Stránka 2 z 3

Napsal: úte říj 03, 2006 20:45
od palikx
jo nadrze to je věda.muj plynovej favorit mel plynovou nadrz na 42 litru a vcelku normalne sem tam tankoval 45.
no a naftova 306 s ofic 60 l se v lete naplni asi 64 a v zime 59.jen posledni dobou netankuju do plna cena me trosku nici.(1740 kc)

Napsal: úte říj 03, 2006 20:58
od ppp
Ja mma tiez toroida 45l cize y som tam nemal narvat viac nez 36l ale pri nich to len cvakne a ide sa dalej az po 42. ALe to som nemal vela cansi vyskusat, zatial som bol s lpg na suchu len dvakrat.
Obcas to vypne pekne pri 80% a obcas sa mi ventil zasekne a nenatankujem ani prd a musim to ist rozhrkat na cestu a skusti u konkurencie :). Asi to budem musiet rozobrat.

Napsal: stř říj 04, 2006 00:14
od ninja3
Já mám toroid 47 litrů od firmy BRC, když jsem na suchu, natankuju 38,5 litrů, takže je vše nejspíš v pořádku. :lol:

Napsal: stř říj 04, 2006 00:23
od Akri
No to neni moc, ale zajimave :D
V zime i v lete vic ani ň?

nádrž

Napsal: stř říj 04, 2006 11:46
od Serpico
jo jo palikx - nádrž a PHM, to je věda - objem plnícího porubí, hadice - u nesiie se musí plnící pistole natočit na 3/4 na 9 - odvzdušňování při plnění - atd. Rozdíl v mém případě až 1 - 4 litrů ( objem je také ve vztahu k teplotě, naplníš nádrž a následně vytéká ), nedávno jsem se vracel z Moravy a chtěl jsem tankovat v Makru v Čestlicích - dvakrát mi čerpadlo nasálo vzduch - prázdno, naposledy na kolotoči a poslední 3 metry už jsem dotlačil ke stojanu a dostal jsem tam 54 ( objem nádrže 50 ). Není to dobré na benz. čerpadlo - nedělám to, toto byla výjimka.

Ještě k rozdílům při tankování - kalibrace stojanů - povolená tolerance ? - kontroly objemu dle displeje, to už se snad ani neprovádí
( naposledy jsem to četl ve SM před 20lety - pokud se mýlím opravte mě ).
Tu si provádí obsluha, aby nebyla v mínusu tzv. zrcadlo a společná dělba. Dělala to Benzina - znala svoje farizejský ( nakonec měli plat
1 200 Kč ).
Takže při průměrných 30litrech tankování 1% = 0,3 l = 8,70 Kč * 500 odběrů = 4 350 Kč při 8stojanech = 34 800 Kč - tj.: nezdaněných
( při 0,5% polovic atd. ). .
Stav měřidel mechanických v minulosti překonaný problém - digitální už vůbec není problém

Plnění cisteren průtokové měřidla + váha. Větší tolerance - cisternu nelze zcela vypustit - jednotlivé přepážky ( jinak by s ní nešlo jezdit ). Plnění nádrží na benzínové stanici průtokové měřidlo na cisterně - odhadem zůstane v cisterně 100 až 200 litrů.

A nakonec, pokud pantáta - majitel dá zaměstnanci plat 5 - 8tisíc, někde to ten chudák zaměstnanec musí dohonit ( je nutné brát v potaz také kolik lidí odjede od stojanu bez placení - do 5tisíc se jedná o přestupek a policie ho většinou odkládá - zaměstnanci rozdíl doplatí ze svých prostředků).

a prostě jsme tam, kde jsme - demokracie v ideálním stavu ( ideál, ale prostě neexistuje, vždy je a musí být určitá tolerance i ve strojírenství - prostě vůle dvou součastek ) má představovat narovnání vztahů ( tedy i pracovních versus - zažitá praxe - šedá ekonomika ) ve všech rovinách? ale jak ? Záměrně neužívám formulaci zlodějna - řekněme, že se jedná o ekonomické vstupy - prostě faktory.

Mějte se fajn

Napsal: stř říj 04, 2006 17:52
od Jenda
Serpico:
Asi dvakrát jsem si všiml u Aralu v Sokolově, že přijelo civilně vypadající auto s přívěsem, na kterém byla prapodivná nástavba, do které panáčkové v pracovních stejnokrojích natakovali palivo ze stojanů. Obsluha ČS se zmiňovala o tom, že to je kontrola (snad z ČOI), kontrolují stojany (metrologie) a následně vezmou vzorek do laborky. Prý jezdí především na udání.

Napsal: stř říj 04, 2006 20:25
od ppp
Zima alebo leto to je minimalny rozdiel ono sa to pri takmer prazdnej nadrizi velmi neohreje v zime.
Ale v lete ak ide clovek tankovat skoro rano este kym je na nadrziach an cerpacke rosa a vonku je zima v tricku, tak na rovnake mnozsto litrov nabeha viac km vdaka vyssej hustote studensieho paliva. Bohuzial uz si nespominam kolko % to je ani neviem podla akeho udaju z tabuliek som to ratal, kedze propan a butan su pri 20stupnoch C vadzane v tabulkach nedzi plynmni a nie kvapalinami.

