Stránka 2 z 3

Napsal: pát říj 03, 2008 09:03
od jirka48
eypo píše:Čau ten mechanik řikal tyden
No jak tak čtu a slyším názory ostatních, tak až budu něco potřebovat - servis apod. zkusím raději jiný servis

Napsal: pát říj 03, 2008 09:05
od jirka48
megajvr píše:Značkový servis v Ostravě stojí naprd. Jejich přístup k zákazníkovy mi připomíná jak měl KOUDELKA špatný den :shock:
Tak co se mne týče, tak přístup ke mě měli dobrý. Nemůžu si stěžovat. Jen mě trošku zaráží, že si člověk musí počkat většinou dvojnásobek času, co mu sdělí prodejce nebo servis.

Napsal: sob říj 18, 2008 12:54
od sanko12
Ja už som mal 2 závady, svetiaci check už ani nerátam. Ten svieti skoro stále. Prvá závada bola že mi zle ukazoval palivomer. Vymenili mi plavák, no nepomohlo to. Od vtedy mi s tým nerobili nič, lebo nevedia čo to spôsobuje. Druhá závada bola a aj stále ešte je, že pri zapnutí diaľkových svetiel mi pravé svetlo robí to, že svetelný bod sa mi po chvíli približuje z diaľky a svieti mi tesne pred autom. Keď prepnem svetla na stretávacie a potom znova na diaľkové, svetelný bod zasa svieti do diaľky, no po chvíli sa znova začne približovať. V servise vraveli že je zlý motorček vo svetle, vymenili celé svetlo. Pri jazde večer som sa čudoval keď mi to robí stále. V servise sa čudovali keď som im volal že to nepomohlo. Vraveli že aby som k nim s tým nechodil, že to budú konzultovať s Maďarmi. Asi zájdem do iného servisu.

Napsal: sob říj 18, 2008 13:25
od jirka48
Tak určitě bych doporučil jít do jiného servisu. Možná zjistíš proč tomu tak doopravdy je

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 16:21
od ladinek
:D Čau nemáte někdo zkušenost,já když řadím z jedničky na dvojku tak mi řadící páka jakoby vystřelí když dávám dvojku .dělá to až teď.Mám najet 2000km.Myslíte že se to ochodí?U jiných rychlostí to nedělá jenom u rozjezdu .Máte podobnou zkušenost? :PP:

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 16:56
od Scorpion.11
Bohudík já takový problém nemám a řadí to pěkně bez nějakých vedlejších jevů :lol:

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 18:15
od Feva13
Ešte som sa stým nestretol, mne to nerobilo ešte ani jedno auto

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 18:52
od ladinek
:o) :D Asi to dělá to jak přeřadím a nespadnou ještě ty otáčky motoru.jak pomalu padají a drží cca 4sec.Protoře vlastně vyřadím a motor má pořad lak2800-3000ot.min.Tak to vyskočí ,protože z 2-3 to nedělá 3-4 nedělá atd. :PP:

už ať se otáčky srovnají je to jediná věc co mě na avíku fakt vadí :((

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:22
od xwing
ladinek píše::D Čau nemáte někdo zkušenost,já když řadím z jedničky na dvojku tak mi řadící páka jakoby vystřelí když dávám dvojku .dělá to až teď.Mám najet 2000km.Myslíte že se to ochodí?U jiných rychlostí to nedělá jenom u rozjezdu .Máte podobnou zkušenost? :PP:
Uz som to pisal davnejsie v inom vlakne, ale napisem to aj sem.
Na Aveu je strasne divna prevodovka aj s riadiacou pakou.
Sorry, ale to radenie je ako na traktore a dovolim si to tvrdit preto, lebo to viem porovnat so Skodou Fabia rocnik 2004 na ktorej mam uz najazdenych 140.000 km a aj po tychto tisicoch km, ked radim z jednotky na dvojku a vyssie, to je ako do perinky, ziadne trasenie, vyskakovanie, kmitanie, proste pohodicka luxus. Poceas jazdy ked drzim paku, NEcitim vibracie.
Takze ano, tiez mozem potvrdit, ze ked chcem zaradit dvojku z jednotky, tak paka sa trase a kmita ako na traktore, pomaly ze ma ta paka nevyfacka... pocas plynulej jazdy, ked drzim paku, neustale su citit vybracie :) a to mam na Aveu uz 11.000km.
Takze Ladinek, zial to je as vlastnost nie chyba ;) ale len preradovanie z jednotky na dvojku... z dvojky na trojku uz len vynimocne, skoro vobec.

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:33
od ladinek
xwing:a otáčky ti už klesají normálně :PP: nebo pořád po těch 11000 drží?A když jsi měl aveo nové taky nepadaly hned?

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:41
od xwing
Z jednotky na dvojku neklesaju tak rychlo ako by mali, ale to sa uz spominalo, ze to je normalne, kvoli emisiam a setri sa motor.
Z dvojky na trojku a vyssie pohoda.
Okrem prevodovky a traktorovej riadiacej paky som s Avejkom aj po 11.000km spokojny. :PP:

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:44
od ladinek
-i

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:48
od -palck-
xwing píše:
ladinek píše::D Čau nemáte někdo zkušenost,já když řadím z jedničky na dvojku tak mi řadící páka jakoby vystřelí když dávám dvojku .dělá to až teď.Mám najet 2000km.Myslíte že se to ochodí?U jiných rychlostí to nedělá jenom u rozjezdu .Máte podobnou zkušenost? :PP:
Uz som to pisal davnejsie v inom vlakne, ale napisem to aj sem.
Na Aveu je strasne divna prevodovka aj s riadiacou pakou.
Sorry, ale to radenie je ako na traktore ...
Ja na traktore len stlacam gombik, ze + a - :lol: :lol: :lol:
a ABS aj s kontrolkou brzd mi svieti a svieti... nuz vo stvrtok je 30 dní od dna ked bolo auto v servise... uz sa tesim ako si ich vychutnam... :mrgreen:

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:50
od xwing
-palck- píše:
xwing píše:
ladinek píše::D Čau nemáte někdo zkušenost,já když řadím z jedničky na dvojku tak mi řadící páka jakoby vystřelí když dávám dvojku .dělá to až teď.Mám najet 2000km.Myslíte že se to ochodí?U jiných rychlostí to nedělá jenom u rozjezdu .Máte podobnou zkušenost? :PP:
Uz som to pisal davnejsie v inom vlakne, ale napisem to aj sem.
Na Aveu je strasne divna prevodovka aj s riadiacou pakou.
Sorry, ale to radenie je ako na traktore ...
Ja na traktore len stlacam gombik, ze + a - :lol: :lol: :lol:
a ABS aj s kontrolkou brzd mi svieti a svieti... nuz vo stvrtok je 30 dní od dna ked bolo auto v servise... uz sa tesim ako si ich vychutnam... :mrgreen:
Ja som starsi rocnik a pamatam traktory, ktore + a - este nemali :) :PP:

Re: PRVNÍ ZÁVADA

Napsal: úte zář 22, 2009 19:51
od ladinek
takže automat? :D