Stránka 2 z 34
Napsal: stř lis 26, 2008 13:35
od JRD McLAREN
to neni foor..
to som fakt pouzil...
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6686.jpg
kurat kluka pojde este raz von...
nexia
Napsal: pát lis 28, 2008 09:01
od Serpico
...to JRD McLaren mnoo hermosal ( hermetic ) nám dycinky chcal, línal prostě ztvrdnul, viz olejničky jawy, čízy a žiguli, volhy, moskviče a doda...při dnešních možnostech a zvlášt Loctite je to od Tebe překvapení a s tím co jsi všechno do toho dal...a hlavně práci...viz fota, proboha u Vás ještě není při své rozpínavosti Halsford...pokud ještě někdy pojedu na slovač, tak Ti to snad dovezu...
Mějte se fajn
Napsal: sob lis 29, 2008 01:10
od JRD McLAREN
..pozri co sa Loctite tyka..
tak "tekute tesneie" je cca 10ml flaska za nejakych 850-1000Sk..
a to pri tom v predajni na mna pozeraju jak na zazrak, ze na co to vlastne potrebujem..
v porovnani HERMETIK za 36Kcs je na tom co sa tyka vlastnosti porovnatelny, ak nie lepsi..
proste toto je miesto, kde nieje mozne pouzit silikon, pretoze aj ked "vyzreje" nikdy nestvrdne, ...
teda neutvori sa z neho pevna hmota.. a taktiez hrubku povlaku ktora je pripustna sa pohybuje v desatinach mikrometroch,..
kdezto u silikonu sa bavime maximalne o desatinach milimetroch ...(je rozdiiel 0.15 mm a 0.015mm)
navyse tieto motory su co sa toleranie vol na loziskach tyka, robene na 8 az 16 mikrometra..
(o kolko sa i asi tak zmeni vola na lozisku, ak by som tam "nadrbal silikon"...)
tiez od toho zavisi aj typ pouzitelneho oleja..
(aj ked v dnesnej dobe, je to uz hociaky 10W40 ci 5W40 ..aj led 0W30 by to tiez zvladlo..len co na to hydrostely)
nexia
Napsal: ned lis 30, 2008 10:19
od Serpico
...to JRD McLaren - dostatečně vysvětleno - ted začínám chápat mechanika co mi dělal převodovku na dodo - tehdy jsem dotáh do Drupolu " modrý silikon " z tuzexu na těsnění mezi kartery převodovka - potom řadila a netekla ( běžně olejnička ... ), musel jsem měnit skřín převodovky - no skočil jsem si a výpustný šroub byl kaput...díky za vysvětlení a silikony jsou od 60 Kč do asi 500 Kč pokud budu srovnávat objem balení....a teploty do 120°C až 250°C...podle toho na co
Mějte se fajn
Napsal: ned lis 30, 2008 20:06
od JRD McLAREN
Napsal: ned lis 30, 2008 20:23
od -peha-
Ty vejtaho jeden
Hele koliko taká sranda vyjde nó
Napsal: ned lis 30, 2008 21:48
od JRD McLAREN
..MRTE VELA..
nexia
Napsal: pon pro 01, 2008 15:10
od Serpico
...to peha nekaž mu radost - to není o penězích, to je o radosti a tu nelze financemi vyjádřit - pouze pokazit - no a pak je to něco jako s kocovinou...
Inu mějte se fajn
Napsal: ned pro 21, 2008 22:29
od JRD McLAREN
..tak trochu popojedem...
hrajkanie sa s klapkou..
hrajkanie sa s podlozkami a hlavou...
vystuzeny olejovy kanal, voda v oleji by mala byt minulostou
"kurna to bude kompresia"
...zlozit som to uz dnes nestihol..
este aj tak musim zmerat volu mezdi ventlmi a piestami
Napsal: pon pro 22, 2008 22:45
od cukrar
JRD McLAREN píše:..tak trochu popojedem...
hrajkanie sa s klapkou..
hrajkanie sa s podlozkami a hlavou...
vystuzeny olejovy kanal, voda v oleji by mala byt minulostou
"kurna to bude kompresia"
...zlozit som to uz dnes nestihol..
este aj tak musim zmerat volu mezdi ventlmi a piestami
jsem zvědav až to bude kompletní
Napsal: ned led 04, 2009 19:52
od JRD McLAREN
...takze troska som pracoval...
aj ked strasne blby datum je..
nic sa neda zohnat...
tak len take "hrajkanie sa" ...
na toto by som sa vydrzal divat donekonecna....
nahodene a "zmestilo sa"
"olejnicku" z toho mat nexem..
..."nove" cupliky...
..ten gyt je niekedy taka fasa vec..
Napsal: ned led 04, 2009 20:11
od cukrar
No skládáš to do sebe jak stavebnici
co vlastně z toho má vyjít C20XE/ C20LET ?
Napsal: ned led 04, 2009 21:41
od -peha-
Napsal: ned led 04, 2009 21:55
od cukrar
no jo takže 133PS
Napsal: ned led 04, 2009 22:33
od Petr S.
Omyl to není 133PS,ale tohle je v serii 150PS a jak tak koukám,tak to bude nějakých 170-180 PS.