Tak jsem s časovým odstupem mrknul na fórum a vidím toto vykřičníkové téma. Moje digiklima totiž jaksi...nemfunguje
.
Přestože se zde o tom napsalo mnohé zajímavé (přízpěvky a obrázky jsem si uložil), chci mít jistotu, že můj případ je tentýž a ničím se nevymyká. Děkuji za trpělivost, jsem už holt takový
.
Popíšu přesně co to dělá:
Displej pravdidelně bliká (2sec. vidno, 1sec. nevidno). Stejně tak i ventilátor se vypíná a zapíná. Hodiny i rádio fungují bezchybně. Veškeré hodnoty lze nastavit (pokud zrovna vidno). Ve zcela nepravidelných intervalech, dochází k restartu všech nastavených hodnot, tzn. větrák 0, teplota na 25°C, nasměrováno do čel. skla a do noh. Toto restartování patrně souvisí s výkyvem el. napětí v systému. Pokud nastaruji, hodnoty se někdy vynulují. Pokud pracuji s autorádiem, hodnoty se v ten moment někdy vynulují..atd. Není to ale pravidlem. Ničmeněj když už, stane se to vždy v momentě započetí nějaké takové manipulace. Někdy ale stačí jen zrychlit, někdy nic nedělám, jen jedu, brzdím atd. Po ujetí 10-15km se to ustálí a už nerestartuje, jen bliká a nastavení drží. Další věcí je to, že bez ohledu na nastavenou hodnotu, jde po zahřátí motoru a otevření termostatu do kabiny vždy tatáž teplota, cca 30 °C. Jediný způsob jak si tedy nezatápět teď v létě třeba i náporovým vzduchem, je stisknutí tlačítka vnitřnmího okruhu (taková ta fajvka se šipkou na konci
) nebo pootevřít okna. V Moto Morava v Olomóucu kolem toho 5 hodin lítali. Nepodařilo se jim spojit s ŘJ, napustili klimu - bez efektu, tak ji vypustili a hotové. Za 1500,- mi sdělili, že si mám koupit novou ŘJ klimy za 23tis, že mi ji namontují a zprovozní i podsvícení jednotlivých tlačítek na Climatronic panelu (bo nesvítí
). Klimu proto naplněnou nemám (na co taky), mělo by to teda fungovat jako auto bez klimy, ale...ee.
Toť vše. Snažil jsem to konstruktivně rozvést, aby to bylo co jejjasnější.
Pejsek je tedy jistě zakopán někde v elektrice, tzn. relé klimy (285,-) nebo Pehou zde zmíněný problém s Palachem konektorem.
Origoš servisy jsou měniči, nem opraváři a na jejich diagnózu se dívám s jistou opatrností až nedůvěrou. Za zmínku ještě stojí fakt, že tato potíž trvá už...ehm..až se stydím..2 roky beze změny k horšímu. Asi mám štěstí, že jsem ještě nezhořel
Pokud mi zde k tomuto může někdo kluci napsat aktuální poznatek, s vděčností se o něm zmíním na vyšších místech a možná i v závěti po úmrtí mojí Leganzy
.
Děkuji předem za postřehy a přízpěvky na toto téma. Já se mezi tím, juknu pod povrch schránky u spolujezdce.
Peho, tebe chci požádat, budeš-li tak hodný a podělíš-li se se mnou o to el. schéma (asi ke klimě), o kterém ses kdysi zmínil. Kdybych to hodil k autolelektrikárovi, aby netápal. Já mám Legu dovezenou z Říma, Italsky tady nikdo neumí
___________________________________________________
Leganza 2.0 16V, 98kW, r.v. 98, stř. met, plná výbava, manuál, sekvenční vstřikování LPG