Stránka 2 z 4

Napsal: pát čer 20, 2008 23:02
od Dark69
troska sme sa nepochopily......no takze teraz mi auto ide normalne ale chcem este dat nastavit presne na stroboskope predzapal...tak pridem do servisu a musi mechanik nastavit zas motor na 0 ?? a potom to nastavovat pri beziacom motore stroboskopom?alebo len pridem nastartujem auto napoji stroboskop a doladi to pootacanim rozdelovaca??

nexia

Napsal: ned čer 22, 2008 11:02
od Serpico
...to Darku 69 v servise to meccanico doladí už jenom otáčením rozdělovače ( my ostatní si označujeme přírubu značkou postavení rozdělovače - i když diference tam asi bude, něco " málo " si možná srovná ECU sama, to by mohl vyvrátit palikx a jeho praxe se stroboskopem, viz Š 100 - 130 a její vůle, jak na rozvodech tak v rozdělovači )...
...to pro JRD McLaren s omluvou napřed pro " klepání " bereš v úvahu " petrma a jeho nastavení octanu ( 80 - 91 - 95 ) na Jáchymovi, tedy ECU ", kdysi dávno tady popsané...možná si už na to reagoval proto ta omluva...

Mějte se fajn

Napsal: ned čer 22, 2008 13:37
od Dark69
No parada este ze mi nemusi zas rozobrat pol auta :lol: ... a na kolko sa to nastavuje stroboskopom na nexii 16V ?? na 10 stupne????pretoze znalost tych mechanikov je nulova ! mna sa pytal ci neviem kolko to ma byt ze asi ci 5 stupne...tak radsej mi to napiste ze ich upozornim ;)

Napsal: ned čer 22, 2008 14:40
od martinko
mam 8V a ked chcem nastavit ten predstih a nic som nerozoberal staci len pootacat ten rozdelovac alebo ho musim rozobrat a aj rozvody nastavit na 0? dikes ;)

Napsal: ned čer 22, 2008 19:45
od ppp
JRD -> no vidis a ked jazdim na suer palivo zvane lpg :) tak to cvrlika len vynimocne, zato na benzin pod 2t nesmiem ist, inak mi je motora luto. Este ze na benzin akurat startujem.
palix -> medzi skodovkou a nexiou su len 2 rozdiely. 1. v rozdelovaci pruzinka vymedzuje volu na cape unasaca, 2. regulacia predstihu je elektronicka, ale co sa tyka nastavovania je to uplne to iste (akurat ze rozdelovac je na opacnom konci motora nez remenica :) ). Keby sme sa bali nexie (a espera) lebo "je tam sama elektronika" tak by v tomto fore boli temy len o takych blbostiach ako su koncovky na vyfuk.
Mimochodom preco vacsina ludi predpoklada ze vsetky skodovky su roz....ne hujdy? Espero ani nexia nema sancu tak rychlo a s istotou nastartovat ako dobre udrziavana skodovka. Pod udrziavanim nemam na mysli nalievanie beniznu a vody do ostrekovacov. Jediny argument ktory beriem je ze o skodovku je narocnejsie sa starat nez o nexiu alebo Oct2.

