Stránka 2 z 2

Napsal: ned srp 24, 2008 21:15
od Addithem
Hej hej klido.....Nerozhorsuj sa tak, ved si bol asi prvy co to robil, tak preco sa divis??? A pomohlo ti to vobec???

Napsal: ned srp 24, 2008 21:35
od Richard
No asi by to šlo takhle: v drogerii se prodávají takové konické gumové špunty.
1. vyšroubovat šroub a podržet palcem díru a následně narazit ten gumovej špunt.
2. Vklidu vyrobit těsnění (já dělal z měděnýho plechu cca 1mm tlustýho přesně na ten šroub v klidu v dílně při výměně oleje, to hliníkový těsnění se mi vůbec nelíbilo)
3. vyndat špunt a přidržet na díře palec a pak co nejrychleji našroubovat ten šroub z5.

Když budeš šikovnej a rychlej vyteče na tebe a okolí tak 1/2 litru oleje, nejjednodušší je to při plánované výměně, nebo vypust olej do čisté plechovky a dej ho do motoru z5.

Napsal: pon srp 25, 2008 13:07
od Happy
Tak už se nerozčiluj.Kluci na fóru si rádi zavtipkují,ale věř,že mají zlatý srdce a hlavně ručičky a rádi poradí.Mně osobně už ušetřili spoustu peněz a nervů.Zatím čau,Happy. :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv srp 28, 2008 17:30
od Rado77
Sorry za to vtipkovanie :) Ja si spominam ked som prvy krat vypustal olej, skoro cely obsah mi vysplechol do xichtu a na ruky :) Pripravil som samozrejme serbel, naklonil som ho.... Ale ako som ten srob vysrobovaval rukou, zrazu prisiel koniec zavitu a ten tlak oleja ma uplne zaskocil :) Vypustak som potom nasiel na dne serbla :) Ale podlozku som mal OK, preto som ani neriesil rozmer.