Jsi směšný. Přečti si co píšeš, sám tomu nevěříš. Netvrdím, že Korejská auta jsou lepší nebo bezpečnější než ty "evropské značky", ani že evropké značky jsou horší. Ale tvoje argumenty, to je fakt síla. Které auto srovnatelné rokem výroby s nexií z koncernu VW má reálnou kombinovanou spotřebu 4,5 l, pouč mne, prosím. A bezpečnost dnešních korejských vozů - nebude to o moc horší než bevropské auto. Nepleť si made in South Korea s made in China.Brabi píše:... ušetřit 30 000 nebo život svůj a své rodiny, tak prostě evropské značky vyhrajou na plné čáře a pak ještě takové bonusy, jako že to třebe 4,5l a nejsou s tím žádné problemy...
Nechť každý rozhodne sám...
Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Stačí porovnat současníky...např. Chevrolet Aveo, Hyundai i30 a Škoda Fabia, VW Golf a Seat Ibiza.
Rozdíly:
1) Cena
2) Motor
3) Základní výbava
4) Záruka
Kromě bodu 2 (a to pouze u Golfa a Ibizy) Korea vyhrává na plné čáře. A co se týká bezpečnosti a spotřeby...tam jsou zmíněné vozy, pokud nebudeme bazírovat na setinách, nastejno.
A další věc je potřeba si uvědomit...když si člověk uvědomí délku výroby automobilů u jednotlivých značek, tak tempo zlepšení je neporovnatelně na straně Koreje, potažmo Asie. Podívejme se na automobily (z hlediska vývoje) např. Daewoo Racer (doba kdy Korea dejme tomu teprve začínala se učit dělat auta) a nynější Chevrolet Lacetti....a to je dělí pouze cca 25 let. Na opačné straně stojí právě Evropa, kde je historie více než 100 let....Kdyby Korea měla takovouto historii, tak jejich auta, nadneseně řečeno, létají.
Rozdíly:
1) Cena
2) Motor
3) Základní výbava
4) Záruka
Kromě bodu 2 (a to pouze u Golfa a Ibizy) Korea vyhrává na plné čáře. A co se týká bezpečnosti a spotřeby...tam jsou zmíněné vozy, pokud nebudeme bazírovat na setinách, nastejno.
A další věc je potřeba si uvědomit...když si člověk uvědomí délku výroby automobilů u jednotlivých značek, tak tempo zlepšení je neporovnatelně na straně Koreje, potažmo Asie. Podívejme se na automobily (z hlediska vývoje) např. Daewoo Racer (doba kdy Korea dejme tomu teprve začínala se učit dělat auta) a nynější Chevrolet Lacetti....a to je dělí pouze cca 25 let. Na opačné straně stojí právě Evropa, kde je historie více než 100 let....Kdyby Korea měla takovouto historii, tak jejich auta, nadneseně řečeno, létají.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
No tak musime si priznat ze ochrana posadky vo vozoch espero/nexia je tragická ... (tie novsie ako Nubira a Lanos su uz lepsie ale furt poplatné dobe vzniku ...) ale ty si hovoril o spolahlivosti a to je trochu rozdiel ...
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
4,5 litru s nexií ? no to mě poser, to sem ještě neviděl, vlastně jo, moja honda z 93. má spotřebu 1,2 l/100 km tak to je ta největší kravina co sem kdy četl, co tedy znám lidi po městě jezdí ke mě na servis, tak si každej stěžuje a ty auta davaj pryč kuli úspoře a poruchovovsti...
A věc druhá, mluvili sme o autech ve stáří zhruba 10 let... Proti novým autům nemám ani jednu výtku, všechny jsou stejný. Ale když mluvíme o ojetinách - tam je to úplně jinak... Já měl na mysli takový vraždy jako je nubira 97, nexie apod...
A vývoj? Nemůžeš přece říkat, že ten kdo dělá auta kratší dobu je lepší. Když vezmem třeba opět do úst VW a srovnáš např: Golf III r.v. 97 a Nexii 97, tak mi řekni kde je větší bezpečnost, kde jsou levnější náhradní díly - DOSTUPNOST náhradních dílů, a hlavně ty motory... skus třeba měnit motor, nebo spojku na těchto motorech... a taky máte z čeho vybírat, někdo se spokojí s 1.4 jentak na ježdění za 7 litrů a někdo se chce zas svézt, má rád tlak v zádech a tak se dají sehnat 1.8 gti, či VR6. A nebo jezdíš často, tak si koupíš TDi a jezdíš za 4,5 !!! REÁLNĚ !!!....
