Stránka 2 z 2
Napsal: sob srp 30, 2008 00:42
od ppp
tazko povedat, tvoja formulacia bola este nepresnejsia nez moja ako tak na to pozeram
, napriklad motor subaru ma na lpg vyssi vykon nez na benzin
, pritom len zdetekuje ze este neklepe a tak predpokladam posle predstih niekam do pre benzin zakazanych oblasti a/alebo prida tlaku z turba ak je to turbo, co predpokladam ze je. Ale neviem presne, velmi sa o tieto auticka nezaujimam. Mna zaujimaju len auta co mam alebo planujem mat.
Napsal: sob srp 30, 2008 08:40
od Richard
Ono kluci nemůžete srovnat 1lt. LPG s 1 lt benzínu
1 kg benzínu má o něco málo 5%-10% vyšší výhřevnost oproti LPG. Ale současně 1 lt benzínu váží asi 0,7 kg a 1 lt LPG něco okolo 0,5 kg. Tak tady vidíte jasný rozdíl ve spotřebě a výkonu. To že se spotřeba oproti benzínu zvyšuje jen asi o 10-15% je daný lepší mísitelností (homogenitou) směsi vzduch - plyn oproti vzduch - benzin.
espero
Napsal: sob srp 30, 2008 17:37
od Serpico
...to Richarde pokud je nastaveno v ŘJ palivo o 91 octan je dobré ho tam dávat - vše je pro to nastaveno...jen si vzpomeňme na regulaci na rozdělovači u žiguli podle paliva - no von se mění i předstih...to Rasťo i jiní jenom souhlasím...tím, že tam naleju 100 octan nic neřeším...
Mějte se fajn
Napsal: sob srp 30, 2008 22:17
od Richard
to serpico, na Nubi už není "oktanový kolektor" jako v Nesii (přepínání v řj.) tam je předepsaný benzin automobilový o min. OČ 91..... v zásadě se dá říct, že jakékoli zvyšování OČ je zbytečné..... ale samo je to i ostatních přísadách v benzínu, které mají např. u Shellu asi vhodnější složení, ale je to jen jako koření u jídla ........ některé jen nasytí a jiné chutná
espero
Napsal: pát zář 05, 2008 20:44
od Serpico
...to Richarde souhlas, motor je prostě nastavený na určitý octan nárok tečka a vše ostatní je hokus pokus...
Mějte se fajn