Napsal: ned čer 22, 2008 22:47
od Dark69
ppp píše:JRD -> no vidis a ked jazdim na suer palivo zvane lpg :) tak to cvrlika len vynimocne, zato na benzin pod 2t nesmiem ist, inak mi je motora luto. Este ze na benzin akurat startujem.
palix -> medzi skodovkou a nexiou su len 2 rozdiely. 1. v rozdelovaci pruzinka vymedzuje volu na cape unasaca, 2. regulacia predstihu je elektronicka, ale co sa tyka nastavovania je to uplne to iste (akurat ze rozdelovac je na opacnom konci motora nez remenica :) ). Keby sme sa bali nexie (a espera) lebo "je tam sama elektronika" tak by v tomto fore boli temy len o takych blbostiach ako su koncovky na vyfuk.
Mimochodom preco vacsina ludi predpoklada ze vsetky skodovky su roz....ne hujdy? Espero ani nexia nema sancu tak rychlo a s istotou nastartovat ako dobre udrziavana skodovka. Pod udrziavanim nemam na mysli nalievanie beniznu a vody do ostrekovacov. Jediny argument ktory beriem je ze o skodovku je narocnejsie sa starat nez o nexiu alebo Oct2.
chcel by som ta vidiet s tou skodovkou nastartovat s istotou v zime pri -20 :lol: :lol: ja pridem otocim na prvu supu nastartujem a ficim..jasne ze aj niekedy sa stane ze je problem ako aj u kopu inych aut..a ty pokial nakopnes v zime tu sunu tak neviem neviem....uprimne patria do SROTU VSETKE ... mal som havariu na skodovke poj....anej a keby som vtedy bol na nexii tak sa mi to nema sancu stat...sam policajt vravel doplatil si na skodovku....vsetke patria do srotu su to pojazdne truhly a som len velmi rad ze nasa vlada sa ich snazi razantne dostat z nasich ciest prec 8) ...skodovky sa tak bojim ze kamaratovi nesadnem do nej aj keby neviem co bolo....mam dost ked vidim ako pri jazde im strihne poloos a odleti cele koleso za mlada som skoro doplatil na to ked som sa hral pred cinziakom a susedova skodovka presnejsie odletene koleso ma skoro trafilo..proste skusenost je skusenost ja viem svoje...auto stare na slovenskych cestach nad 25 rokov je uz veteran..kolko chyba do toho tej skodovke?? ;) enjoy

Napsal: úte čer 24, 2008 21:40
od JRD McLAREN
martinko píše:mam 8V a ked chcem nastavit ten predstih a nic som nerozoberal staci len pootacat ten rozdelovac alebo ho musim rozobrat a aj rozvody nastavit na 0? dikes ;)
natoc kluku na 0 a potom dolad rozdelovac tak ako som uz pisal..
(zmontuj dole hlavu rozdelovaca)

potom nastartuj, ak ti budu kolisat otacky, je rpedzapal velky,
pootocish rozdelovac v smere otacania kluky..(cize akoby dopredu k sebe)
staci 1-2mm ..povedzme..
po pootoceni vzdy chvilu pockaj..prip pridaj trochu plyn a pockaj..

kedze asi nijake specialne naradie doma nemash, tak ti nic ine neporadim..
u 8V to nieje take citlive na presne nastavenie..nez pri 16V..

ale tiez volnobezny chod u 8V nebude taky stabilny a kludny ako pri 16V..

a pri tom doladovani si pockaj kym sa motor zohreje...este ze je leto..

Napsal: úte čer 24, 2008 21:42
od JRD McLAREN
Dark69 píše:chcel by som ta vidiet s tou skodovkou nastartovat s istotou v zime pri -20 :lol: :lol: .....
ano nastartujem.. na prvu supu...
(aj ked mozno neodomknem)

Napsal: úte čer 24, 2008 21:58
od Dark69
JRD McLAREN píše:
Dark69 píše:chcel by som ta vidiet s tou skodovkou nastartovat s istotou v zime pri -20 :lol: :lol: .....
ano nastartujem.. na prvu supu...
(aj ked mozno neodomknem)
heh ale spod tvojich ruk by som sa nedivil aj keby si nakopol doma rusku raketu :lol: ...dobrych mechanikov je malo a ty si jeden s palikxom spomedzi tych malo 8)

Napsal: úte čer 24, 2008 22:09
od Dark69
JRD McLAREN píše:
martinko píše:mam 8V a ked chcem nastavit ten predstih a nic som nerozoberal staci len pootacat ten rozdelovac alebo ho musim rozobrat a aj rozvody nastavit na 0? dikes ;)
natoc kluku na 0 a potom dolad rozdelovac tak ako som uz pisal..
(zmontuj dole hlavu rozdelovaca)

potom nastartuj, ak ti budu kolisat otacky, je rpedzapal velky,
pootocish rozdelovac v smere otacania kluky..(cize akoby dopredu k sebe)
staci 1-2mm ..povedzme..
po pootoceni vzdy chvilu pockaj..prip pridaj trochu plyn a pockaj..

