Stránka 2 z 2

Napsal: stř srp 20, 2008 07:35
od kitt2002
S nejvetsi pravdepodobnosti tam budes mit uz malo plynu. Nechat doplnit, popripade nechat zkontrolovat, zda nekde neutika.

Napsal: pon srp 25, 2008 09:25
od Picasso
Tak právě jsem to odvezl do servisu a čekám co mi zavolají co s tím teda doopravdy je.Hned jak to budu vědět budu informovat.Ale mám taky obavy aby tam někde taky nebyla dírka.Protože se to chovalo jako kdyby opravdu ubyla náplň.Jen jako dotaz na "megajvra" - nešel ten chladič opravit.Ono pokud je to na dobrým místě,tak se to někdy dá opravit.Ale to už je asi teď už jedno,když tam máš novej.

aaa

Napsal: pon srp 25, 2008 22:30
od simone
presne aj mne to syčalo ,od nôh spolujazdca a mam deravý chladič vyfučí tlak asi za 2 mesiace takže problem bude asi tam. Aj mna to prekvapilo som sa zlakol :(

Napsal: úte srp 26, 2008 09:52
od Picasso
Tak opravdu je to děravý chladič klimatizace.Bylo mi řečeno,že je děravý jak řešeto a že je to na výměnu.Chladič prý odhadem vyjde na 3500,- a a práce včetně kompletního přetěsnění a naplnění asi 6000,- takže celkem kolem 10000,-.To mě docela vyrazilo dech a tak jestli to budu dělat,tak až na jaře,protože přes zimu asi klimu moc nevyužiju.

Jen jako poznámku.Když před dvěma měsíci plnily klimu,tak ji vakuovaly a byla bez úbytku vakua.Bylo mi teď řečeno že to v tom Chorvatsku dostalo takovou zátěž,že ta slabá místa v chladiči nevydržela.
Jen by mě zajímalo jaká je životnost takového chladiče klimy,když auto je 8 let staré a má najeto 93000km a není původem z Jižní země,ale je z Německa.

Napsal: úte srp 26, 2008 13:44
od kitt2002
V pripade deraveho chladice, kdy ti rekli cenu kolem 3500,- si myslim, ze cena 6000 navic za pretesneni a naplneni klimy je dost prehnana. . V pripade, ze zjistili, ze mas deravej chladic, tak asi ani neni nutnost dal pretesnovat cely system v pripade, ze nikde dal nic neunikalo.

S tou zivotnosti to nebude tak jednoznacny, bude na tom zaviset dost dalsich vlivu.

Je teda pravda, ze me klima stala trosku vic nez tobe nahlasili.
Chladic 6500
kompresor cca 7000
Napln 3x cca 4000
Pyl filtr 700

Nakonec se to porad nedokazalo uchladit, az ho konecne napadla jedna genialni myslenka. Preskocim to, ze sem utesnil kraje mezi Chladicem klimy a vody, nakonec to byl otoceny vetrak.Jeli vlastne proti sobe :)

Napsal: úte srp 26, 2008 19:32
od Richard
Jsem na tom podobně, nejdřív syčení od kastlíku u spolujezdce a slabý výkon, nyní už klima nesepne. Chladič v háji. Konzultoval jsem to s Palixem a ten mi tvrdí, že origo chladič je blbě udělaný, přes hliníkový chladič jsou vedeny ocelové šrouby no a v tom místě spolu se solí je problém. Určitě se dá koupit chladič na Nubi za cenu asi 3 -3,5 tis. a ten už výše uvedený problém nemá, je tam jen pár O kroužků za pár korun, ostatní zůstává. O kroužky se můžou prý jen otočit a fungují dále, takže cena 6000,- za práci je značně nesmyslná. Naplnění klimy včetně výměny oleje v kompresoru je za cca 1000,- takže asi tak....

Napsal: pon zář 15, 2008 14:35
od Slam
Picasso píše:Jen by mě zajímalo jaká je životnost takového chladiče klimy,když auto je 8 let staré a má najeto 93000km a není původem z Jižní země,ale je z Německa.
Moje auto je puvodem z CR a originalni chladic klimy byl prorezly kolem uchytnych srouby po 3 letech. Za 3600,- jsem mel novy nemecky chladic zn. HELLA, kde zadny trapny ocelovy srouby skrz hlinikovy zebra nejsou (jsou tam misto toho svary a je to celohlinikove) a tusim za 5500,- jsme to mel vcetne montaze a naplneni a funguje dodnes...

Obrázek

Napsal: pon zář 15, 2008 21:36
od palikx
presne tak pravdepodobne pokud to neni z motoru je to prazdna klima.pokud ti ji dofoukli do jiz prazdne je asi poskozen chladic a proto je opet temer prazdna.
jo a predelat to jde.chce to cele jine topeni panel ovladani a elektriku auta nebo schema a natahat si to.ale porad je potreba par konektoru.