Stránka 2 z 2

Napsal: čtv srp 05, 2004 11:32
od Granko
no pani, ja asi koncim z tunningom. odkedy som to prehrial, tak mi to zerie (aspon podla poslednych merani) viac ako liter oleja na 1000 km a to som mal generalku hlavy za 26 litrov 11tis km dozadu. takze elektrony a novy podvozok sa odkladaju, v servise mi povedali (co vsetci vieme), ze to nie je auto na vytacanie, takze som zacal jazdit dedkovsky, rozhodujem sa, ci budem nadalej dolievat, alebo do toho vrazim dalsich 20 litrov a s vedomim, ze porovnatelne auto za prachy z pripadneho predaja urcite nezozeniem sa tesim na svetlu buducnost.....

Napsal: čtv srp 05, 2004 12:53
od Radmont
casta skusenost aj pre ostatnych ze generalka motora nexie vacsinou dopadne zle a vysledok je horsi ako pred nou !!! :o

Napsal: čtv srp 05, 2004 13:31
od Granko
no, dufam, ze to nezakriknem, ale akurat som vyliezol spod auta, a kvapka to (okrem ineho) aj zospodu vane, takze keby sa to pretesnilo zvonka, tak by to snad este chvilu vydrzalo....

Napsal: pát srp 06, 2004 07:46
od fischerpeter
AHOJTE PO DLHOM CASE -POCITAC V OPRAVE- GRANKO AK BY SI TO CHCEL LEN PREKRUZKOVAT TAK SADA KRUZKOV JE ZA 1500 SK MONTAZ NEVIEM ALE MAM SUPER SERVIS...

Napsal: pát srp 06, 2004 09:42
od Granko
hmmm, zda sa, ze to bude hlavne tesnenie vane (pol rocne), ale posli mi please kontakt na granko(at)granko_sk. kruzky su najmenej, problem je, ze to treba cele rozobrat, takze brutalna robota, novy rozvodak atd....

Cau Granko

Napsal: pát srp 06, 2004 14:32
od Ciernygepard
Tvoj prbolem bol, že si sa v tej nexií začal príliš rýpať. Ja som motor nechal tak, ako ho kórejci stvorili a už 8 rok mením len olej. Maximálnu rýchlosť tomu aj tak nezmeníš športovými blbosťami a do 120 nemá nexia konkurenciu. Mal si si kúpiť 8 ventil a nie 16. Ty si busel to tvoje auto vytáčať na 5500 otáčok aby sa vôbec hýbalo, mne staći o 1000 menej a efekt je lepši. A za ušetrené peniaze na hlúpostiach si dám radšej širšie kolesá.

Teda..

Napsal: pát srp 06, 2004 15:27
od ]Rebro[
Si isiel na to dost tvrdo nie? ;) Ja si osobne myslim, ze ked uz sa robi taky PORIADNY tuning, tak sa pocita s tym, ze sa zacne auto kazit viac ako v povodnej fabrikovej verzii, gde boli suciastky dimenzovane presne na ten konkretny ucel.... A ja tiez nexcem mat unifikovane auto. Aspon teda do urcitej hranice.

To je pravda

Napsal: pát srp 06, 2004 15:40
od Damek
Ja tiež netúžim byť uniformný, ale Grankove auto poznám a ten tuning mu asi nikdy dobre neurobil. Ten môj uniformý motor by som povedal, že mal oveľa viac dychu. Nexia je vysokoobrátková a vo veľkých otáčkach sa ľahko všeličo pokazí.

Napsal: pát srp 06, 2004 17:11
od Granko
aaaaaaaale, aky tuning ? dal som tam hrusku a vyhodil katalyzator. to je vsetko. no a ked to potom lepsie huci, tak samozrejme, ze tomu clovek vytne. dalsia vec je, ze s hlavou boli problemy uz ked som to kupil (resp. za pol roka v zime sa prejavili). plynari tomu svojou odbornostou tiez velmi nepomohli a 16V som kupoval preto, lebo bol k dispozicii za dobru cenu (a zdalo sa, ze v dobrom stave, 7 rokov parkoval v garazi vedla mojho formana). inak povedane, mam len smolu :cry: (co sa motora tyka). vymenime tesnenia, uvidime.

P.S.: tiez si si mohol vybrat lepsi nick. napriklad biely oltcit :lol:

Napsal: pát srp 06, 2004 21:42
od Blue Lanos
Neboj Granko vsetko sa v dobre obrati 8) 8)

Napsal: sob srp 07, 2004 22:15
od ]Rebro[
granko.... co mas proti Oltcitu? Ja mam jeden doma a z neho som presedlal na Nexiu. A to auto mi vyhovovalo. Len ked bola moznost presedlat na novsie, tak som to vyuzil. Ale slovo OLTCIT terba brat s uctou. "Cest ich pamiatke"

Napsal: sob srp 07, 2004 22:58
od Granko
ja nic, len ze to je povodne vozitko Ciernehogeparda, tak by mu to sedelo lepsie, lebo ani nexiu nema ciernu 8)

Napsal: ned srp 08, 2004 20:14
od Damek
Ani oltcita som nemal čierneho ale červeného. A jazdil jak namydlený blesk. Nech jeho pamiatka zostane čistá. No ale nexia je určite lepšia. Jediný problém je, že sa v nej nesmie toľko rýpať, čo mňa trošička ubíja. Asi si s tou tvojou mal fakt smolu, lebo ja nikoho iného, kto by mal s nexiou problémy nepoznám a také prekérne ako ty........ Oplatí sa Ti to vôbec opravovať, koľko ťa to bude stáť? Čo tak prehodiť celý motor z nejakej búračky?