Já tu do vás nerejpu, nemám to zapotřebí, kdybych byl obyčejný uživatel, mám názor asi jako vy, ale pokud mám vystudované školy ohledně automobilismu, živím se autoopravárenstvím a ty vozy prodávám, tak mám názor jiný , objektivnější.....
A věc druhá, mluvili sme o autech ve stáří zhruba 10 let... Proti novým autům nemám ani jednu výtku, všechny jsou stejný. Ale když mluvíme o ojetinách - tam je to úplně jinak... Já měl na mysli takový vraždy jako je nubira 97, nexie apod...
A vývoj? Nemůžeš přece říkat, že ten kdo dělá auta kratší dobu je lepší. Když vezmem třeba opět do úst VW a srovnáš např: Golf III r.v. 97 a Nexii 97, tak mi řekni kde je větší bezpečnost, kde jsou levnější náhradní díly - DOSTUPNOST náhradních dílů, a hlavně ty motory... skus třeba měnit motor, nebo spojku na těchto motorech... a taky máte z čeho vybírat, někdo se spokojí s 1.4 jentak na ježdění za 7 litrů a někdo se chce zas svézt, má rád tlak v zádech a tak se dají sehnat 1.8 gti, či VR6. A nebo jezdíš často, tak si koupíš TDi a jezdíš za 4,5 !!! REÁLNĚ !!!....
Já tu do vás nerejpu, nemám to zapotřebí, kdybych byl obyčejný uživatel, mám názor asi jako vy, ale pokud mám vystudované školy ohledně automobilismu, živím se autoopravárenstvím a ty vozy prodávám, tak mám názor jiný , objektivnější.....
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
No asi jsi to přehlédl, ale já vůbec nepsal, že Nexia gtx žere 4,5, s tímhle číslem jsi začal ty. Já totiž vůbec nevím, kolik žere Nexia GTX.Brabi píše:...já sem se s nexií gtx nedostal pod 8l/100km s normalní jizdou ... evropské značky vyhrajou na plné čáře a pak ještě takové bonusy, jako že to třebe 4,5l a nejsou s tím žádné problemy...
A když jsme u tohohle čísla, za 4,5 jezdí i s TraktorDI jen málokdo. Nejsem pro flame Korea versus VW či jiná Evropa. I s auty z koncernu VW mají řidiči někdy dost velké problémy a i v těhle autech umírají lidi. No a co se týče spolehlivosti, já mám skoro 5-ti letého korejce a i po 90 tisících km jsem fakt spokojený a nemám důvod značku měnit. Tohle fórum neužívají jen lidi s vozy stáří 10+. Neházejme proboha auta do jednoho pytle podle země původu.
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Neviem,ale od 1,6 l nemožno čakať zázraky.Ja som jedného času pracoval v autobazáre a jeden pán tam prišiel vymeniť Nubiru combi 1,6 za Octáviu 1,6 55KW a o týždeň bol naspäť a chcel to naspäť.Lenže Nubira už bola predana.Ten bol tak sklamaný z Octávie,že jú aj tam hneď nechal.Povedal jedno,lenivá ako pes a spotreba vyššia ,ako na Nubire.Ano je aj Octávia 1,6 74KW,ale Nubiru nenechá.Ja ťahám obytný príves 1000 kg a bežne aj do mierneho kopca na päťke.A už som v Chorvatsku na dialnici išiel aj 120 s tým prívesom.Nubira nie je dielom Korejcov,ale Nemcov a Angličanov,pokial som sa v tej dobe dočítal.Medzi Nubirou 1,6 78,8KW a Octáviou 1,6 74KW v tej dobe bol rozdiel 80 tisíc Sk.U mňa to vyhrala nubira a doposial som nebanoval.Píšeš o krútiacom momente a mňa s prívesom vezme na päťke z 1800 otáčok.Je jedno porekadlo,že každý pes si chváli svoj chvost.A tak je to aj s nami.
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Je to přesně tak...sice mi někdy přijde Kombi 1,6 lenivá, ale to je tím, že jsem zvyklý na svůj 2,0. Spotřeba? Okolo 8 litrů při mém stylu jízdy (sportovnější jízda).
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- koniQ
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř led 14, 2009 17:42
- Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
uzatvaram toto tema, nakolko ste sa trosku vzdialili od spominaneho problemu
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.