Stránka 2 z 2
Napsal: čtv črc 10, 2008 09:07
od Kazalin
Díky pánové za všechny rady.
Trafo jsem měřil, to původní je opravdu odpálené, to nové je OK.
Ale.. nový poznatek: motor běží řádně pouze do určitého bodu zahřátí motoru. Potom 2.a3. odpojí. Po vychládnutí zase OK, do zahřátí.
Bohužel nemám na další věci vybavení, a kupovat "zkusmo" čidla nechci.
Na vrakáčích v našem okolí ani jedna rozdělaná Nůba, snad jen nárazník.
Takže zbývá jediné: doskákat, nebo odtáhnout do servisu na diagnostiku atd. Automechanici v okolí, co jsem se ptal, s tím nechtějí mít nic společného.
Takže držte palce, aby to nebyla darda jako půlka ojeté Nůby.
Ještě mě tak napadlo, před tím, než se ten problém objevil, byla u nás taková podivná bouřka, mraky nízko, blískalo a hřmělo v kuse nad nima, žárovky doma blikaly, tak jsem povypojovali všechny PC a TV. Ale mamina potom musela mladého v té bouřce odvézt od kamaráda, takže se trochu domnívám, že ta atmosferická porucha na to mohla mít vliv, ale na druhou stranu, taky nemusela.
Uvidíme, pak dám samozřejmě vědět. Díky
Napsal: čtv črc 10, 2008 12:30
od Kazalin
Takže další fáze, odtahovka ABA si odvezla Nůbu do servisu.
Napsal: stř črc 16, 2008 22:12
od Kazalin
Tak stále nic, je to asi horkej brambor..
Napsal: pon říj 06, 2008 22:12
od Kazalin
Takže milá Nubira jde z domu. Podle servisu podtlakové čidlo, které nikde nesehnali, ale údajně jej vyřadili. Jezdí to, akcelerace super, ale důvěra nesuper.
Nechci ji dávat do bazaru, aby tam krasavička tak dlouho stála, tak vysonduji, za kolik ji vykoupí áčka. Představa 49 - 45. tis Kč.
A to jsem jí koupil nový výfuka a brilantisky.
Pánové nubiráři, vám přeji, aby vaše Nubirky dobře sloužily.
Napsal: pon říj 06, 2008 22:24
od JRD McLAREN
..jo a kam to chodish do servisu ..??
"a je to" ..ci jak sa to volaaa...???
Napsal: pát říj 24, 2008 23:04
od kitt2002
Nejradeji bych moji Nubi uz asi zapalil a hodil ze skaly. Po drivejsich potizich s klikovkou mam momentalne dalsi problemy.Mam to uz asi 3 tydny v servisu. Zatim sem v tom za 15.000,-.Delalo se na tom:
Tesneni pod hlavou , vyvareni a zbrouseni hlavy vymena nekolika ventilu), rozvody a tesneni parohu vejfuku.
Po dnesnim predani auta a testovani jeho kolegou mu dnes jiz neslo zaradit,pokud auto stalo.Kdyz jede pry zaradit jde,ale celkem ztuha.
Dale to porad jede na 3 valce,ted jiz trvale.Zrejme zap. civka.To jiz vy i urcite(uz sem ji jednou menil pred 80000km).
Parohy.Po pretesneni vseho mozneho zjistil, ze to prdi stale.Objevil malou prasklinku.
Takze ted nastava otazka co s tim.Opravit to musim nechat.Puvodne sem to chtel prodat, ale ted, co je to pomalu po generalce motoru a dalsich veci,tak nevim.Nemam jiz duveru v moji Nubi.
Takze stale se nevi, co zpusobuje chod motoru obcas na 3 valce.Zadny zapal. modul na vyzkouseni se nenasel(vim, ze to nebude nim, ale nekde se zacit musi). V motoru problem nebude. Bude to souviset s elektronikou, ale jak to zjistit. Zkousel sem diagnostiku vsude v okoli Plzne, ale nikde se to nepodarilo napojit. Servisak nevi, co s tim a ja vlastne taky ne.
Zkousel to pri odpojenych svickach, zda hazi jiskru zap. modul.Nekdy ji ,myslim, na druhem valci nehodil.
Kdyz dal pryc svicky-vse bylo ok, kdyz je vrati je problem Mozna problem s ukostrenim nekde(motoru,zap. modulu,rid. jednotky-me tak napadlo) Kde bych nasel kostrici mista (motor, ridici jednotka, zap. modul)?
Diky jednomu clenu tady, ktery mi poslal funkcni zap modul, se stejne nepodarilo nic zjistit, protoze tento mudul byl na konektoru 3pinovy(Tacuma), ale Nubi I ma 4pin.Kazdopadne mu dekuji.
Takze co dal. Mozna jeste zkusit pri nejhorsim vyblikavaci metodu.Nasel sem jen na Lanose a na kadetta, ale snad budou stejny.Bohuzel mi to ale zadnou poruchu SERVICE nesignalizuje...
