Napsal: pát říj 31, 2008 09:11
K tomu snímaču, neviem ako je to u dvojlitra, niekde som tu čítal, že ten má dva, jeden na kľuke a jeden pri vačkovom hriadeli....
na 1,6 je len jeden dole na kľuke zo zadu, zospodu auta je voľne prístupný, je to taký čierny valček s prírubou na jeden šróbik a má asi 20cm kábla a je tam konektor, tiež zospodu to celé uvidíš...
skoro pred rokom mi nechcel motor ísť vôbec a nakoniec som došiel na tento snímač, ale vtedy som len vyčistil kontakty v tom konektore (boli celé zelené ) a potom mi to išlo, ale medzitým som objednal nový snímač ( stál niečo cez 2000 Sk) ale keďže mi to fungovalo tak ako predtým tak som ho nemenil...
Až potom keď som povymieňal všetko ostatné tak som na skúšku vymenil aj ten snímač a úplne to zmenilo chod motora...
na 1,6 je len jeden dole na kľuke zo zadu, zospodu auta je voľne prístupný, je to taký čierny valček s prírubou na jeden šróbik a má asi 20cm kábla a je tam konektor, tiež zospodu to celé uvidíš...
skoro pred rokom mi nechcel motor ísť vôbec a nakoniec som došiel na tento snímač, ale vtedy som len vyčistil kontakty v tom konektore (boli celé zelené ) a potom mi to išlo, ale medzitým som objednal nový snímač ( stál niečo cez 2000 Sk) ale keďže mi to fungovalo tak ako predtým tak som ho nemenil...
Až potom keď som povymieňal všetko ostatné tak som na skúšku vymenil aj ten snímač a úplne to zmenilo chod motora...