma v tej liste bol uz vzduch, ktory musel ist von cez vstrikovace a to chce dost otacok motora aby sa ten vzduch vytlacil. Islo mi len o to, ze som nijak neposkodil cerpadlo dlhsim nasavanim a tiez to, ze to cerpadlo si samo dokazalo nasat.