Presunul sem to do lepsiho vlakna
Napsal: sob říj 25, 2008 14:07
od REBEL
me na lanosu odesla jen pulka 1-4 sla a 2-3 byla vypalena sehnal jsem foru za 1000 z bouranyho a je to v pohode
Napsal: pon říj 27, 2008 14:29
od Kazalin
kitt2002 Já ti můžu ten zapalovací modul i kábliky poslat, vyzkoušíš a případně pošleš zpět. Předpokládám, že svíce jsi dal NGK BKR 5 (EK)??
Jinak poradím snad jen toto: otestovat všechny čidla, která jdou do řídící jednotky, vyzkoušet je přemostit atd. U Daewoo totiž nezbývá nic jiného, než pokus/omyl, výměnná metoda.
Já jsem na tom byl podobně, že jsem tu ludru chtěl roztřískat kalačem, ale nakonec si to sedlo a jezdí docela solidně, akorát žere jako tank.
Takže případně pošli SZ s adresou, zabalím to a pošlu ti to domů.
Průser je v tom, že pokud se do auta zainvestovalo, nevyplatí se při dnešní "finanční krizi" prodat, leda tak hrubě pod cenou. V AAA ti nabídnou 15-25tis a to tě budou klepat ještě dolů, že je to dvoulitr a o ty není takový zájem atd... Volal jsem tam ze služebního mobilu a sekretářce slízaly nehty, že jí pořád volají z AAA, že prý nějaký pan Vomáčka prodává Daewoo
:D:D
Takže oprav to a Nůbu ojezdi do mrtě, pomsti se jí, svini
Jo, jak psal kolega výše: všechny servisy, co tady dělají Daewoo jsou A je to Pat a Mat, takže má pravdu
Napsal: pon říj 27, 2008 17:05
od kitt2002
Svicky NGK i Brisky a zadny vysledek. Samozrejme i kabely, ale nic. Pokud to mas, tak mi to,prosim,posli. Dik Poslal sem ti SZ
Napsal: pon říj 27, 2008 17:05
od Ivoš
Nubira se nevyplatí prodat....i já mám pár potíží...i když u většiny věcí by stačilo jen dotáhnout, případně očistit. Bohužel na to nemám čas, tak to nechávám a Nubi jezdí i tak jako drak. Taky bych řekl, že víc než 20 tisíc bych za ní nedostal, takže to holka u mě doklepe...jen se netěším na loučení
Nedovedu si představit, že jí budu jednou táhnout na šroťák....
Napsal: úte lis 04, 2008 20:34
od Kazalin
Tak po nějaké době musím říct, že Nůba jezdí dobře, navíc jde pěkně za plynem.
Moje domněnky se potvrdily, ceny ojetin slezly tak, že se tyto auta s velmi dobrou užitnou hodnotou nevyplatí posílat z domu. Na tipcars.cz jsem zahlédl Nůbu kolem 18.tis, ty dražší kolem 60.tis budou zřejmě neprodejné ležáky.
Ale... vymyslel jsem na svou Nubiru pomstu, na jaře začínáme budovat půdní vestavbu, tak si ta ludra ty dva měsíce zahálky odedře, až jí budou kvílet pružiny pod tíhou stavebního matrošu
:D:D
Ale vážně, až na ty "mouchy" je to dobré auto.
Re: Motor běží na 3 válce
Napsal: stř led 21, 2009 09:27
od rado75
Ahojte. Možno čo napíšem niekomu pomôže. Pred týždňom som mal podobný problém. Vozidlo jazdilo v pohode až pri jednom štarte motor začal ísť iba 2 - 3 valce a po cca 5 sek zdochol a už ho nešlo natočiť. Pretože bola kosa a nemám garaž tak so to odtiahol do servisu Carex v BA. Tam zistili, že je upchatý výfuk zvyškami katalizátora. Auto má totiž dve lambdy a dva katalizátory. Prvý katalizátor sa rozpadol a nafúkalo ho do druhého katalizátora a tým ho upchalo. V servise rozobrali výfuk a vyčistili ho. Nové veci som tam nedal, lebo by to stálo cca 1300€. Zatiaľ jazdím s vykuchaným predným katalyzátorom. Uvidím čo to urobí so spotrebou. Inak v servise boli milí a ústretoví. Celé to vyšlo na 80€ + odťah 40€.
Re:
Napsal: pát úno 13, 2009 18:54
od Ivoš
Kazalin píše:Ale... vymyslel jsem na svou Nubiru pomstu, na jaře začínáme budovat půdní vestavbu, tak si ta ludra ty dva měsíce zahálky odedře, až jí budou kvílet pružiny pod tíhou stavebního matrošu
:D:D
Ale vážně, až na ty "mouchy" je to dobré auto.
A můžu ti říct, že to zvládne perfektně...tahali jsme v kombiku matroš při částečné rekonstrukci chalupy, takže vozila pytle vápna, cementu, kačírku a podobných věcí....a stejně jsou pružiny a vůbec celá v perfektní kondici