Stránka 2 z 2

Napsal: stř lis 12, 2008 07:22
od rex
dnalor píše:djneo: čo ti povedali v tom servise? Ja mám ten isty problem so zapalovaním a s tým zhasínaním motora.
Nemam teraz pri sebe tu fakturu, ale pamatam si ze testovali motor, jazdili na tom, otestovali elektriku a este nejake drobnosti a nakoniec vymenili cievku imobilizera. Odvtedy to ide ako hodinky, nekape to za jazdy a nemam ani problem so startovanim.

Napsal: čtv lis 13, 2008 03:50
od dominik
Mne to tiez robila Leganza nejaku dobu a stacilo zoslapit spojku a motor jednoducho "zdochol". Teraz ked si citam reakcie ma napada dal som si vybrat imobilizer a zda sa mi ze odvtedy sa mi to nestalo.... :? 8) Ale nenapadlo ma spajat si to dokopy lebo tie otacky aj teraz sem tam kolisu ale co uz... nezdochne aspon :lol: :lol: Mojim horsim problemom je bud ze otacky ostanu tak ako su alebo kolisu medzi 1500-2000/2500 akoby som bol na pretekoch :D :D :D Mam asi nejaku Leganzu WRC :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv lis 13, 2008 03:52
od dominik
A este tak ma napada...niekedy sa mi zda ze sa ta Leganza opravi sama :lol: :lol: :lol: Asi pred rokom mi zacala presmykovat spojka.. nic som s tym nerobil bolo to cim dalej tym horsie a teraz nic :D :D Takisto to bolo s prehrievanim motora... prehrieval sa asi tyzden - dva roky dozadu - a teraz nic :D :D :D Zeby tam bol vo vybave aj nejaky korejsky automechanik?? :D :D :D :D

Napsal: pon lis 24, 2008 22:00
od SEO Crawler
Vytam, vytam!

Peha ja mam tak isto 97. A zatil stale v modrej metalize, skoda :cry: :cry: Tak velmi som ju chcel uz tento rok strieknut na bielo, ale pre tupu postarku to nevislo.