Stránka 2 z 4
Napsal: stř říj 15, 2008 22:25
od Rado77
Mne isiel dost tazko. O krokaci sme tu davnejsie pisali, pozri prip. fotky cez link v mojom podpise... Mari sa mi cislo 2,8 cm , co je MAX hodnota vysunutia pri montovani krokaca spet do diery. Menej je OK ale viac ako 2,8 by to nemalo byt (meria sa po spic myslim).
Uplne von ho ale netahaj, nemusel by si ho uz zasunut spet. A ano, pohnut by sa mal pri skuske vonku.
Napsal: pon říj 27, 2008 17:51
od Tvarůžek
Tak jsem koupil noví "krokáč"
ale zlepšení jenom částečné
Třikrát volnoběh normální po čtvrté otáčky hore dole.Počkám nějaký čas, možná si to Ř.J.rozmyslí a naučí se
Ještě jedna věc: Vývod na konektor je šikmo nahoru místo šikmo dolů ???
Koupeno v autodíly Krč !!!
Napsal: pon říj 27, 2008 18:05
od V.Brousek
nezapoměň seřídit volný chod motoru podle návodu a neudělej chybu jako já - také mi zde poradili kluci od Daewoo, za což dotatečně děkuji. Je to zde i někde popsané.
Napsal: pon říj 27, 2008 18:17
od Mikeš
Tvarůžek píše:Tak jsem koupil noví "krokáč"
ale zlepšení jenom částečné
Třikrát volnoběh normální po čtvrté otáčky hore dole.Počkám nějaký čas, možná si to Ř.J.rozmyslí a naučí se
Ještě jedna věc: Vývod na konektor je šikmo nahoru místo šikmo dolů ???
Koupeno v autodíly Krč !!!
Vývod je šikmo dolů.Nahoru by snad ani délkově ten svazek nevyšel,a nebo dost krkolomně
Napsal: pon říj 27, 2008 20:35
od Rado77
Ak je ten krokac presne symetricky, tak je teoreticky fuk ako je otoceny. Presne - ak kable dociahli...mne sa to tiez zdalo dost kratke. Ten postup "naucenia volnobehu" bol tusim:
1, dat kluc do polohy 1
2, do polohy 0
3, do polohy 1 a zacat startovat (ale iba tuknut, aby nenastartovalo uplne)
4, vytiahnut kluc von na 10 sekund
Mne to ale takto fungovalo, inokedy nefungovalo. Proste to vyriesilo par dni jazd a bolo. Cim viac startov a cim viac zahriati motora na prac. teplotu, tym skor to bude ok.
Napsal: stř říj 29, 2008 18:01
od Tvarůžek
Trošku tě RADO opravím:
-zapnout zapalování na 10 sekund
-vypnout zapalování
-otočit klikovým hřídelem pomocí startéru (nenastartovat motor)
a pak vypnout zapalování (event.rozběh motoru je přípustný)
-nastartovat motor.
Nastavení otáček běhu naprázdno je dokončené.
Doslovně opsáno z
JAK NA TO ?
Mikeši : Svazek šikmo hore dosáhne ale je to dost krkolomně napjaté
Napsal: stř říj 29, 2008 21:40
od Rado77
Jaj sorry, uz to tu bolo. Matizka uz nemam nejaku dobu, tak sa mi to trochu pomotalo v gebuli
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: ned úno 08, 2009 17:38
od alvin
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: pát úno 27, 2009 16:22
od h4wk3y
ahojda, tak to samy..
Mates uz nam minimalne pul roku skakal.. vetsinou jen kdyz byl uz teply motor... Do vysokych otacek vubec nesel a zacal poskakovat.. vzdy pri tom svitilo check engine.
Tak jsem vyndal krokac a trosku ho promazal a rozchodil...
pak jsem rozdelal rozdelovac az na cidlo, trosku jsem to profouknul, ale zadny bordel tam nebyl...
no a le byl jsem to projet a matysek uz neskace...
jen volnobeh byl potom velmi vysoky a ani po tom, co jsem udelal, to co jsem tady nasel... zapnout zapalovani na 10 sekund, vypnout, zatocit s tim, vypnout a nakopnout, tak to nezabralo.. tak jsem to jel projet a volnobeh se snizil, tak snad bude drzet...
takze diky moc za pomoc.. a za to, ze tady tohle forum je...
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: sob úno 28, 2009 19:43
od Rado77
To nastavenie volnobehu niekedy nefunguje a proste si to treba odjazdit
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: ned bře 08, 2009 22:56
od h4wk3y
takze, kdyz to nejde nastavit volnobeh tim klckem, tak proste jezdit a on se sam nastavi, ze? Jinak se to asi ovlivnit moc neda predpokladam...
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: ned bře 08, 2009 23:06
od palikx
zacit odpojenim baterky a pak uz to jde skoro samo.
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: stř dub 08, 2009 13:29
od liborko83
Ahojte vsetci. Mam takyto problem. ked pridavam na plyne(stredny plyň) auto zacne poskakovat a tak sekat. Otacky su v pohode ale po cca hodine jazdy mi ostavaju visiet otacky na motore . Na pocitaci mi ukazuje poruchu EGR ventilu. Chcel by som sa opytat ci je tam chyba alebo moze byt problem aj niekde inde.
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: pát dub 10, 2009 00:38
od palikx
no pokud je tam chyba egr tak je asi problem nekde v nem.
ale bohuzel muzes byt vyjimka ktera muze mit problemy i po vymene.
neni ale jak to zjistit.poze vymenit a doufat.
mam ho novy.
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Napsal: stř dub 22, 2009 18:44
od alvin
Ale také škľbaníčko,či mierne trhaníčko,bez toho,že by čokoľvek svietilo,či inak signalizovalo,pri pridaní,či ubratí plynu,má úplne banálnu príčinu.
Kto mal voľakedy Š100-120 vie o tom svoje,ako sa to odstraňuje,na matízkovi podobne,akurát netreba nič demontovať,meniť ani rozoberať,iba do akceleračného prevodu nad motorom strektnúť trošku WD40,po zime sa to oplati,takisto zospodu na mechanizmus vypínania spojky a potom všetko odrazu ide neuveriteľne ľahšie a citlivejšie