Stránka 2 z 2
Napsal: sob říj 02, 2004 19:34
od petrm
Jasně a hlavně aby si dodával česrtvý benzín to že nastartujěš na benzín a po 1 minutě se ti to přepne na plyn nestačí
plyn vysušuje a tak se zanášejí a zalepují vstřiky ale hlavně je to kvůli té výměně benzínu v nádrži za čerství i když už neušetříš tolik ale myslím že to stojí za ušetření poměrně drahých součástek v motoru
Napsal: sob říj 02, 2004 19:43
od Granko
no, ked sa podari, tak do toho tankujem V Power Racing, ma to vyznam ? ze, ked ho je malo, nech je aspon aditivovany a nieco precisti....
Napsal: sob říj 02, 2004 19:52
od petrm
Jo ale hlavní je aby se spotřebovovával a měnil za čerstvy
palivové čerpadlo
Napsal: sob říj 02, 2004 23:06
od RoSta
petrm píše:Přesně tak na většině plynovejch aut vydrží palivová pumpa mnohem méně než na běžném benzínu běží totiž stále a je jedno jestli je to na plyn nebo benzín
Ako prevenciu by som odporučil výrobky značky METANOVA (alebo METABOND?), sám mám od nich niečo v oleji a nebojím sa od vtedy motor občas potrápiť. Do benzínu majú tuším tiež niečo, asi si to tam dám, tiež mám LPG, tak len pre istotu.
Napsal: ned říj 03, 2004 20:16
od petrm
Je to správně jak píšeš Metabond samozřejmě aditivum v benzínu pomůže ale stejně bych něco najel na benzín
Napsal: ned říj 03, 2004 21:21
od Radoslav Hološka
Ja mam zasa vynikajuce skusenosti s aditivami STP do benzinu. Naposledy som do plnej nadrze pred tankovanim vlial aditivum na cistenie ventilov a po vyjazdeni asi dvoch plnych nadrzi sa motor ustalil,ide tichsie,len si tak sumi a zda sa mi ze aj pravidelnejsie. Zaujimavy poznatok. Cas od casu dolejem do nadrze aj aditivum na cistenie palivoveho systemu. Pomoze to urcite,uskodit to neuskodi.
Napsal: ned říj 03, 2004 21:32
od petrm
jo moje řeč taky tam čas od času něco šoupnu já zase používám Valvoline nabo Wins nebo Fuchs oil
Napsal: pon říj 04, 2004 10:25
od ]Rebro[
Tak zas som o nieco mudrejsi.
Nabuduce, sa na benzinke po tom popozeram.