Stránka 2 z 3

Napsal: čtv říj 09, 2008 17:34
od Franta P.
Dík Ivane :cry:
Já se rozhodoval jaké světla ale nechtěl sem nějaké přídavné. tyto jsou decentní a nejsou na autě zhasnuté moc vidět.

Napsal: čtv říj 09, 2008 18:33
od S.v.o.b.i.k
Každý světla nemužou bejt na denní svícení,je to na nich přímo napsaný když jsou na denní je tam LR. Pokud tvuj kámoš je policajt tak toho asi moc neví.

Za každý jiný pokuta až do 2tis.

Napsal: čtv říj 09, 2008 19:38
od Ivan
Franta P. píše:Dík Ivane :cry:
Podívej, můj názor Ti může být jedno, hlavně, že jsi sám spokojený. Já nechápu, proč jsi to tam vůbec dával, když máš světla. Kdybys měl vyklápěcí "mrkačky", tak pochopím, že vyklopená světla ruší design auta a aerodynamiku... tam bych to pochopil... u Nexie ne.

Napsal: čtv říj 09, 2008 19:43
od Franta P.
Já si nechci opotrěbovávat ty xenony. jinak bych je tam taky nedával

Napsal: čtv říj 09, 2008 19:49
od SkylineGTR
Já jsem nikdy nepochopil skutečný význam světel na denní svícení. Každé auto je z výroby vybaveno světly, které svítí i přes den, tak nevím, proč bych měl kupovat a montovat na auto nějaké další heblo.
To zas vymysleli lobisté firem, které to začly vyrábět, aby měly další zisk. A lidi jsou blbí, že jim na to skočili. ;)

Napsal: čtv říj 09, 2008 20:13
od Telekom [Bot]
Asi proto, že světla pro denní svícení mají jednak o dost menší příkon než potkávačky, druhak nesvítí zbytečně světla vzadu, třeťak bývají zapojená tak, že po vypnutí zapalování zhasnou...

Napsal: čtv říj 09, 2008 20:22
od V.Brousek
Světla pro denní svícení prý mají menší spotřebu,nesvítí zadní světla a tím je nižší spotřeba pohonných hmot. Ten kdo má xeony šetří žárovky, proto že těm nejvíce škodí časté zapínání.
:lol: to je moudro, co ? :lol:

Napsal: čtv říj 09, 2008 20:30
od SkylineGTR
Se světlama pro denní svícení poklesne spotřeba PH nejméně o 1l/100km. :lol: :lol: Se mi líbí, jak všichni skočili na ten žvást o snížení spotřeby. A s těma žárovkama? Hmm, mám auto už skoro 11let, najeto nějakých 115t a dosud jsem neměnil ani jednu žárovku v zadních světlech. ;)

Napsal: čtv říj 09, 2008 20:54
od Ivan
Reinkarnace Docenta píše:Asi proto, že světla pro denní svícení mají jednak o dost menší příkon než potkávačky, druhak nesvítí zbytečně světla vzadu, třeťak bývají zapojená tak, že po vypnutí zapalování zhasnou...
Hm, koukám, že samé výhody :lol:

Napsal: čtv říj 09, 2008 21:28
od V.Brousek
SkylineGTR píše:Se světlama pro denní svícení poklesne spotřeba PH nejméně o 1l/100km. :lol: :lol: Se mi líbí, jak všichni skočili na ten žvást o snížení spotřeby. A s těma žárovkama? Hmm, mám auto už skoro 11let, najeto nějakých 115t a dosud jsem neměnil ani jednu žárovku v zadních světlech. ;)
:D to máš kliku, já měnil asi 5 ks od roku 1960 a to počítám do toho i prskolet :D
ale o tom to není. Nějaký odborník spočítal nějakou úsporu PH , ale ..... 0 od nuly pojde, světla pro denní svícení zaplatíš v ceně vozu a úspora za PH je v pr....... no prostě tam.

Napsal: čtv říj 09, 2008 21:39
od ferino28
Ono, ani tie xenony zas tak rychlo neodidu. Startujem denne min. 4x, samozrejma ze zapinam svetla a pocas 3 rokov som este nemenil vybojku. A keby aj, jej cena je okolo 1000-1500. Ziarovky na nexii som uz menil hodne krat a to hlavne koli tomu, ze som chcel skusit nejake lepsie :lol: , takze tie ma stali uz viac ako tych 1500. Co satyka uspory paliva, tak to pre jednotlivca je nezmysel, aj ked globalne by to mohlo dat nejake cislo.

Napsal: čtv říj 09, 2008 21:50
od Franta P.
To že to zmenší spotřebu je blbost.
Pro mě výhoda je ta že nemusim myslet na zapínání světel. Ty diodové světla mají mýkon max 2W tátovy na vectre 1W. šetřim xenonové výbojky Která stojí 1500 oproti H4 za 80kč. Jelikož mám na autě dost el. spotřeby Muzika neony atd tak mepotim tak baterku ani altík.
Táta s Vectrou jelikož dělá pojišťováka tak startuje auto xx za den. Takže odemknout nastartovat, zapnout světla automatická klima běží. A tohle třeba 20-30 za den. Prostě ten Opel to nestačil dobíjet a baterka byla každý tyden vyšťavená. Musel dobíjet. + cena připojení na PC v servisu na odblokování airbagu. jelikož mu pořád sítila kontrolka. vlivem malého napětí v baterce. Koupil si bezúdržbovou Baterii Delphi a po roce je tímto způsobem kaput. A na záruku neuspěl. + Nová baterie která se musí ted pred zimou koupit.
Povinnávýbava u OPEL VECTRA B startovacíkabely + ochota spoluobčanů
Od té doby co má led diodové světla pro denní svícení i s atestem se mu nestalo že by nenastartoval i s tou kaput bateríí která moc nedrží napětí. A to jen přestal přes den svítit klasickými světly.
já si osobně nemyslim že denní světla je zbytečnost. naopak pro někoho nutnost.
Ovšem v čeho teču Orig diod. denní světla AUDI přímo ve světlech. hmmmm.

Napsal: pát říj 10, 2008 19:52
od ppp
tak tie origo audi svetla su tak na paradu, v kolone svietiacich vozov to vidno rovnako ako keby nesvietili vobec

nexia světla

Napsal: stř říj 15, 2008 13:42
od Serpico
...k diskuzi " denní světla " :

splnují účel dle zákona - neplatím případné pokuty - úspora 2tis. Kč

nepřesvítí moje blinkry - jsou jinde - přínos čitelnosti a tím bezpečnosti

úspora PHM po vyhodnocení celého roku o 0,8 l / 100 km - ale byl zaveden bodový systém - dodržování stanovených rychlostí - ovlivnující faktor...

a nepraskají mi H4 ( přehřívání, viz. jednooké vozy...) ve šnúrách v létě v Praze

a navíc nezanetbatelné snížení spotřeby energie ( asi 150W...) viz. Franta P....

A tak se mějte fajn