kedze asi nijake specialne naradie doma nemash, tak ti nic ine neporadim..
u 8V to nieje take citlive na presne nastavenie..nez pri 16V..

ale tiez volnobezny chod u 8V nebude taky stabilny a kludny ako pri 16V..

a pri tom doladovani si pockaj kym sa motor zohreje...este ze je leto..
JRD- pekne napisane...ale musi sa motor zas nastavovat na 0 ked treba len doladit predzapal na 16v??...motor mi ide normalne teraz ...tak nestaci len pripojit pocas chodu motora stroboskop a pootacanim rozdelovaca to iba nastavit???alebo musi sa zas od zaciatku motor na nulu nastavit a potom strroboskop :?

Napsal: stř čer 25, 2008 10:16
od Serpico
...to vážení nastavení jsem teď řešil s palikxem / oni měli lepší stroboskop v Golc Caru - ukazoval tuším stupně / koukal jsem jim přes rameno... / a tedy řešení pro jednoduchý stroboskop, který mám dlouho ještě z DODA ( Š 100 ) a ten lze sehnat za pár šupů...

stroboskop staci bez regulace stupnu.10 st si nastavi jednotka a pak musi byt strobo na rysce.
mam totiz takove tuseni ze ryska je 10 stupnu.myslim ze jsme se na tom shodli s petrem ( petrm ).

no nakonec to potvrzuje i JRD McLaren - tedy základ 10° na značce..., kde jsou ostatní mecanicco " školeny ", když neví základní nastavení ?, a když tam už žádná jiná značka není...

Inu... mějte se fajn

nexia

Napsal: stř čer 25, 2008 10:27
od Serpico
...a ještě dodávám před nastavením ECU na 95 octan, jsem nechal udělat základní nastavení stroboskopem v GOLC CARu u palikxe potom jsme u mě doma nastavili ECU vývod na 95 octan a scanner 11 ukázoval 9° při běhu na volnoběh ( podle otáček se zvyšuje předstih ) tedy snížil nastavení jiná charakteristika benzínu - a od tý doby to " jede "

A tak se mějte fajn a s dobrým seřízením...

Napsal: stř čer 25, 2008 10:48
od martinko
JRD McLAREN píše:
martinko píše:mam 8V a ked chcem nastavit ten predstih a nic som nerozoberal staci len pootacat ten rozdelovac alebo ho musim rozobrat a aj rozvody nastavit na 0? dikes ;)
natoc kluku na 0 a potom dolad rozdelovac tak ako som uz pisal..
(zmontuj dole hlavu rozdelovaca)

potom nastartuj, ak ti budu kolisat otacky, je rpedzapal velky,
pootocish rozdelovac v smere otacania kluky..(cize akoby dopredu k sebe)
staci 1-2mm ..povedzme..
po pootoceni vzdy chvilu pockaj..prip pridaj trochu plyn a pockaj..

kedze asi nijake specialne naradie doma nemash, tak ti nic ine neporadim..
u 8V to nieje take citlive na presne nastavenie..nez pri 16V..
ale tiez volnobezny chod u 8V nebude taky stabilny a kludny ako pri 16V..

a pri tom doladovani si pockaj kym sa motor zohreje...este ze je leto..

...JRD dik za konkretnu odpoved, ked sa do toho pustim dam vedet ako som dopadol :lol: :D

Napsal: ned čer 29, 2008 12:37
od Marra
kua já to dělal na 8V podle sluchu a hle, do otáček to jde jak blbé, necvaká a žere do sedmi litrů...:D to je škola od škodovek řady 105/120:D:D

Napsal: úte črc 15, 2008 18:04
od OConnor
teoreticky by sa to dalo aj natocenim remenice vacky za rysku, tym by tiez vznikol predzapal.. ;)