Napsal: čtv říj 05, 2006 00:24
od ninja3
Akri píše:No to neni moc, ale zajimave :D
V zime i v lete vic ani ň?
Jj, je to furt stejný cca +/- 1 litr LPG

Napsal: čtv říj 05, 2006 01:41
od orgi
Krtek píše:Pamatuju jak jsem do BXa tankoval prvně naftu. jestli to němělo nějkou záklopku či co... prostě na 3 cvaknutí jsem pistoli povytáh, zmáčk to nadoraz a ...... od nafty mi smrděly vlasy ještě tejděn :lol:
Přeplňování je normální. ale zkuste u služebního Paviána obhajovat 52 litrů, když má nádrž na asi 45L... :shock:
Na plyn mam toroida místo rezervy 47L, takže asi 40L čistej objem. Dneska už bych volil spíš co největší válcovou do kufru O kufr stejně přijdeš páč tam máš rezervu, a válcová nádrž je skoro 2x větší a znatelně levnější.
ty nosis rezervu? ;) takto by som nechcel prist o kufoor :))

Napsal: čtv říj 05, 2006 01:43
od orgi
ppp píše:Ja mma tiez toroida 45l cize y som tam nemal narvat viac nez 36l ale pri nich to len cvakne a ide sa dalej az po 42. ALe to som nemal vela cansi vyskusat, zatial som bol s lpg na suchu len dvakrat.
Obcas to vypne pekne pri 80% a obcas sa mi ventil zasekne a nenatankujem ani prd a musim to ist rozhrkat na cestu a skusti u konkurencie :). Asi to budem musiet rozobrat.
zaneseny ventil to moze byt, to mi uz robili... po prvom tyzdni pouzivania :)) nejake svinsto prislo s plynom dnu

Napsal: čtv říj 05, 2006 18:42
od Krtek
orgi píše:
Krtek píše:Pamatuju jak jsem do BXa tankoval prvně naftu. jestli to němělo nějkou záklopku či co... prostě na 3 cvaknutí jsem pistoli povytáh, zmáčk to nadoraz a ...... od nafty mi smrděly vlasy ještě tejděn :lol:
Přeplňování je normální. ale zkuste u služebního Paviána obhajovat 52 litrů, když má nádrž na asi 45L... :shock:
Na plyn mam toroida místo rezervy 47L, takže asi 40L čistej objem. Dneska už bych volil spíš co největší válcovou do kufru O kufr stejně přijdeš páč tam máš rezervu, a válcová nádrž je skoro 2x větší a znatelně levnější.
ty nosis rezervu? ;) takto by som nechcel prist o kufoor :))
Já už taky ne. Sprej na pneu je na nic když 2x do tejdne rupneš gumu 10cm šlicem :x Bez rezervy ani ránu. Prvně mně to stálo protelefonovanou neděli a shánění někoho, kdo mi doveze do Plzně náhradní kolo od našich ze sklepa. Přece jenom neni možný použít kdejaký kolo od škodofky

Napsal: čtv říj 05, 2006 20:11
od Akri
jasne, bez rezervy jezdi jen trubka, sehnal sem si dojezdofku, ale i kdyby ne, lezela by mi v kufru klasicka :D

Napsal: pát říj 06, 2006 10:44
od orgi
Akri píše:jasne, bez rezervy jezdi jen trubka, sehnal sem si dojezdofku, ale i kdyby ne, lezela by mi v kufru klasicka :D
diiiky Akri, to si ma hezky tituloval :))) ja si ako trubka pripadam, ale pneu by sa mi v kufri nosit necelo.. hm, este ze mam tu havarijnu a v tom asistencne sluzby

Napsal: pát říj 06, 2006 23:08
od peco
orgi píše:
Akri píše:jasne, bez rezervy jezdi jen trubka, sehnal sem si dojezdofku, ale i kdyby ne, lezela by mi v kufru klasicka :D
diiiky Akri, to si ma hezky tituloval :))) ja si ako trubka pripadam, ale pneu by sa mi v kufri nosit necelo.. hm, este ze mam tu havarijnu a v tom asistencne sluzby

mate problemy ako a kolko tankovat :lol: :lol: :lol:

ja dam tankovat, cvakne vyberiem, zaplatim a idem:) obvykle to je nieco okolo 34 L (nejazdim az rucickou do cerveneho)


a co sa tyka rezervy, neviem ako casto mavate defekty(a nehovorim uz o 10cm prerezani pneu) ale ked nechces rezervu kup sprej na kolesa co pouzivaju motorkari, kompresor a nepotrebujes rezervu ;) a ani kluce na koleso, ani hever. a mas prazdny kufor :lol: :lol:

Napsal: pát říj 06, 2006 23:19
od orgi
a rovno mozem kupit druhu nadrz na lpg ;)))