Stránka 2 z 2
Napsal: ned pro 21, 2008 00:50
od palikx
pokud je tuhy urcite vymenit-polsky asi 1500 a korea asi 3500
Napsal: ned pro 21, 2008 00:55
od duka1002
grazli korejski
... take prachy
som fakt zvedavy ako sa to bude spravat ,kebyze mam v garazi funkcne svetlo asi by som hned utekal na to pozriet
Napsal: úte pro 23, 2008 15:19
od duka1002
predsa len este jedna otazocka? krokovy motorcek je toto v zelenom kruzku?
http://www.ukazto.com/?id=7325247&klic= ... &overall=1 lebo su tam 2 cierne valceky ktore drzia na 2 skrutkach a vedu k nim kably
Napsal: úte pro 23, 2008 17:11
od palikx
ano presne to je ono.
Napsal: úte pro 23, 2008 17:13
od duka1002
ok, tak sa tomu pozriem na zubok
ale cele dni prsi tak nemam velmi ako
Napsal: úte pro 23, 2008 17:16
od palikx
pak dej vedet.
ale teoreticky by to zapnuti klicku 3 krat po sobe melo pomoci.
zkus to.
Napsal: úte pro 23, 2008 17:24
od duka1002
myslis ze sa tym opakovanym zopnutim zapalovania ten motorcek umudry? alebo kvoli comu myslis ze to pomoze?
Napsal: stř pro 24, 2008 12:40
od duka1002
a nechat palivove cerpadlo nech natiahne benzin a potom trikrat zapnut vypnut zapalovanie? lebo prerusovat ho pri tom ako nasava stavu asi nie je velmi dobre, ci ano?+ nepomota sa z toho hlava imobilizeru?
Napsal: pát pro 26, 2008 19:17
od duka1002
skusal som to ako si mi radil (trikrat zap/vyp zapalovanie) a aj sa mi zda ze je to lepsie, ale tiez to nie vzdy pomoze, musim konecne rozobrat ten krokac a vycistit asi aj skrtiacu klapku nech je pokoj... ale zrejme bude problem v tom, nie niekde inde, lebo auto pracuje inac uplne normalne...